МНОГО БЪРЗО МИ ЗАГРЯВА КОЛАТА

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
INFERNO
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 15 апр 2010, 10:00
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

МНОГО БЪРЗО МИ ЗАГРЯВА КОЛАТА

Мнение от INFERNO » 15 сеп 2010, 22:03

Имам проблем когато я запаля покарам няколко минути и почва да губи убороти да трака като трактор.Е казаха ми,че проблема е от въздушният филтър смених го вчера за сега не е тракала ,но перката за охлаждане се вкл. няколко минути след като съм запалил колата.Да не би нещо датчика да ми прави номера някой знае ли?Имал ли е такъв проблем до сега.Карам мондео 94 г

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: МНОГО БЪРЗО МИ ЗАГРЯВА КОЛАТА

Мнение от Revell » 17 сеп 2010, 12:14

разрови се из форума, за да намериш стойностите на датчика или виж в ауто дата. сваляш куплунга и мериш съпртивлението - най лесно става сутрин като е студена колата - температурета и е като на околната - мериш колко градуса е навън, после мериш съпротивлението и гледаш по таблица на колко градуса отговаря.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: МНОГО БЪРЗО МИ ЗАГРЯВА КОЛАТА

Мнение от urgan » 17 сеп 2010, 13:11

При проблемен ECT, вентилатора се включва почти веднага след стартиране на двигателя и то на максималните обороти. Така че провери го както ти е казал Ревелл, но почти е сигурно че се е прецакал. А нормално ли ти отваря термостата и изобщо отваря ли ти?
Изображение

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: МНОГО БЪРЗО МИ ЗАГРЯВА КОЛАТА

Мнение от freeqwerty » 17 сеп 2010, 19:56

Възможно е термостата да е заминал.Също е възможно да имаш въздух в охладителната система.Обезвъздуши хубаво.Също е възможно и датчика на радиатора да е дал фира.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта