премахване на всички гърнета без крайното

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dan88
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 07 мар 2010, 19:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4mi CLX
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

премахване на всички гърнета без крайното

Мнение от dan88 » 08 мар 2010, 00:40

Искам да попитам някой чувал ли е за подобна процедура и дали има ефект ? Моя майстор ме съветва да ми ги маха..щял да спадне разхода и да се повиши мощноста..бил ги махал на много други коли, дори на неговите 5 коли били махнати..и твърди, че ефект имало ! Дали да го послушам?..Та нали тези гърнета служат за връщането на определено количество газове, който избутват буталата и по този начин се добива пълна мощност.

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: премахване на всички гърнета без крайното

Мнение от pav4o » 08 мар 2010, 12:28

За разлика в разхода не знам, може и да има, но ще е незначителна.
Друг е въпроса, че на дълъг път трябва да си със шлемофони,защото главата ти ще се надува :wink:
Ако искаш да си покачиш мощноста, само от генерация,ти трябват разплетени колектори 4-2-1 и смяна на генерацията с нови тръби минимум ф60мм, като на края трябва да се сложи марково гърне,като ремус да речем, за да вади по-плутен звук :wink: .Ако си решил все пак да си махаш средните гърнета, крайното ти гърне ще се издуха за има няма 2 месеца, приготви се да сменяш гарнитури на изпускателния колектор по-честичко _friends_

Поздрави :)
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: премахване на всички гърнета без крайното

Мнение от HACKO » 08 мар 2010, 15:44

dan88 написа:......Та нали тези гърнета служат за връщането на определено количество газове, който избутват буталата и по този начин се добива пълна мощност.
Това важи за двутактовите двигатели, при четиритактовите не е от значение.
Шума е гаден, повишаването на мощността ще е незначителна в сравнение със дискомфорта при дълго пътуване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dan88
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 07 мар 2010, 19:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4mi CLX
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Re: премахване на всички гърнета без крайното

Мнение от dan88 » 09 мар 2010, 14:31

Колеги, благодаря и на 2ма ви за информацията ! :wink: :wink:
П.С. Тъкмо се глася да тръгвам на простест за дупките в роният ми град Велико Търново ,ще пада шоу хаха :!:

Поздрави :wink: :wink:

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: премахване на всички гърнета без крайното

Мнение от S_C » 09 мар 2010, 19:03

Типичен ефект след "заигравки" с генерацията и гърнетата са проблемите с празния ход и изобщо ниските обороти.Същото се получава и при използване на гърнета от друга кола,различни от оригиналния размер.Противно на общото мнение,изпускателната система на повечето коли е такава каквато я виждате,в резултат на прецизни изчисления и не позволява произволни промени.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
acorp333
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 23 фев 2008, 16:30
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: премахване на всички гърнета без крайното

Мнение от acorp333 » 21 окт 2010, 09:48

колега,аз махнах всички гърнета и останах само е 1 спортно крайно,има голяма разлика,колата се отпуши и стана по паргава,жаобще не се чуди а махай,след това ще се чудиш като мен защо не си го напражил досега-успех

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: премахване на всички гърнета без крайното

Мнение от dimkar » 21 окт 2010, 23:50

Сега, ако махнеш и климатика, ще се отпуши още повече. :D

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: премахване на всички гърнета без крайното

Мнение от urgan » 22 окт 2010, 00:27

dimkar написа:Сега, ако махнеш и климатика, ще се отпуши още повече. :D
=)):
Изображение

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: премахване на всички гърнета без крайното

Мнение от Pyrhel » 22 окт 2010, 09:45

Колеги, не се смейте! http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=41908" onclick="window.open(this.href);return false; *00120*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта