Придърпване в движение TDCI
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Придърпване в движение TDCI
Здравейте,
Появи се един проблем с моята колица. При движение на 4-та мевду 1700 и 2000 оборота се получава едно придърпване, всякаш се движиш по неравен път. Интересното е, че проблемът се появява само в този интервал, няма го нито на 1-ва,2-ра или 3-та. А само на 4-та след 1700 оборота. Интересното е, че не се случва всеки път.
Историята на проблема тръгва от преди 300км когато усетих проблема за първи път, отдадох на лоша нафта(ОМВ на изхода за Самоков). В момента съм на Лукойл и проблемът го имаше отново преди минути и то доста осезаемо. Днес бях в Мото-Леш и ми казаха да си сменя свещите и ми откриха някакъв проблем с прибора на алтернатора (но за това ще пиша в друга тема).
Възможно ли е проблемът да е от свещите, защото аз си мисля за дебитометър, тампон на скоростите и какво ли още не...?!?!
Ако може и някой сервиз да препоръчате за диагностика.
Поздрави
Появи се един проблем с моята колица. При движение на 4-та мевду 1700 и 2000 оборота се получава едно придърпване, всякаш се движиш по неравен път. Интересното е, че проблемът се появява само в този интервал, няма го нито на 1-ва,2-ра или 3-та. А само на 4-та след 1700 оборота. Интересното е, че не се случва всеки път.
Историята на проблема тръгва от преди 300км когато усетих проблема за първи път, отдадох на лоша нафта(ОМВ на изхода за Самоков). В момента съм на Лукойл и проблемът го имаше отново преди минути и то доста осезаемо. Днес бях в Мото-Леш и ми казаха да си сменя свещите и ми откриха някакъв проблем с прибора на алтернатора (но за това ще пиша в друга тема).
Възможно ли е проблемът да е от свещите, защото аз си мисля за дебитометър, тампон на скоростите и какво ли още не...?!?!
Ако може и някой сервиз да препоръчате за диагностика.
Поздрави
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
[quote="Kiko123"]Здравейте,
Появи се един проблем с моята колица. При движение на 4-та мевду 1700 и 2000 оборота се получава едно придърпване, всякаш се движиш по неравен път. Интересното е, че проблемът се появява само в този интервал, няма го нито на 1-ва,2-ра или 3-та. А само на 4-та след 1700 оборота. Интересното е, че не се случва всеки път.
Историята на проблема тръгва от преди 300км когато усетих проблема за първи път, отдадох на лоша нафта(ОМВ на изхода за Самоков). В момента съм на Лукойл и проблемът го имаше отново преди минути и то доста осезаемо. Днес бях в Мото-Леш и ми казаха да си сменя свещите и ми откриха някакъв проблем с прибора на алтернатора (но за това ще пиша в друга тема).
Възможно ли е проблемът да е от свещите, защото аз си мисля за дебитометър, тампон на скоростите и какво ли още не...?!?!
Ако може и някой сервиз да препоръчате за диагностика.
Може и тампон на двигателя да е, при мен го има същото нещо но не съм я водил на сервиз да го видим кое ще се окажа дефектирало... При мен се получава май на почти всички предавки, когато ускорявам бавно и равномерно се усеща леко лашкане, а когато съм на първа и я пусна а си върви без газ тогава се получава най-голямото лашкане и се чува някакво почукване от двигателния отсек което ме навежда на мисълта за тампон на двигател...т.е. навежда на тая мисъл един колега от Варна който има същите симптоми като моя, но на пролет живот и здраве ще я излекувам. Ако се съмняваш в дебитомера можеш да пробваш да го почистиш с контактен спрей и да видиш ще има ли разлика.
Появи се един проблем с моята колица. При движение на 4-та мевду 1700 и 2000 оборота се получава едно придърпване, всякаш се движиш по неравен път. Интересното е, че проблемът се появява само в този интервал, няма го нито на 1-ва,2-ра или 3-та. А само на 4-та след 1700 оборота. Интересното е, че не се случва всеки път.
Историята на проблема тръгва от преди 300км когато усетих проблема за първи път, отдадох на лоша нафта(ОМВ на изхода за Самоков). В момента съм на Лукойл и проблемът го имаше отново преди минути и то доста осезаемо. Днес бях в Мото-Леш и ми казаха да си сменя свещите и ми откриха някакъв проблем с прибора на алтернатора (но за това ще пиша в друга тема).
Възможно ли е проблемът да е от свещите, защото аз си мисля за дебитометър, тампон на скоростите и какво ли още не...?!?!
Ако може и някой сервиз да препоръчате за диагностика.
Може и тампон на двигателя да е, при мен го има същото нещо но не съм я водил на сервиз да го видим кое ще се окажа дефектирало... При мен се получава май на почти всички предавки, когато ускорявам бавно и равномерно се усеща леко лашкане, а когато съм на първа и я пусна а си върви без газ тогава се получава най-голямото лашкане и се чува някакво почукване от двигателния отсек което ме навежда на мисълта за тампон на двигател...т.е. навежда на тая мисъл един колега от Варна който има същите симптоми като моя, но на пролет живот и здраве ще я излекувам. Ако се съмняваш в дебитомера можеш да пробваш да го почистиш с контактен спрей и да видиш ще има ли разлика.
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Аз да попитам.........какво значение имат свещите при ТДЦИ двигател, който вече работи ( на ход е)и е в 1700-2000 оборота, те тия подгряващи свещи каква функция имат в тоя случай......?Kiko123 написа:Здравейте,
Възможно ли е проблемът да е от свещите, защото аз си мисля за дебитометър, тампон на скоростите и какво ли още не...?!?!
Поздрави
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
не търси проблема в свещите, те не играят като е запален двигателя!
- провери дюзите дали пръскат добре и не са запушени на диагностика
- пампон на двигателя
- нафтова помпа за реглаж
това са само предположения все пак мове и да не е това и да е нещо незначително или кофти нафта
- провери дюзите дали пръскат добре и не са запушени на диагностика
- пампон на двигателя
- нафтова помпа за реглаж
това са само предположения все пак мове и да не е това и да е нещо незначително или кофти нафта
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Както казах ходих в МП вчера и провериха помпи и дюзи и всичко и не откриха никакви грешки. А интересното е че го прави само понякога, например днес до работа 15КМ нито един път не го направи....
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Незнам твоята кола дали има ЕГР, но мисля има, та вземи го провери него дали работи коректно че може и там да ти е проблема.
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
И при мен го имаше тоя проблем. Оказа се спукан маркуч на вакуума, който управлява ЕГР клапана. След като го смених, проблема изчезна напълно.
Провери си всички вакууми, особеено тоя дето отива към ЕГР и тоя към турбото.
Провери си всички вакууми, особеено тоя дето отива към ЕГР и тоя към турбото.
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Огледахме днес тампоните за скорости и двигател всичко изглежда наред. Не остана време да погледнем ЕГР, защото и свещите сменихме (да сменим сввещите разглобихме половината кола
Малко тъпо е направено с този intercooler) но някои дали има ръковдство под ръка как се излоира този клапан.
Благодаря

Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Като цяло ми писна от майстори и продължавам да си търся проблема сам. Маркучите изглеждат добре без видиме поражения...като цяло имах малко повече време да тествам проблема. Проблема го има само на 4-та скорост и то при постепенно ускоряване между 1800 и 2000 оборота. Интересното, е че се получава само при плавно ускоряване, ако натиснеш педала до земята няма претрисането. Просто колата се движи на 4-та без газ, пада около 1700-1800 оборота и ако подадеш лека газ претриса...
търсенето продължава съветите са повече от нужни
търсенето продължава съветите са повече от нужни

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 25 авг 2007, 03:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, 2002, 115 к.с.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
И при мен е така, с тази разлика, че не е леко притрисане, ами направо ще се разпадне колата, ако не отпусна педала на газта. И това, което ме удивлява е, че въпросното "тресене" се появява само на четвърта скорост и доста по-често при студен двигател. Да си призная, досега не съм търсил причината за проблема.
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Е, разбрахте ли къде е проблема?lightman написа:И при мен е така, с тази разлика, че не е леко притрисане, ами направо ще се разпадне колата, ако не отпусна педала на газта. И това, което ме удивлява е, че въпросното "тресене" се появява само на четвърта скорост и доста по-често при студен двигател. Да си призная, досега не съм търсил причината за проблема.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 12 яну 2009, 14:11
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Тампон на скоростите, или проблем в самата скоростна кутия-лагери и т.н.Щом го прави само на 4та предавка неможе да са разпръсквачи или нафтова помпа. Все пак пробвай със смяна на горивен филтър, ако не си го сменял скоро. На Форда ми 1.6Д го има само на 3 та предавка и само при 1600об. при плавно подаване на газ. Проблем- скоростна кутия.
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Днес на връщане от Пампорово ми направи същият проблем и на 3-та и ще се гледат скоростите тези дни.
Иначе имаше друг проблем...никаква мощност газ до дупка колата не отлепя, след рестарт (гаси-пали) колата се върна в обикновен режим на работа(както си трябва). Което ме озадачи допълнително.
Иначе имаше друг проблем...никаква мощност газ до дупка колата не отлепя, след рестарт (гаси-пали) колата се върна в обикновен режим на работа(както си трябва). Което ме озадачи допълнително.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 12 яну 2009, 14:11
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Добре де, нали си бил в МП, нищо не са открили пък колата не върви, много съмнително.
Не се захващай веднага със скоростите, явно имаш и друг проблем. Тази загуба на мощност ми се струва като от дебитомер.
Не се захващай веднага със скоростите, явно имаш и друг проблем. Тази загуба на мощност ми се струва като от дебитомер.
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 01 фев 2009, 17:20
- Модел на автомобила: ford mondeo 2.0tdci
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Koлега с какав двигател си(кубатура и конски сили)?
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hpFORD___MONDEO написа:Koлега с какав двигател си(кубатура и конски сили)?
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 01 фев 2009, 17:20
- Модел на автомобила: ford mondeo 2.0tdci
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Може да пробваш дали придърпва и на 5-та. Ако е така може да си направиш един експеримент като изолираш EGR-a и виж как е положението тогава.
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Ами колега не придърпва на 5-а. Единствено на 4-та и един единствен път на 3-та.
- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Придърпване в движение TDCI
Не най-хубаво при великия ифидик и неговите чипове
,то това не е фолксваген че да не му е наред дебитомера.Сега сериозно-мислил ли си за двумасов маховик?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта