Смяна на водна пома?
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 04 фев 2008, 21:12
- Модел на автомобила: LADA SAMARA
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Смяна на водна пома?
Колата е Форд Ескорт комби.Мотора е DOCH 1.6 или 1.8. Как да стигна до водната помпа?Смъкнах пистовия ремък.Как се развива шайбата на пистовия ремък от коляновия вал?С нормална резба ли е?Като погледнах май трябва да се смъква и ангренажния ремък, но горе на 2те запечатки на разпр. валове няма белези.Благодаря.
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на водна пома?
Напиши точния модел на двигателя, за да могат колегите да ти кажат!
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Смяна на водна пома?
Колега за да смъкнеш водната помпа трябва и ангренажа да смъкнеш.На двете запчатки няма белези те са от другата страна на валовете ,смъкваш капака на клапаните и ще ги видиш те са сцепени и се застопоряват с планка 5мм и двата.http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 39356a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; на снимката се вижда по разбираемо как става зацепването на ремъка.
- brslv
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
- Status: Извън линия
Re: Смяна на водна пома?
Шайбата на кол.вал е с един болт(ключ 18) и шпонка. Излиза с почукване. Трябва да смъкнеш поне колелото, за да стигнеш до шайбата. Аз помпата я сменях, когато дв. беше вънка, но ако се наложи пак ще смъкна двигателя, щото останах без пръсти вече.




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта