ЕГР

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kereziev
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 17 мар 2010, 23:55
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

ЕГР

Мнение от kereziev » 18 мар 2010, 00:00

Здравейте , какво ще стане ако откача датчика на ЕГР-а , ще има ли някаква разлика.Прочетох доста теми за ЕГР във форума и много искам да го изолирам.Четох някаде че ще светне някаква CHECK ENGINE LAMP. , но май ескортите нямат такава.Благодаря ви предварително

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от urgan » 18 мар 2010, 09:18

Какво точно питаш как да го изолираш или какво ще стане... няма такова нещо като датчик на ЕГР.

модел на автомобила: FORD ?
Изображение

Потребителски аватар
mury
потребител
потребител
Мнения: 76
Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от mury » 18 мар 2010, 12:39

на моето мондео като го купих му беше откачен,освен,че гъргореше като на издухана гарнитура на колектори,нямаше никакава разлика след като го закачих(е спря да гъргори)общо взето това се води евро2 и връща изгорели газове обратно за доизгаряне,някои казват,че пълни двигателя и маслото със сажди,но при мен маслото си е добре,въпреки,че карам на газ!
Изображение

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от Alexi » 18 мар 2010, 12:46

преди да се пробваш да изключваш ЕГР го демонтирай и виж да не е заял в някакво положение .. след като се увериш че стои затворен най лесно е да го изолираш като затапиш с една тънка ламаринена заглушка входа му откъм изпускателя .на Ескорт не вярвам да ти светва лампа .

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от urgan » 18 мар 2010, 13:02

Изолирай го смело, на ескорт, мондео мк1/2 не свети нищо което много ме радва. За мк3 май вече си има такава досадна лампа.
Изображение

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от Miri4 » 18 мар 2010, 14:28

Alexi написа:преди да се пробваш да изключваш ЕГР го демонтирай и виж да не е заял в някакво положение .. след като се увериш че стои затворен най лесно е да го изолираш като затапиш с една тънка ламаринена заглушка входа му откъм изпускателя .на Ескорт не вярвам да ти светва лампа .
Колега и аз искам да затапя моя ЕГР но ми казаха че на моя двигател не можело. Имаш ли информация дали може чисто механично да стане и дали ЕКУ няма да даде грешка.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от Alexi » 18 мар 2010, 14:43

ако ЕГР е изцяло механичен вакумно регулиран без влизащи в него кабели просто го затапваш ,като преди това го виж дали е затворен вътре клапана . Ако е с жици пак може да се затапи но ще ти свети лампата Check Engine,без други последствия във вървеж/разход .Има начин и той да се затапи ,но не напълно а частично.

kereziev
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 17 мар 2010, 23:55
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от kereziev » 18 мар 2010, 17:12

Колеги Ескорта ми е 1.8 16в Зетек двигател, това чудо на снимката ли е ЕГР. Снощи цяла вечер търся къде се намира егр-а на форд Ескорт Зетек двигател и в този сайт от който свалих снимката пише че това е ЕГР-а. Значи днеска затапих 2-та маркуча който влизат в него. Моля ако се бъркам кажете ми , че не знам какво да правя. Благодаря ви предварително
Прикачени файлове
egr_detail.jpg
(25.55 KБ) Свален 106 пъти

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от urgan » 18 мар 2010, 17:18

Доколкото виждам това е ЕГР вакуум регулатора който управлява ЕГР клапана. Не си затапил това което трябва. Нека хората с ескорт да кажат къде е точно, но в него трябва да влиза тръбичка от изходящия колектор, би трябвало да го видиш при мен поне прилича на гъба.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от HACKO » 18 мар 2010, 20:12

Аз направо отрязах тръбичките, които излизат от изпускателния колектор, сплесках края на остатъците и ги херметизирах с електрожена. Също така трябва да се вземат мерки да се запуши вакумния маркуч, който отива до клапана на снимката. Всичко останало се демонтира и изхвърля.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

veskoletii
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 29 апр 2009, 19:17
Модел на автомобила: ФОРД ЕСКОРТ 1.8ТД
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЕГР

Мнение от veskoletii » 19 мар 2010, 14:42

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=30527" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта