Моторчето за ниските обороти???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
himera
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 10 мар 2006, 12:59
Модел на автомобила: FIESTA 1.6 16V 115hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Моторчето за ниските обороти???

Мнение от himera » 19 мар 2006, 12:51

Колеги, някой случайно да е чистил моторчето за ниските обороти на Фиеста 1.6 16V??? Моля за подробности.

Благодаря предварително!!

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от yassimoto » 19 мар 2006, 12:59

На ФОРД не съм чистил , но на моята ХОНДА съм го чистил и се получи . Първо го почистваш със спрей за почистване на карбуратори и после го пръскаш с WD40 или нещо подобно което играе ролята на смазка . :mrgreen:
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
fortchrit
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
Status: Извън линия

Мнение от fortchrit » 01 апр 2006, 20:29

къде е моторчето на ескорт 1.6 16в и стана ли номера с почистването щото и при мен оборотите падат бавно

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 01 апр 2006, 21:45

fortchrit написа:къде е моторчето на ескорт 1.6 16в и стана ли номера с почистването щото и при мен оборотите падат бавно
Гледам че двигателя ти е същия като моя. Аз веднъж се бях хванал да го чистя този клапан за празния ход ама не можах да го развия защото е на кофти място и нямах стабилна отверка. Намира се отляво на всмукателните колектори.
Прикачени файлове
iscv1.jpg
iscv2.jpg

Потребителски аватар
fortchrit
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
Status: Извън линия

Мнение от fortchrit » 02 апр 2006, 22:33

а какъв беше ефекта от почистването

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 03 апр 2006, 09:10

fortchrit написа:а какъв беше ефекта от почистването
DigiPro написа:...не можах да го развия защото е на кофти място и нямах стабилна отверка
не съм го чистил, но откакто смених ламбда сонда не са ми падали оборотите докато чакам по светофари, а преди малко като позагрее и си пропадаха отвреме-навреме.

Потребителски аватар
fortchrit
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
Status: Извън линия

Мнение от fortchrit » 03 апр 2006, 19:57

при мен проблема е че след като вдигне обороти примерно 5000 и отпуснеш педала падат доста бавно до тихите (с тях нямям проблем)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 апр 2006, 20:28

fortchrit написа:при мен проблема е че след като вдигне обороти примерно 5000 и отпуснеш педала падат доста бавно до тихите (с тях нямям проблем)
Ами колаега....те тия двигаели са малко по...интелегентни....нарочно падат по бавно оборотите първите няколко секунди, защото така двигателя остава в обороти в готовност за натискането педала на газта. Ако няма такова - падат. Вече по-бързичко..... :twisted:

Потребителски аватар
fortchrit
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
Status: Извън линия

Мнение от fortchrit » 03 апр 2006, 21:27

значи ли това което ми казваш че нямам никакъв проблем с оборотите и нужно ли е да направя някаква профилактика

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта