Чистене на датчици Мафове и най важното ТПС сензори ?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Чистене на датчици Мафове и най важното ТПС сензори ?
Кой как? всеки е чел темите за WD-to във дебитомера и жичката ,но някой осмелявал ли се е да чисти ТПС сензора с WD и какъв беше резултата нека всеки сподели мнение за този измислен от Форд цифров сензор който лично за мен е голямо проклятие ...
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Чистене на датчици Мафове и най важното ТПС сензори ?
TPS-a е капсулован уред и няма как да стигнеш пряко до механическата част,освен ако не го счупиш.Идята да не достигне влага до точките и да промени регламентираното съпротивление на точките.




- vargala81
- потребител
- Мнения: 1346
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Чистене на датчици Мафове и най важното ТПС сензори ?
моят съм го отварял ама неможах да му помогна,нитовете се изваждат, подобно е на тия копчета по якетата дет им викат тик-такmrdds написа:TPS-a е капсулован уред и няма как да стигнеш пряко до механическата част,освен ако не го счупиш.Идята да не достигне влага до точките и да промени регламентираното съпротивление на точките.

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Чистене на датчици Мафове и най важното ТПС сензори ?
Значи съм обречен да търся друг или нов от Ибей..на скорпиото респонса е по лош от на пра баба ми която недочуваше жената.. Иначе за датчика за въздуха WD 40 ? Няма да му навреди предполагам?
Иначе ето го и датчика..Аз свалих колектора за да извадя дюзитепонеже при шестака така се прави и колекторчето се сваля за 15 мин
Та направих 2-3 снимки








това понаправих аз по мотора..сега съм понастинал и тия дни няма да работа по колата ,но като се оправя ще го измия това с WD след като кача колектора на колата
Иначе ето го и датчика..Аз свалих колектора за да извадя дюзитепонеже при шестака така се прави и колекторчето се сваля за 15 мин









това понаправих аз по мотора..сега съм понастинал и тия дни няма да работа по колата ,но като се оправя ще го измия това с WD след като кача колектора на колата
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 13 фев 2009, 11:40
- Модел на автомобила: Focus 1.8 Benzin 1998 Kombi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чистене на датчици Мафове и най важното ТПС сензори ?
Моят TPS на Фокуса е по-различен. Аз съм го чистил понеже падаха оборотите и гаснеше. След почистването се стабилизира, но изкара така около 2 месеца и пак започна. Сега е така и мисля да си купя нов.
Някой може ли да ми каже Part No му.
Колата е Фокус 1 1.8
Някой може ли да ми каже Part No му.
Колата е Фокус 1 1.8
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта