Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
- didovrabeca
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 19 апр 2010, 10:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI 143к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
здравейте имам един много кофти проблем.Карам Фиеста 91г. 1.8 дизел и имам проблем с първото палене за деня.значи как я паля подгрявам 2 пъти докато не ми изчатка релето и след това въртя около20-30 сек. за да запаля.Не е от свещите смених ги,казаха ми че явно си изтърва нафтата и сложих помпичка с клапанче преди филтъра за да не връща.Сега ми казаха за един друг клапан които се намира на пътя на маркучето от филтъра до помпата,то представлява черно цилиндърче и се намира на едни тръбички на нивото на дюзите.Само че такова клапанче немога да намеря никаде.Въпроса ми е ако пусна маркуч от филтъра до помпата без такова клапанче дали ще ми се оправи проблема.
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 25 фев 2008, 21:04
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8ТД
- Местоположение: Полски Тръмбеш
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
Аз пък си мисля,че трябва да сложиш клапанче на маркуча за обратната нафта/която се връща в резервоара/,а не преди филтъра или помпата.Нека спецовете се изкажат по въпроса.
Никога не е късно да станеш за резил!
- didovrabeca
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 19 апр 2010, 10:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI 143к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
може ли малко по подробно да ми обясниш,защо да слагам клапан на обратната нафта ако си изтърва нафтата и затова върти повече сутрин трябва да я спра преди помпата а не на обратната?
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
Тва според мен си е дивотия.......Закакво трябва да се слага клапанче на обратната нафта.Нали така и така отива в резервоара.Най - добре сложи едно прозрачно мъркуче между филтъра и помпата да видиш дали има мехурчета (въздух).....Виж с търсачката има много теми за въздух.4i4o kosta написа:Аз пък си мисля,че трябва да сложиш клапанче на маркуча за обратната нафта/която се връща в резервоара/,а не преди филтъра или помпата.Нека спецовете се изкажат по въпроса.
- didovrabeca
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 19 апр 2010, 10:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI 143к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
а има ли такива маркучета(прозрачни) които да издържат на нафта ?
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
има мисля, най добре както каза да махнеш клапанчето и да сложиш някакво съединение там и да опиташ как ще е работата, ако не стане по добре има такива клапанчета макар и не същите на доста места за 3=4 лева , или опитай преди да подгряваш и палиш да завъртиш стартера за няколко оборота да качи нафта в цилиндрите и после подгрявай вече и пали ! 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
А вие сигурни ли сте че това черното е клапанче, понеже аз не съм. Аз го разглабях това нещо и видях само едно цилиндърче с изрязано като пръстен да минава нафтата, и си мисля че е за обезвъздушаване след смяна на филтър понеже нафтата след тоя сикиндрик няма къде да избяга ако някой нарочно не я разкара от там. А основната грижа е да избяга въздуха от филтъра. А това с прозрачния маркуч е най-лесния да си сигурен че системата до помпата няма грижа. А още нещо на ескорта навремето след смяна на горивен филтър никога не палеше от първия път. Проблема ми явно беше във филтъра. Може да провериш и бързите връзки по филтъра ако имаш такива.



-
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 05 юни 2009, 10:32
- Модел на автомобила: Мондео 2.0i Ghia 16V/1997г + ГИ Stargaz.
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
Ако след запалването изпушва и мирише на сурова нафта, може да имаш "пикаеща" дюза и затова да пали трудно.
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
Ба незнам ма ако е "пикаеща" дюза така ще трака,че не е истина.Според мен проблема е другаде.kt315 написа:Ако след запалването изпушва и мирише на сурова нафта, може да имаш "пикаеща" дюза и затова да пали трудно.
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
колега аз също имам такава фиеста, смени си всички маркучи за нафтата/ако си още с оригиналните/ и най вече където са връзките, приличат на скоба кадето се стискат с клещи, сложи си маркуч със обикновенни скоби аз също го имах този проблем трудно палеше, там кадето беше снадката тръбичката напрово си се извади без да махам скобата влизаше и излизаше все едно............ и от там доста въздух гълта.Относно въпросното клапанче за което попита между филтъра и помпата и аз го махнах и съм без него от 2 год и нямам ядове, просто провери си всички съединения на мен цялата подмяна на пластмосовите тръбички със оригиналните снадки и смяна на маркучетата за излишната нафта на дюзите ми излезе 15-18лв със скобичките като аз слагах по 2 от всяка страна за да стане по-надежно.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
Премахни това дето ти прилича на Цилиндърче и си купи наи-обикновено клапанче за 3 лв.Ако си сигурен че е в него проблема
- didovrabeca
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 19 апр 2010, 10:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI 143к.с.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене на Форд фиеста 1.8 дизел
ами там е проблема че не съм сигурен от каде е проблема ама съм решил да махна тея ПВЦ тръбички и да сложа обикновен маркуч че да видя дали ще се оправи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта