Проблем Фиеста спешничко моля :(

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 562
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем Фиеста спешничко моля :(

Мнение от deathstorm » 02 сеп 2010, 16:09

Най-добре го откачи и покарай без него. При откачен компа приема стойност на загрял двигател. Ако проблема е в него би трябвало да се оправи. Аз съм карал с откачен датчик от хасково до пловдив. Единствената разлика бе, че колата запали малко по-трудно. Споделям мнението ти че този датчик не може да ти причини чак такива мизерии.

Потребителски аватар
paco_imperatora
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 11 май 2010, 11:11
Модел на автомобила: Фиеста Xr2i RS1800
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем Фиеста спешничко моля :(

Мнение от paco_imperatora » 02 сеп 2010, 16:22

Хмм общо взето пак съм на нулата трябва някой донор с работеща такава фиеста и да си рзаменяме чаркове докато не разбер кво я мъчи

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Проблем Фиеста спешничко моля :(

Мнение от Revell » 03 сеп 2010, 10:14

Мда относно датчиците добре си се насочил, ако има от къде да правиш заменки. Иначе този датяик играе роля при смесоонразуването т.е. когато очита студен мотор, прави сместа по - богата и управлява клапана за празен ход. Не знам дали знаеш, но има и тест на изключен двигател. За сега даваш резултати от теста с включен двигател. Целта на теста с изключен двигател е да се тестват клапаните и релета, като първо показва грешки в клапаните и вериги, следва 1 премигване и чете грешки от паметта. При мен така засяках грешка за датчика на скоростта(VSS), който няма как да се разбере на място. Просто след RESET караш 50-100 км и пак гледаш какво се е запаметило, ако няма нищо - търсиш вече по механиката.

ПП: Не е нужно датчика който дефектира да показва неверни стойности постоянно, моя например показваше вярно до 30 градуса после се побъркваше до 70 и после на 80-90 работеше...естествено в границите на побъркването бухаше гориво като за световно.

Потребителски аватар
paco_imperatora
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 11 май 2010, 11:11
Модел на автомобила: Фиеста Xr2i RS1800
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем Фиеста спешничко моля :(

Мнение от paco_imperatora » 03 сеп 2010, 10:53

М да ама проблема е че вчера не щеше да се диагностицира поне на включен двигател, на изключен не съм пробвал там как става закачам лампата натискам спирачка и отпускам и чакам нали?

Потребителски аватар
paco_imperatora
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 11 май 2010, 11:11
Модел на автомобила: Фиеста Xr2i RS1800
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем Фиеста спешничко моля :(

Мнение от paco_imperatora » 21 сеп 2010, 09:16

След еднодневна диагностика и замерване на абсолютно вскичи сензори, датчици и т.н. май установихме че нещо по ел системата не е в ред. просто ламбда сондата не ще да корегира сместа и постоянно седи на бедна смес. По принцип ламбдата трябва като се замерва постоянно да играе на празен ход защото постоянно внася корекции, а при мене е зациклила на едни и същи стойности. Някой ако има обяснение....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта