Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dionis
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 10 яну 2010, 14:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1992
Status: Извън линия

Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от dionis » 10 яну 2010, 15:18

Здравейте,колеги!
Имам Форд Фиеста 1.1 1993 година,с 5врати,Тип Fiesta 1.1 CFI,тип на мотора G/G6.Мисля,че е моноинжекцион,но не съм 100 процента сигурен.При даване на контакт от двигателя за 2 секунди се чува жужене,затова мисля,че е моноинжекцион.Може и да е с карбуратор с автоматичен смукач.Проблемът е следният-не иска да запали или загасва в първите 10-на минути от запалването.Не винаги прави този проблем,но понеже никога не се знае,кога ще стане това,почти спрях да я карам.Случва се да мина с нея няколстотин метра или един километър,и тогава загасва.Или след като съм я карал,и я оставя някъде,след 2 часа пак не иска да запали.Живея вИспания.Мина през няколко работилници,но никой не успя да установи дефекта и.Разглобявахме карбуратора с един приятел,монтьор,той каза,че никога не е виждал да се излива толкова бензин.Да,и когато не иска да запали,мирише силно на бензин.Понякога успявам да я запаля след дълги опити с газ,натисната до край,но не винаги.Някой да може да ми помогне със съвет?Ще съм много много благодарен,все още не искам да я изхвърлям......

dragnev1
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от dragnev1 » 10 яну 2010, 17:14

първо пишеш че назнаеш дали е с карб после че сте го разглобява ли

sobis
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от sobis » 10 яну 2010, 18:22

регулатора на налягането :!:

dionis
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 10 яну 2010, 14:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1992
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от dionis » 10 яну 2010, 20:37

dragnev1 написа:първо пишеш че назнаеш дали е с карб после че сте го разглобява ли
Разглобява го донякъде моят приятел.Стоях и гледах :roll: Утре ще му сваля филтъра да го погледна с човка ли е или влизат жици вътре.

Потребителски аватар
maistorabg
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
Модел на автомобила: G6A
Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от maistorabg » 10 яну 2010, 21:06

Моно на вебер.
И аз съм за регулатор.
Трябва да се закачи манометър.

Потребителски аватар
tqnko
потребител
потребител
Мнения: 233
Регистриран: 13 окт 2009, 18:32
Модел на автомобила: Ford fiesta mk3 1.1 с АГУ, 4/5 врати, много бЕга.
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от tqnko » 10 яну 2010, 23:07

1 съвет от мен
когато палиш недей до края газта
припомвай я г/д на 40%-80% 2-3пъти. Хубаво е да влиза и въздух.
Закона на живота гласи: Яж боб, карай форд, живей горд!
Изображение
http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!

dragnev1
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от dragnev1 » 11 яну 2010, 17:30

maistorabg написа:Моно на вебер.
И аз съм за регулатор.
Трябва да се закачи манометър.
къде се слага този манометър дай инфо

dionis
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 10 яну 2010, 14:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1992
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от dionis » 11 яну 2010, 21:11

Преди малкоя погледнах,инжекцион е,вероятно моно.Къде се слага този манометър и какво се мери с него?
tqnko написа:1 съвет от мен
когато палиш недей до края газта
припомвай я г/д на 40%-80% 2-3пъти. Хубаво е да влиза и въздух.
Обикновено пали без да и се дава газ.Обаче когато не иска да запали и явно нещо се е задавила,защото мирише на бензин,давам педала до край и въртя стартера.Понякога помага.

Свалих един мануал на руски език,там има скици,как се регулира налягането на горивото.Обаче защо повечето пъти пали без проблеми,а понякога не иска?Ако този регулатор е разбазикан,би трябвало винаги да ми прави този проблем........

мод: Използвай бутона "промени"

dragnev1
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от dragnev1 » 12 яну 2010, 23:22

никой ли незнае къде се слага манометъра за реглаж на налягането айде де дайте инфо

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от HACKO » 12 яну 2010, 23:53

На входящия маркуч, за бензин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dragnev1
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от dragnev1 » 13 яну 2010, 17:16

а точно отгоре над регулатора има нещо като вентил с капачка той за какво е

dionis
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 10 яну 2010, 14:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1992
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от dionis » 17 яну 2010, 15:51

Регулаторът на горивото е запечатам с оловна пломбичка,едва ли сее разцентровал вътре.Кой от останалите датчици може да ми прави този проблем?Някой,който от време на време не отчита добре-например за температурата на въздуха?А каква е ролята на ламбда датчика?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от madboy » 22 яну 2010, 09:40

dionis написа:................А каква е ролята на ламбда датчика?
Ламбда сонда е наименование на електронен датчик, който измерва пропорционалното съдържание на кислород в даден газ (или течност). Най-честото приложение на ламбда сондата е във двигателите с вътрешно горене, където се използва за реализиране на обратна връзка в електронното управление.

Автомобилна ламбда-сонда.

Работата на ламбда сондата се базира на определено активно вещество:

- Циркониев двуокис

- Титанов двуокис

При използване в ДВГ, сондата се монтира в изходящия тракт на автомобила (ауспуха), обикновено пред каталитичния неутрализатор. Тя подава електронен сигнал към управляващото устройство (ECU) отразяващ съдържанието на кислород в изходящите газове. По него управляващото устройство се ориентира дали подаваната в двигателя горивна смес е обогатена или обеднена, и съответно коригира консистенцията и ако е необходимо.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
gorby
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година

Мнение от gorby » 22 яну 2010, 19:28

dionis написа:Здравейте,колеги!
Имам Форд Фиеста 1.1 1993 година,с 5врати,Тип Fiesta 1.1 CFI,тип на мотора G/G6.Мисля,че е моноинжекцион,но не съм 100 процента сигурен.При даване на контакт от двигателя за 2 секунди се чува жужене,затова мисля,че е моноинжекцион.Може и да е с карбуратор с автоматичен смукач.Проблемът е следният-не иска да запали или загасва в първите 10-на минути от запалването.Не винаги прави този проблем,но понеже никога не се знае,кога ще стане това,почти спрях да я карам.Случва се да мина с нея няколстотин метра или един километър,и тогава загасва.Или след като съм я карал,и я оставя някъде,след 2 часа пак не иска да запали.Живея вИспания.Мина през няколко работилници,но никой не успя да установи дефекта и.Разглобявахме карбуратора с един приятел,монтьор,той каза,че никога не е виждал да се излива толкова бензин.Да,и когато не иска да запали,мирише силно на бензин.Понякога успявам да я запаля след дълги опити с газ,натисната до край,но не винаги.Някой да може да ми помогне със съвет?Ще съм много много благодарен,все още не искам да я изхвърлям......
Провери си бензиновата помпа и горивния филтър и релето ,което командва работата на помпата,също така дебитомера. _friends_ Желая ти успех ,пиши като я оправиш :!:
карам си форда!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта