Ескорт 1.8 дизел за ремонт
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 01 дек 2009, 22:19
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.8Д
- Status: Извън линия
Ескорт 1.8 дизел за ремонт
Привет, нов съм във форума за това ако объркам нещо моля да ме извините. Имам голеееми проблеми с едно фордче. По принцип колата си палеше трудно (но палеше някога
) до преди около 4 - 5 месеца. Постепенно започна да пали все по - трудно и по - трудно докато се стигна до положението позвъни на приятел и го питай, дали ще може да те дръпне щото трябва да ходиш някаде. Заведох колата на майстор, оставих му я една вечер за да изстине за да може да измери компресията на студен двигател, замери дюзи, помпа, подгревни свещи (и аз ги бях проверил преди това). Оказа се че моторчето няма компресия и ми показа едно картонче на което пишеше 21 20 18 20. Та навил съм се да сменя асматичния дизел с турбо дизел. Въпроса ми е ще имам ли някакви проблеми със скоростната кутия, ще стане ли сатарата, проблеми със захващането на ДВГ-то и т.н.? Извинявам се за романчето, което написах
.


- tommy_m
- потребител
- Мнения: 142
- Регистриран: 09 окт 2008, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.8 дизел за ремонт
Колега, коя година е Ескорта? Моята е '91 и по едно време се бях навил да слагам бензинов, но се отказах по простата причина, че не си заслужава за една купчина желязо толкова разправии. Ако ти е стара колата си помисли добре дали има изобщо смисъл да извършваш цялата процедура.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.8 дизел за ремонт
И като сложиш ТД със същите неизправности по тръбички, центровка, фитър и освен да не пали, и ще ти гори повече при подобно вървене.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта