За какво е този датчик !!!
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 23 юни 2009, 04:47
- Модел на автомобила: Форд Мондео Комби 2.0i 16v Zetec 136hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
За какво е този датчик !!!
Колеги,как се казва този датчик и за какво служи.Правиха ми ремонт по двигателя и той остана висящ.намира се до радиаторите.къде му е мястото да си го поставя.
Благодаря предварително...
http://lans3r.snimka.bg/experiment/diva ... 1.15960221
http://lans3r.snimka.bg/experiment/diva ... 1.15791018
Благодаря предварително...

http://lans3r.snimka.bg/experiment/diva ... 1.15960221
http://lans3r.snimka.bg/experiment/diva ... 1.15791018
- jvspasov
- потребител
- Мнения: 237
- Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
- Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За какво е този датчик !!!
lans3r написа:Колеги,как се казва този датчик и за какво служи.Правиха ми ремонт по двигателя и той остана висящ.намира се до радиаторите.къде му е мястото да си го поставя.
Благодаря предварително...![]()
http://lans3r.snimka.bg/experiment/diva ... 1.15960221
http://lans3r.snimka.bg/experiment/diva ... 1.15791018
Това прилича на реостата за степените на вентилатора на купето.
Последна промяна от jvspasov на 16 ное 2009, 10:14, променено общо 1 път.
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: За какво е този датчик !!!
Може би това да е реостат за регулиране на двустепенният вентилатор за охлаждане. Щом е около областта на радиатора само за това ми идва на ум.
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 23 юни 2009, 04:47
- Модел на автомобила: Форд Мондео Комби 2.0i 16v Zetec 136hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: За какво е този датчик !!!
А къде му е мястото
Вентилаора ми е чисто нов и не искам да объркам нещо,а онези дето не го поставха не ми се връща пак там 


- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За какво е този датчик !!!
Това е точно реостата за степените на моторчето за парното обикновенно седи в самия кожух на вентилатора за да се отнема топлината му.
Опитах се да ти кача снимка ама и 8 кб са много ?!?!?!
Опитах се да ти кача снимка ама и 8 кб са много ?!?!?!

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За какво е този датчик !!!
http://hadjiankov.snimka.bg/automobiles ... 2.15998466" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hadjiankov.snimka.bg/automobiles ... 2.15998467" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hadjiankov.snimka.bg/automobiles ... 2.15998469" onclick="window.open(this.href);return false;
това намерих някъде след вентилатора се намира
http://hadjiankov.snimka.bg/automobiles ... 2.15998467" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hadjiankov.snimka.bg/automobiles ... 2.15998469" onclick="window.open(this.href);return false;
това намерих някъде след вентилатора се намира

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- vonnn
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 31 окт 2008, 08:27
- Модел на автомобила: Ford Мondeo 1.8 16V Zetec 115к.с GLX 94г.
- Status: Извън линия
Re: За какво е този датчик !!!
Термо-шалтер(резистор) за перката на радиатора- 1-ва скорост или бавна (през резистор) и 2-ра - бърза (вкл. се при по-висока т-ра)Има роля и при климата ,която е полуавтоматичен климатик. Електрическата част от него се състои от един датчик за налягане, с 4 степени. Когато налягането в системата на климатика достигне дадена стойност, се подава сигнал към компютъра, и той затваря Реле 1, което затваря веригата на перката - първа степен. Когато налягането се повиши още, датчикът за налягане подава друг сигнал, и компютърът затваря веригата през Реле 2, - бързата степен. Това се случва напълно независимо от това каква е температурата на двигателя. Т.е. - при включен климатик, може да видиш перката да се върти още преди изобщо стрелката на таблото ти да се е помръднала от най-долната си позиция.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта