голям проблем
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
голям проблем
здравейте тази сутрин ствам много сняг навън запалих колата и започнах да я почиствам работи 2-3 минути изведнъж придърса и изгасна така и не запали повече въртях няколко пъти но падна акомулатора някакви идеи става въпрос за мондео 1.8 тди
- dian1751
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 24 фев 2008, 08:23
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
Колега не разбирам от дизел, да не е от подгряващите свещи или от нека4ествена нафта нз и аз... 

Купи си Форд фиеста за да караш с 200... http://www.snimka.bg/album.php?album_id=391782" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 04 мар 2010, 10:30
- Модел на автомобила: форд ескорт
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
може да е замръзнала нафтата...каква нафта наливаш?
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
зареждам само на лукойл при предишния сняг пак ми прави този номер но бях в движение с около 60км/ч и оставох на скорост придърпва няколко пъти но се отпуши и сега пак същия проблем
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
Може да смуче въздух от някъде, може и задръстен горивен филтър да е.
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
филтърът отпада не съм минал и 2000км с него явно е въздух а това е доста трудно откриваемо
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 04 мар 2010, 10:30
- Модел на автомобила: форд ескорт
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
пробвай когато огасне да отвориш нафтения филтър да видиш дали има нафта в него или е празен.може да връща нафта
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
И за кво да отваря филтъра......Може да се сложи едно прозрачно маркуче след филтъра и да се следи.Ако има мехурчета - логично има и въздух.Ако е негодна нафтата прави такива поразии.Аз тая зима бая ядове брах с тая БГ нафта.А па колегата дет вика свещи немам думи.Веднъж като е запалила колата,за кво са и тия свещи.....Провери за въздух.Има доста теми.
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
според мен е нафтата колега -ако е имало въздух тябва да е запалила след мнооо въртене-трудно палене,сипи си добавка в Нафтата против замръзване и си смени горивния филтър (няма значение че е на малко КМ).Ако е имало някаква Вода в горивото от студеното е станала на ледчета в филтъра и това затруднява притока на гориво
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 08 ное 2009, 22:09
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td 98g
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
При мен има същия проблем - имам прозрачен маркуч точно преди помпата и сутрин когато е малко по студено палим работи 1мин и гасне и после добрече ми е як акумулатора. Стигнал съм до извода че проблема е от малко нафта в резервоара - става въпрос когато е на 1черта стрелката имали повече нафта немам проблеми.Същия проблем го имах миналата зима тогава беше от инжектора за подкачане - изхвърлих го и се оправи.- Най лесния вариант е прозрачни маркучи така ще разбереш от каде е въздуха. Успех и Поздрави !!!
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
При теб проблема е в сондата.Свали я.Запуши я от долния край с пръст а от другия надувай.През това време движи пластмасата,която е пружинка нагоре-надолу.Ако издиша ето ти проблема.Заминала гумичка.Аз имам 2 мондеота и на 2те я сменвах заради тоя проблем.Като имаш по-малко от 10литра (горе-долу)и лапа въздух та са носи.Кат сипеш повечко и нема проблем.Има такава тема съм пускал.Ако не я намериш пиши....lyub4o777 написа:При мен има същия проблем - имам прозрачен маркуч точно преди помпата и сутрин когато е малко по студено палим работи 1мин и гасне и после добрече ми е як акумулатора. Стигнал съм до извода че проблема е от малко нафта в резервоара - става въпрос когато е на 1черта стрелката имали повече нафта немам проблеми.Същия проблем го имах миналата зима тогава беше от инжектора за подкачане - изхвърлих го и се оправи.- Най лесния вариант е прозрачни маркучи така ще разбереш от каде е въздуха. Успех и Поздрави !!!
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
при мен същия проблем се появи за първи път от 3 зими насам. Смени си горивния филтър, и аз го бях сменал преди 3000 км ама като го махнах и разклатих имаше буци и дранчеше, парафина в нафтата от студа сттава на буци и задръства филтъра. Смених филтъра взех една добавка да не замръзва и не съм имал проблеми повече иначе и аз така паля работи 5 мин тръгвам минавам 2-3км и изгасва, после следва мн вартене пали работи 10сек и пак гасне пак въртене и на 3-тия път се оправа тва беше при температури -15-18
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
не е от филтъра 1000% съм сигурен не знам вече или въздух дърпа или помпата е умряла
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
Защо си толкова сигурен, ако си заредил мръсна нафта и 10км са достатъчни да го задръстиш.lorinzar написа:не е от филтъра 1000% съм сигурен не знам вече или въздух дърпа или помпата е умряла
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
ами защото от почти година карам с обикновени филтри от голф с оригиналният с инжектора понякога въобще и не мога да запаля ако запали започва да присецква все едно няма гориво даже и подгряващото за нафтата съм махнал като го сложа него и с обикновения филтър не пали до сега карах така но сега като гледам почна и с обикновен филтър да прави номера
- sensho1980
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 яну 2010, 19:38
- Модел на автомобила: eskort1.4
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
тая помпа маи има нещо като реле или бобина ел клапан нз. точно за гасенето като неще да запали виж има ли ток до него
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 11 мар 2010, 15:00
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
според мене е от жадната нафта
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта