Каква е репутацията на фордовите дизели?
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
По отношение на качествата на горивата, точно за ЕКО не съм много убеден. Особено след като веднъж заредиш при тях А95 и колата ми почна да пали зле и да трепери като Москвич. Че от горе на всичкото и се набутах с цял резервоар... Ама какво да се прави, тая грешка повече няма да се повтори. Според мен Лукойл са номер едно и поддържат най-постоянно качеството на горивата си. Към тях никога не съм има забележка. Виждал съм им цистерните-чисто нови, лъскави, чисти, грамотно направени с явно подържаща се филтрираща се система. А на ЕКО ги гледах, няква очукана стара бангия, всичко в катран и налепи под капака със щуцерите и от горе на всичкото на някаква си незнайна фирма доставчик (според надписа на цистераната, не го запомних). Това ми изглежда доста съмнително и според мен ЕКО са доста прехвалени.
А по отношение на новото поколение двигатели, да, те наистина са много капризни към горивото. Но да не си мислим, че само в БГ има проблеми с дюзите. Щом в теста на VW Passat 2.0 TDI на Auto Bild имаше проблеми с тях, и то за по-малко от 100 000 км, значи независимо помпа дюза или common rail, горивните системи са подложени на огромно натоварване. И няма как да бъде иначе. При тези налягания (1800-2000 бара) метала буквално се реже и яде, т.е. износването е голямо. Аз лично дизел не бих си взел, колкото и митове и легенди да сме чували за неговият "уникален" разход на гориво.
А по отношение на новото поколение двигатели, да, те наистина са много капризни към горивото. Но да не си мислим, че само в БГ има проблеми с дюзите. Щом в теста на VW Passat 2.0 TDI на Auto Bild имаше проблеми с тях, и то за по-малко от 100 000 км, значи независимо помпа дюза или common rail, горивните системи са подложени на огромно натоварване. И няма как да бъде иначе. При тези налягания (1800-2000 бара) метала буквално се реже и яде, т.е. износването е голямо. Аз лично дизел не бих си взел, колкото и митове и легенди да сме чували за неговият "уникален" разход на гориво.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
Ако това ще те зарадва малко, и новите се чупятConan_1 написа: Това е всеобщ мит че старите коли са уникум а по-новите мнооого по-ненадеждни - всичко е машина демек скапва се и дефектира!!! една едничка по-сигурна опция има в цялата ситуалия и това е новичка колица да си купи човек с найлоните по седалките и да му е спокойно и не се плаши от проблемите ама.............. няма парички за такава все още

Старите изпитани модели наистина не се чупят. Въпросът е да намериш такъв в добро състояние.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
всеки си хвали своето по всички БГ форуми ... старите не се чупели една кола над 15 години просто не може да се поддържа в състояние нещо да не е счупено - личен опит ... аз кола над 5 годишна не бих си купил а над 15 и да ми я подаряват не я ща ...
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
Хи хи хи. Да ти кажа честно, с риск да не ти хареса - ама наистина горят малко. Ха ха.cockyhotty написа: Аз лично дизел не бих си взел, колкото и митове и легенди да сме чували за неговият "уникален" разход на гориво.

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
Може, и не е сложно. Ако провериш всичко, колата ще е напълно изправна. Когато е сполучлив модел - потвърдено от времето, това е добра кола. Кола на няколко години не може да мине през такава проверка без да ти струва пари или време колкото да не си струва.Alexi написа: ... старите не се чупели една кола над 15 години просто не може да се поддържа в състояние нещо да не е счупено - личен опит ... аз кола над 5 годишна не бих си купил а над 15 и да ми я подаряват не я ща ...
Само че трябва сам да можеш да си свършиш тази работа или да имаш добър сервиз на разположение.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 окт 2009, 12:58
- Модел на автомобила: Форд Мондео Амбиенте 1.8TDCI, 2009, Volvo C30 1.6i, 2007 (малко по-добър Форд;)
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
Освен това на дълъг път са по-безшумни от бензиновите, а изпреварването е просто удоволствие.vvasilev написа:Хи хи хи. Да ти кажа честно, с риск да не ти хареса - ама наистина горят малко. Ха ха.cockyhotty написа: Аз лично дизел не бих си взел, колкото и митове и легенди да сме чували за неговият "уникален" разход на гориво.

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
днес карах Мондео 2.2 тдци Ghia, че мисля да си купувам такова .. това е Властелина На Дизела само това ще ви кажа .. смазваща тяга ,набира като пощуряло ,със 140 на около 2200 оборота се чува само вятъра свистящ около купето ,и всичко това при среден разход под 7/100 ...
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
Колега, искам да ти кажа, че извънградско дори около 5 харчи тази кола, моята с 1.8 двигател и около 140 коня (чип) харчи 5.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
Ама сега за какви дизели говорим- кола дизел нова или кола дизел втора ръка? Щото кола дизел втора ръка никога не бих взел. За новите съм съгласен, че са страхотни, ама имат поне 2 год гаранция, така че притесненията за повреди отпадат.RaHzElChO написа:Колега, искам да ти кажа, че извънградско дори около 5 харчи тази кола, моята с 1.8 двигател и около 140 коня (чип) харчи 5.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
ти само 2 години ли мислиш да си караш новата кола ,интересно защо сега караш 15 годишна .. недейте мисли че тия новите дизели са чак толкова капризни ,имат си ресурс друг е въпроса че като влезе от Италия нов внос перфектна 9 годишна на 120к ( реални уникат ама ги върнахме от 320к) само дето някъде са се потулили сервизните документи ама ей сега ще ти напечатаме една сервизна книжка ,и почват проблемите и много се чупели тия коли ... вижте в МР какви коли на какъв пробег има върнати ( особено бусове ,има 3 годишни на 300к) специално звънях за едно Мондео 2.2 тдци на 280к - не че ще го купя ама да питам какво е сменяно ,ами нищо ... просто редовно обслужване с оригинални консумативи ...
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
Точно от тук трябва да се започне, който си е купил дизел си е направил сметката, че му трябва икономична кола понеже му се налага да прави много голям пробег всяка година. От там по пътя на логиката шанса да попаднете на 7-8 годишен дизел с такъв пробег дето го пише по автокъщите е нищожен. Може би ако се вземе директно от първия собственик ще бъде на реални километри. Наистина за каквато и кола да си говорим всичко е на късмет, дори и за новата, там добре че има гаранция. В крайна сметка нещата опират до това колко пари може да отделим за автомобил. Всеки иска да кара по-хубава кола....... 

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
Всичко е до голям късмет, обикаляне, страшен подбор и пари не на последно време. Като се покажа на някое събиране ще видите какво е късмет с моя дизелак
И сам не си повярвах, бях крайно отчаян от боклуците по автокъщи и страшните цени от собственици, но с търпение, обикаляне, късмет и подбор се получи!
Репутацията особено на турбо дизеловите фордове е, че са бетон двигатели, без скъпа поддръжка. Иначе мой познат си купи за 500лв помпа на резервоара за 2.5 tdi audi A6 (2ро поколение след 97ма 4B)
Надценка-марка над 200% не ми се плаща и не го правя за Фордчето ми (само консумативи съм купувал, дано така продължавам
) 


Репутацията особено на турбо дизеловите фордове е, че са бетон двигатели, без скъпа поддръжка. Иначе мой познат си купи за 500лв помпа на резервоара за 2.5 tdi audi A6 (2ро поколение след 97ма 4B)



Последна промяна от PcMan на 07 мар 2010, 14:16, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 окт 2009, 12:58
- Модел на автомобила: Форд Мондео Амбиенте 1.8TDCI, 2009, Volvo C30 1.6i, 2007 (малко по-добър Форд;)
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
Абсолютно съм съгласен. Ресурсът и на най-"лошите" дизелови двигатели на пазара е достатъчно голям при нормална поддръжка. Аз също съм виждал, дори пробвах да покарам дизелов бус на 360 000 км. Ами... какво да кажа бях впечетлен - точно тогава реших да си взема дизелов лек автомобил, извадих късмет, че заради кризата пуснаха вносителите най-после почнаха да работят с нормална печалба и пуснаха много изгодни оферти за нови коли. Ако не искаш да си купуваш нов, купуваш от официален вносител или директно от Европа, по възможност някой току-що излязъл от гаранция.
Последна промяна от neftoM на 06 мар 2010, 22:24, променено общо 1 път.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
...мой познат си купи за 500лв помпа на резервоара за 2.5 tdi audi A6 (1во поколение след 98ма)
Надценка-марка над 200% не ми се плаща...
Ooo, ти какво си мислиш, че твоята помпа е евтина. Я питай в Мото Мафията да ти опадат космите по гърба....

Ooo, ти какво си мислиш, че твоята помпа е евтина. Я питай в Мото Мафията да ти опадат космите по гърба....
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 мар 2010, 21:53
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
колата е перфектна мяма да имаш пробкеми с нея.
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
То хубаво това, но нали се сещаш, че всичко опира до финанси. Аз ако можех да си позволя BMW Common Rail E46/E39 с цени над 12 000 дали щях да карам Focus?cockyhotty написа:Ама сега за какви дизели говорим- кола дизел нова или кола дизел втора ръка? Щото кола дизел втора ръка никога не бих взел. За новите съм съгласен, че са страхотни, ама имат поне 2 год гаранция, така че притесненията за повреди отпадат.RaHzElChO написа:Колега, искам да ти кажа, че извънградско дори около 5 харчи тази кола, моята с 1.8 двигател и около 140 коня (чип) харчи 5.
Моята кола я взех втора ръка, явно и късмет съм имал, няма спор в това. Че връщат километражите, 100% е така, но си мисля, че ако колата е поддържана, с редовно сменяни консумативи и без издевателство над двигателя, не е проблем да се кара и след 250 000 км. Не забравяйте, че хората по света наистина карат с хубава нафта, ние тук избягваме да купуваме дизели, защото много били трудни за поддръжка, чупели се, дюзите се запушвали. Ами като всеки налива от някъде нафта, за да спести още 30-40 стотинки, сменя масло на 20 000 км, филтрите и тях на толкова!
Не само продавачите по автокъщите го правят това, разгледайте BMW форума и ми кажете как коли на 15 години (Е36) са на 150/170 000 км, реално гонят 400 000, но след като изглежда добре отвън и салона е запазен, защо да не пробваме да я върнем на 1/3 от реалните км и да я продадем!?
Всичко е наистина голяма доза късмет, както при дизелите, така и при бензиновите коли.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?
cockyhottyТака е, но неговата помпа не е от официалния вносител на Audi, а от магазин
Не съм питал дали е проверявал, но в Audi сигурно е и по-скъпа. Както при нас в МП ни е двойно, така е и при тях. На една маса сме
RaHzElChO И аз исках E46 320d, но за читаво такова ми идваше над 12 000лв. Да, някой ще каже че има и по 9-10, но и фокуси има по 4 000 но ходете си купете такъв
Другото което исках е Seat Leon 1ва ген., но читав е от 8000 нагоре (най-добрата кола със шаси на golf 4). Излизам оффтопик.
Колкото дизел иска късмет при покупка, толкова и бензин. Само се оглеждайте на четири и не давайте на друг да решава и да ви подвежда.
Мой познат си взе Audi А6 Avant първа генерация 4A (94-97), 2.3 133hp за 3ххх и му стъпи малко над 6000лв. Късмет и подбор пичове


RaHzElChO И аз исках E46 320d, но за читаво такова ми идваше над 12 000лв. Да, някой ще каже че има и по 9-10, но и фокуси има по 4 000 но ходете си купете такъв

Колкото дизел иска късмет при покупка, толкова и бензин. Само се оглеждайте на четири и не давайте на друг да решава и да ви подвежда.
Мой познат си взе Audi А6 Avant първа генерация 4A (94-97), 2.3 133hp за 3ххх и му стъпи малко над 6000лв. Късмет и подбор пичове

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта