Проблем с форд фокус между 2000-3000 оборота ми придърпва.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 13 ное 2009, 13:30
- Модел на автомобила: '02 Ford Focus 1.8 TDCI Hatchback
- Местоположение: Русе, България
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с форд фокус между 2000-3000 оборота ми придърпва.
Колега, сподели малко повече инфо - след като смениха клапаните сложиха ли пак стенд да видят как е положение с обратната нафта? Колко ти излезе цялото "удоволствие". Някаква гаранция дават ли оттам? Колегата от София спомена, че му дали 6 м. гаранция (не че думата гаранция в България значи нещо де).MapTo_D написа:Извинявам се за спам-а, но ето и обещаните снимки на частите които се смениха при мен, след като се установи че дюзите връщат много обратна нафта и пада налягането... http://maptod.snimka.bg/automobiles/foc ... 3.17503925" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Тия TDCI-та голям кеф да ги караш, ама не и да ги поддържаш ...
Колкото и да не ми се иска да си призная, колега, имаш право. А и в България всички коли нов внос са на по 120 - 160 хиляди километра и всички са карани "от вдовица в неделя от тях до църквата" (като сметнеш 7 години х 52 неделни дни в годината = 365 недели, което прави по 4000 км до църквата и обратно). Вие сами прецените колко са им реални километрите.Alexi написа:коя година е тоя фокус на 130к колега,че много малко ми се виждат 130к за Фокус 1 дизел .. като знам как са кара дизела сигурно са 230к най малко , а сервизна книжка струва 20 лв недей я гледа много много .. имам наблюдения над такива пикапчета като моето което е със същия двг на 100к не е пипано нищо като не се жали и само с българска нафта е карано ,но е на 2 години ,не на 10 ... смятай на 10 години на колко км ще е ... с дизел 2ра ръка е много лесно да се наиграеш за съжаление ... земеш го за 6-7 той излезе 9-10 с ремонтите и после 3 не можеш да му вземеш ...
Но всяка кола "нов внос" е така - вземаш я, даваш половината от цената и за ремонт и като решиш да я продадеш - нищо не и вземаш.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с форд фокус между 2000-3000 оборота ми придърпва.
След смяната всички дюзи минават през стенд-а да се види какво е положението и за донастройки някакви, мисля че трябва и на ново да се кодират но не съм убеден, неудоволствието ми струваше 960 лв, писмена гаранция няма, но момчетата казаха че досега никой не се е оплакал след ремонт...изглеждаха ми доста съвестни, всички са възпитаници на ТУ, млади момчета на по 25-30 г. сервиза е добър, посточнно пълен, ремонтират само дизелови двигатели, дано нямам проблеми повече щото ще я засиля кочината в някое дере, много напирах за дизел ама повече дизел може да не карам че всичко ново е TDCI - т.е. много скъпо и чувствително
Иначе наистина е кеф да се кара ама поддръжката солена излиза...

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с форд фокус между 2000-3000 оборота ми придърпва.
абе кеф кеф ама едно двулитрово бензинче с много по голям кеф се кара и като теглиш чертата с ремонтите и обслужването май излиза същата работа ,само дето главоболията ще си си ги спестил ...
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с форд фокус между 2000-3000 оборота ми придърпва.
Не съм съгласен, това че в нашата скапана държава нафтата няма нищо общо с реалността не означава, че бензиновия двигател 2.0 е по-добър и си заслужава повече. Смятам да твърдя, че добре поддържания дизел, който работи с хубаво гориво и добавка подкрепен с читава турбина, е способен на много добри постижения.Alexi написа:абе кеф кеф ама едно двулитрово бензинче с много по голям кеф се кара и като теглиш чертата с ремонтите и обслужването май излиза същата работа ,само дето главоболията ще си си ги спестил ...
- SERIOUS LUBO
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 29 май 2009, 10:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi 90 кс 2000г
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Проблем с форд фокус между 2000-3000 оборота ми придърпва.
отиди в бош сервиза на сточна гара....пичовете много разбират...знам го от опит
- 21grams
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 май 2009, 00:18
- Модел на автомобила: Фокус 1.8 tdci 2004г.
- Местоположение: БЪЛГАРИЯ,София,Младост 2
- Status: Извън линия
Re: Проблем с форд фокус между 2000-3000 оборота ми придърпва.
Добре де,някой ше ми каже ли къде е тоя Бош сервиз в София?
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с форд фокус между 2000-3000 оборота ми придърпва.
http://www.bosch.bg/bg/products/car_service/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- bodimpet
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 дек 2009, 15:29
- Модел на автомобила: focus 1.8 tdci 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с форд фокус между 2000-3000 оборота ми придърпва.
Колеги, днес и при мен се появи този проблем с придърпването между 2000-3000 оборота. Колата е Фокус 1.8 тдци като преди 300 км смених маслото, въздушните и горивния филтри. Странното е, че не го прави постоянно, а от време на време и усещането е, че все едно няма достатъчно мощност и пъргавина.
Моля за мнения и споделяне на опита от ремонта на колегите със същия проблем, които са посещавали сервизите в София.
Моля за мнения и споделяне на опита от ремонта на колегите със същия проблем, които са посещавали сервизите в София.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта