При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6
- Status: Извън линия
При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6
Здравейте колеги. Предварително се извинявам, че първото ми мнение тук ще е директно с проблем, но нали все пак затова са форумите.
Колата е форд ескорт 1.6 . От известно време насам сутрин като паля(пали си от раз), колата вдига първоначалните 1800-2000, но после рязко пада на около 100-200 оборота и се тресе, пука, глъхне-аха аха и да загасне. Ако тръгна да подавам газ има леко замисляне-дави се и гасне. После като запаля пак се повтаря същото. Щом я подкарам след 2-3 минути се оправя и вече няма проблем с паленето(зашото често спирам и тръгвам). Обаче като карам, по някое време колата става като запушена. Давам газ, а тя се тресе все едно ми свършва горивото или пък че е запушена. Пускам педала от газта, натисна отново и се оправя.
Колата е с инжекциона газова и винаги си пали на бензин. Но проблема в движение се проявява и на бензин и на газ. Сменено е моторчето за празния ход, но промяна няма.
Ако имате идеи и съвети давайте ги щедро - няма да се убидя:)
Колата е форд ескорт 1.6 . От известно време насам сутрин като паля(пали си от раз), колата вдига първоначалните 1800-2000, но после рязко пада на около 100-200 оборота и се тресе, пука, глъхне-аха аха и да загасне. Ако тръгна да подавам газ има леко замисляне-дави се и гасне. После като запаля пак се повтаря същото. Щом я подкарам след 2-3 минути се оправя и вече няма проблем с паленето(зашото често спирам и тръгвам). Обаче като карам, по някое време колата става като запушена. Давам газ, а тя се тресе все едно ми свършва горивото или пък че е запушена. Пускам педала от газта, натисна отново и се оправя.
Колата е с инжекциона газова и винаги си пали на бензин. Но проблема в движение се проявява и на бензин и на газ. Сменено е моторчето за празния ход, но промяна няма.
Ако имате идеи и съвети давайте ги щедро - няма да се убидя:)
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6


-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6
- Status: Извън линия
Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6
Преди около 3000-4000км. сменях масло+горивен и въздушен филтър. Свещите не са пипани. Мислиш, че може да е от тях - какви са горе долу цените за комплект свещи и кабели?
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6
За свещи съм чувал, че е добре да се сменят на около 30 000 км. Моите ги купих на цена под 20 лв. за 4 бр.Но проверих дали отговарят на моя двитагел. Много съм доволен за сега. Кабелите за двигатела ми- 1.6 CVH- EFI бяха 50 лв. Виж дали ти искрят на тъмно, като даваш газ ръчно. Ако са много стари , все пак ги смени. Дано да е това проблема, защото не е скъпо да се оправи. Пиши дали се оправя работата 

-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6
Като симптоматика напомня на зацапана дроселна клапа. Ето тук:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 23&t=31753 съм посочил с какво и как трябва да се почисти.Nikolaycho написа:Здравейте колеги. Предварително се извинявам, че първото ми мнение тук ще е директно с проблем, но нали все пак затова са форумите.
Колата е форд ескорт 1.6 . От известно време насам сутрин като паля(пали си от раз), колата вдига първоначалните 1800-2000, но после рязко пада на около 100-200 оборота и се тресе, пука, глъхне-аха аха и да загасне. Ако тръгна да подавам газ има леко замисляне-дави се и гасне. После като запаля пак се повтаря същото. Щом я подкарам след 2-3 минути се оправя и вече няма проблем с паленето(зашото често спирам и тръгвам). Обаче като карам, по някое време колата става като запушена. Давам газ, а тя се тресе все едно ми свършва горивото или пък че е запушена. Пускам педала от газта, натисна отново и се оправя.
Колата е с инжекциона газова и винаги си пали на бензин. Но проблема в движение се проявява и на бензин и на газ. Сменено е моторчето за празния ход, но промяна няма.
Ако имате идеи и съвети давайте ги щедро - няма да се убидя:)
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:58
- Модел на автомобила: ford puma
- Местоположение: гр.казанлък
- Status: Извън линия
Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6
колега ако когато загрее нямаш проблем с паленето не търси скъпи варянти проблема е елементарен аспуха е задръстен след загряване мръсотията се разтича и колата върви но не и стига мощност няма и доускоряване наи лесният начин за проверка е като откачиш аспуха и го закрепиш за да не се влачи по земята.всичко това е описано в ръковотство за експолатация на форд пороблема се получава след 120000хил.км надявам се да съм ти помогнал
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6
- Status: Извън линия
Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6
Мерси на всички за акълите. Колата се разтропа допълнително и спирането и в "Пит Стоп"-а, стана неизбежно. Ще видим какво ще направят те и в крайна сметка какъв е бил проблема. После ще пиша. Поздрави на всички
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта