Проблем!!!Форд Пума пресечено масло!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
banchev
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 14 апр 2009, 23:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 16v
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем!!!Форд Пума пресечено масло!

Мнение от banchev » 08 ное 2009, 18:52

Колеги помагайте!Пресечено ми е маслото(като боза е).Мислих че е гарнитура на главата или спукана глава.Отворих главата,но с просто око не се вижда нито да е изгоряла гарнитура,нито спукана глава.Предполагам ще трябва да я закарам да я издуят или нещо такова.Казали са ми че има някаква машина която издува главата и дава 98% вярност дали е спукана.Кажете ако някои е запознат дали може от друго място да ми влиза антифриз(вода) в маслото.Благодаря!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем!!!Форд Пума пресечено масло!

Мнение от HACKO » 08 ное 2009, 20:07

От спукан блок например.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем!!!Форд Пума пресечено масло!

Мнение от Tezz » 09 ное 2009, 21:27

Както правилно ти е загатнал колегата НАСКО,другият вариянт е пукнат блок.Но,тъй като не си тествал главата за микро(или макро:wink: )пукнатини,няма как да сведеш причините до минимум,а от там и да локализираш проблема.Тази ''машина'' е съвсем обикновен компресор за сгъстен въздух,които от едната страна на главата вкарва въздух(до достигане на определено налягане),а отдругата страна е затапена.Слага се в водна баня и се гледа за мехурчета,или се слага 'оцветител' и се надува главата.С тези два вариянта вероятността да установиш причината е не 98%,а едни 99,99% !

banchev
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 14 апр 2009, 23:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 16v
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем!!!Форд Пума пресечено масло!

Мнение от banchev » 10 ное 2009, 11:48

Закарах некска главата в сервиза,установихме че е малко крива и сега съм я оставил да я надуват,за да установят дали е спукана.След обяд ще отида да видя какво е станало.

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем!!!Форд Пума пресечено масло!

Мнение от TED » 10 ное 2009, 13:46

Ако ти е крива главата най-вероятно ти е пробила гарнитурата. Зетеците рядко пукат глави.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

banchev
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 14 апр 2009, 23:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 16v
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем!!!Форд Пума пресечено масло!-РЕШЕН!!!

Мнение от banchev » 11 ное 2009, 00:37

Проблема е решен,малко беше изкривена главата,шлаифах я,поръчах гарнитура и до няколко дни ще я сглобя.Благодаря за мненията!

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта