ПРОБЛЕМ при смяня жило на километраж

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nikminvar
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 02 фев 2010, 17:07
Модел на автомобила: Ford Orion 1.4, 1988 г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ при смяня жило на километраж

Мнение от nikminvar » 19 фев 2010, 17:34

КОЛЕГИ, скъсах жилото на километража. Смяната се оказа много проблемна, тъй като не мога да извадя пиньона (мисля че така се нарича)в който влиза долния край на жилото. Щифта, с който е фиксиран в скоростната кутия е счупен, не се показва навън и не мога с нищо да го хвана, за да го изтегля. Опитах включително и да заваря някакво парче към края на щифта като удължител, но не става - закален е и се чупи много лесно. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и може да помогне - ще му бъда много благодарен.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ при смяня жило на километраж

Мнение от HACKO » 19 фев 2010, 17:48

*00147* Колега, никакъв щифт не се избива, просто развиваш холендъра на края на бронята. От към циферблатите има пластмасова втулка, стискаш я подобно на бързите връзки на горивопроводите, и издърпваш назад.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

nikminvar
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 02 фев 2010, 17:07
Модел на автомобила: Ford Orion 1.4, 1988 г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ при смяня жило на километраж

Мнение от nikminvar » 19 фев 2010, 18:11

Извинявай, колега, грешката е моя. Пропуснал съм да кажа, че жилото е скъсано на входа към скоростната кутия и не мога по никакъв начин да извадя остатъците от него, които са замазани в пиньона. А без да ги извадя няма начин да вкарам новото жило.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ при смяня жило на километраж

Мнение от HACKO » 19 фев 2010, 18:44

Щифта е тръбен и ли по-точно ламаринка навита на тръба. Пробвай да навиеш видия в нея и да изтеглиш със нея, другия вариант е обратен метчик, може и стандартен и да навиеш болт и накрая но не на последно място ако успееш да вкараш дрелка го разпробий. Интересно при този диаметър и на това място, как се опитвате да го заварите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

nikminvar
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 02 фев 2010, 17:07
Модел на автомобила: Ford Orion 1.4, 1988 г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ при смяня жило на километраж

Мнение от nikminvar » 20 фев 2010, 13:52

За същите варианти си мислех и аз и тях и ще пробвам. Интересуваше ме по-скоро дали някой е имал същия проблем и как практически го е решил. За заваряването - на полуавтомат с СО2, на капки до получаване на основа и после удължител към нея. При добър заварчик става, но шева е много крехък, вероятно заради високия С на стоманата за щифта. Иначе съм ти благодарен за отзоваването НАСКО! Ако се сетиш или чуеш за други варианти - драсни, може и на лично. И без това тези дни съм доста зает и вероятно скоро няма да се занимавам с проблема. ПОЗДРАВИ!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта