1.8 TD не пали ... вече пали!
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
1.8 TD не пали ... вече пали!
Здравейте 
Моя таралясник (мондео 1.8ТД 96, лукас) не беше каран от 10-на дни ... и вчера запали и след 30-на сек. загасна ...
с малко въртене на стартер и натиснат педал на газта ... запали за малко (1500rpm) ... но като отпуснах педала .. загасна и не ще да пали вече ...
няма никакви признаци да има гориво - не пуши ... все едно че няма нафта (трябва да има към 10-15л)
бутона на ръчната помпичка ми се струва омекнал ... ама и не се втвърдява много след напомпване
като откача маркуча за горивото от помпата и припомпя с ръчната ... пръска нафта
имам чувството че клапана за горивото нещо не е наред
само дето не знам кой е
има "нещо" с една жица близо до входа за горивото ... при контакт има 12V
другото "нещо" с 2 жици е отзад (на майната си) на помпата ...
та въпросите ми са:
- потенциални проблеми ?
- кой е клапана за горивото на помпата ?
Откакто я имам ... никога не е правила проблеми с палене дори и при -20 ... ама явно и е дошло времето за пенсия.

Моя таралясник (мондео 1.8ТД 96, лукас) не беше каран от 10-на дни ... и вчера запали и след 30-на сек. загасна ...
с малко въртене на стартер и натиснат педал на газта ... запали за малко (1500rpm) ... но като отпуснах педала .. загасна и не ще да пали вече ...
няма никакви признаци да има гориво - не пуши ... все едно че няма нафта (трябва да има към 10-15л)
бутона на ръчната помпичка ми се струва омекнал ... ама и не се втвърдява много след напомпване
като откача маркуча за горивото от помпата и припомпя с ръчната ... пръска нафта
имам чувството че клапана за горивото нещо не е наред
само дето не знам кой е

има "нещо" с една жица близо до входа за горивото ... при контакт има 12V
другото "нещо" с 2 жици е отзад (на майната си) на помпата ...
та въпросите ми са:
- потенциални проблеми ?
- кой е клапана за горивото на помпата ?
Откакто я имам ... никога не е правила проблеми с палене дори и при -20 ... ама явно и е дошло времето за пенсия.
Последна промяна от Mondeo18TDI96 на 17 ное 2010, 19:50, променено общо 1 път.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Първото което ми идва на акъл е спукано маркучле или дупка някъде и да смучи въздух, така и да въртиш с години няма да запали щото като си направи вакуум и почва да смучи въздух а не гориво към цилиндрите.
има и малко клапанче за горивото което е почти пред двигателя и ако е останало на сухо може да се е спекло и да не пуска нафта към двигателя, както го описваш запалил си я на остатъчната нафта в системата и след като е нямало приток на нова е загаснала. сега не се сещам за друго виж тея неща , отвърти и капачката н арезервоара да вземе въздух, колкото и да е странно понякога помага ако тръбиската която не позволява да става вакуум в резервоара е запушена, тогава при загасена кола бавно смучи нафтата пак в резервоара - и тоя съм го ял



Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Като откача маркучето от помпата и припомпя с ръчната ... пръска нафта
т.е. малкото клапанче не е запушено.
връзките на маркучето (от към филтъра) са много хлабави ... мърдат с 3-4 мм почти без съпротивление
от къде може да се купи подходящо прозрачно маркуче за целта (Варна) ?
т.е. малкото клапанче не е запушено.
връзките на маркучето (от към филтъра) са много хлабави ... мърдат с 3-4 мм почти без съпротивление
от къде може да се купи подходящо прозрачно маркуче за целта (Варна) ?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
На всяка железария има маркучета.
Ако последно си е повишила оборотите сама до 1500, това показва засмукан въздух в големи количества.
Ако последно си е повишила оборотите сама до 1500, това показва засмукан въздух в големи количества.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
не ги е повишила сама - след като загасна ... успях трудно да запаля с педала поддържах 1500 за 10-сек ... но след като го отпусках загасна и вече не ще .diesel1.6 написа:На всяка железария има маркучета.
Ако последно си е повишила оборотите сама до 1500, това показва засмукан въздух в големи количества.
току го пробвах с маркучета и ново клапанче - няма мехурчета, но пак не пали !
съмнявам се в клапана за нафтата на помпата ... освен да го сменя друго не се сещам !?
може ли да се тества/почиства някак (имам лаб. захр до 5A) ?
и от къде може да се купи МП или другаде !?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Клапанът се управлява с импулсен сигнал според някой из форума. Опитай да тестваш като напомпиш до втвърдяване без да си дал контакт, и задръж натиснат бутона на помпата. В този момент някой да завърти и би трябвало да омекне.
А ако е нагълтало въздух, няма и да запали лесно. Аз подавам нафта под налягане в такива случаи, примерно от маркуч към високо повдигнато шише. Някъде на помпата нямаше ли и пробка за обезвъздушаване при принудително подавана на нафтата?
А ако е нагълтало въздух, няма и да запали лесно. Аз подавам нафта под налягане в такива случаи, примерно от маркуч към високо повдигнато шише. Някъде на помпата нямаше ли и пробка за обезвъздушаване при принудително подавана на нафтата?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Добре дошъл в клуба !!!
По описанието ти ми идва да заключа че е въздух,въпреки че има и друга причина.
На първо време разбери изправен ли е клапана (пуск/стоп).Прави се по следния начин,ако имаш достъп до него,защото в повечето случай са скрити с метана планка със секретни болтове и за отстраняване то им се сваля помпата.Та ако имаш достъп до клапана(той се намира на всички модели на едно и също място, а именно на металния фланец(точно отгоре) от който излизат тръбите за високо налягане).Провери да ли има захранване на кабела,провери с друг кабел да подадеш (+) на клапана и чуй дали ще щтракне.Щтракането е признак че работи(движе се вътре).При подаден контакт помпай с помпата докато не излезе нафта през маркуча за излишна нафта от помпата.За по лесно извади малкото маркуче което идва от дюзите и влиза в това от помпата.Когато протече от там значи помпата вече е пълна.Отвий леко тръбите за високо налягане на дюзите и за върти няколко пъти докато от там започне да излиза нафта на силни струи.Затегни тръбите и завърти още малко за палене.Ако всичко е нормално ще запали.
Смени си горивопроводите и си сложи обратен клапан преди помпата.
Успех!!!

По описанието ти ми идва да заключа че е въздух,въпреки че има и друга причина.
На първо време разбери изправен ли е клапана (пуск/стоп).Прави се по следния начин,ако имаш достъп до него,защото в повечето случай са скрити с метана планка със секретни болтове и за отстраняване то им се сваля помпата.Та ако имаш достъп до клапана(той се намира на всички модели на едно и също място, а именно на металния фланец(точно отгоре) от който излизат тръбите за високо налягане).Провери да ли има захранване на кабела,провери с друг кабел да подадеш (+) на клапана и чуй дали ще щтракне.Щтракането е признак че работи(движе се вътре).При подаден контакт помпай с помпата докато не излезе нафта през маркуча за излишна нафта от помпата.За по лесно извади малкото маркуче което идва от дюзите и влиза в това от помпата.Когато протече от там значи помпата вече е пълна.Отвий леко тръбите за високо налягане на дюзите и за върти няколко пъти докато от там започне да излиза нафта на силни струи.Затегни тръбите и завърти още малко за палене.Ако всичко е нормално ще запали.
Смени си горивопроводите и си сложи обратен клапан преди помпата.
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Мерси много за съветите !specialista написа:...
Тази вечер ще пробвам да я обезвъздуша.
Клапана изглежда работи:
- при контакт си има 12V
- при подаване на 12V се чува щракане ...
- като е на контакт при напомпване от обратната нафта излиза малко (ако беше затворен не би трябвало да излиза нафта - не се сетих да пробвам

в маркучето което сложих вчера няма въздух (има едно малко балонче ... от вчера си е)!
притеснява ме:
че като помпя с помпичката от обратната нафта (над помпата) излиза нафта, но с много слаб дебит !?
очаквах фонтанче (ръчната помпа има доста голям дебит - с 3-4 напомпвания ще източи 200-300мл!?)

но може да се дължи на въздух в помпата ... (като обезвъздуша и от дюзите дано се оправи....)
Акумулатора съм го свалил за заряд (все го мислех за нов .. а като сметнах се оказа на 5+г.

- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Набии директно мъркуча към помпата в шише с нафта.Ако запали търси въздуха......
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Днес пробвах обезвъздушаване ... но без успех 
Като извядя маркучето за обратната нафта от помпата - от нея (помпата) изтича нафта - върнах го обратно
Развих (разхлабих) гайките на горивопроводите от дюзите
При въртене на стартер от тях пръска нафта!
затягах ги докато се върти на стартер (опръсках се с нафта
)
сложил съм прозрачно маркуче с клапанче ... няма въздух
НО няма никакви - дори и минимални признаци на запалване - нито пушек/звук ... нищо
Колата никога не е имала проблеми с паленето - така че изключвам компресия.
- разцентровала помпата: помпата не е пипана никога (агренажа е сменян преди 7г - но е на не повече от 30-40000км)
- скапана помпа - да не може да вдигне налягане !?
- изгорели подгревни свещи (може ли да се запали без свещи !? - стария ми 1.6Д май можеше
)
- оня "шибан" клапан за студеното палене ?
Други идеи ?

Като извядя маркучето за обратната нафта от помпата - от нея (помпата) изтича нафта - върнах го обратно
Развих (разхлабих) гайките на горивопроводите от дюзите
При въртене на стартер от тях пръска нафта!
затягах ги докато се върти на стартер (опръсках се с нафта

сложил съм прозрачно маркуче с клапанче ... няма въздух
НО няма никакви - дори и минимални признаци на запалване - нито пушек/звук ... нищо
Колата никога не е имала проблеми с паленето - така че изключвам компресия.
- разцентровала помпата: помпата не е пипана никога (агренажа е сменян преди 7г - но е на не повече от 30-40000км)
- скапана помпа - да не може да вдигне налягане !?
- изгорели подгревни свещи (може ли да се запали без свещи !? - стария ми 1.6Д май можеше

- оня "шибан" клапан за студеното палене ?
Други идеи ?

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Махни клапанчето от прозрачното маркуче, освен ако нямаш ясна идея за какво то е. То само ти бърка диагностиката и не ти трябва.
Като разхлабваш тръбичките към дюзите, отвивай съвсем малко.
Това, че от там излиза нафта, или в тръбата за обратната нафта има нафта не означава че няма и въздух в помпата. Помпата не е буркан, да се напълни, да измести въздуха и да прелее и като излиза нафта да си сигурен за липсата на мехурчета вътре. Най-сигурното е да подадеш нафта с постоянно налягане - закачи едно шише някъде по-високо и пъхни в него маркуча.
Като разхлабваш тръбичките към дюзите, отвивай съвсем малко.
Това, че от там излиза нафта, или в тръбата за обратната нафта има нафта не означава че няма и въздух в помпата. Помпата не е буркан, да се напълни, да измести въздуха и да прелее и като излиза нафта да си сигурен за липсата на мехурчета вътре. Най-сигурното е да подадеш нафта с постоянно налягане - закачи едно шише някъде по-високо и пъхни в него маркуча.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Mondeo18TDI96 написа:Днес пробвах обезвъздушаване ... но без успех
Като извядя маркучето за обратната нафта от помпата - от нея (помпата) изтича нафта - върнах го обратно
Развих (разхлабих) гайките на горивопроводите от дюзите
При въртене на стартер от тях пръска нафта!
затягах ги докато се върти на стартер (опръсках се с нафта)
сложил съм прозрачно маркуче с клапанче ... няма въздух
НО няма никакви - дори и минимални признаци на запалване - нито пушек/звук ... нищо
Колата никога не е имала проблеми с паленето - така че изключвам компресия.
- разцентровала помпата: помпата не е пипана никога (агренажа е сменян преди 7г - но е на не повече от 30-40000км)
- скапана помпа - да не може да вдигне налягане !?
- изгорели подгревни свещи (може ли да се запали без свещи !? - стария ми 1.6Д май можеше)
- оня "шибан" клапан за студеното палене ?
Други идеи ?
Има!!! Въпреки че си направил доста и трябваше поне да се обади. Така,провери си сещите щом не си го правил,това като номер едно,изкарай една дюза и я монтирай на тръбичка отвън.Идеята е да видиш ще впръсне ли отнея.Няма да стане веднага а след няколко завъртания.Ако пръска тази дюза и сещите са наред съм готов да ти съощя една лоша новина.Ще го направя със въпрос.
Сигурен ли си че се въртят всички части на мотора????
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
с същия проблем бях от помпата назад махай всички маркучи до металната тръбичка дето идва от резервоара слагаш обикновен филтър най удобен е от голф махни и джаджата за подгреване на горивито
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Колега като въртиш на стартер от двигателя чува ли се чукане по силно от като е запален, ако отговора ти е "да" значи е станало нещо мн неприятно.
При мвн беше така както работи след запалване изгасна и след оглед изненада скъсан ремък...................нататака няма да говоря.
Свали пластмасовия капак и виж дали ремака е там, също след като си го свалил помоли някои да заварти да видиш че се върти и разпределителния вал.
Една бърза проба е с едно шише нависоко с дирекен маркуч в помпата без филтър, ще трябва да повъртиш доста докато засмуче и запали.
Иначе както казват колегите първо си смени филтъра/горивния/ щом казваш че като помпиш едвам едвам капи нафта може да е от запушен филтър.
След това свещите. Наи лесния но и най-несигурния е като им махнеш кабелите и с друг им подаваш плюс трябва да се получи преискряване тва е признак че работят дори и да не е на 100%.
Махаш всики излишни джаджи само един маркуч от металната тръба-филтър-помпа нищо др, в тоя ред и със излишната нафта.
Разцентроването на помпата може да стане ако прехвърли ремък но това е мн мн малко вероятно освен ако не сте я дърпали за да запали.
Ако след всичко това което казаха колегите и аз не запали.....................голяма мистерия.
При мвн беше така както работи след запалване изгасна и след оглед изненада скъсан ремък...................нататака няма да говоря.
Свали пластмасовия капак и виж дали ремака е там, също след като си го свалил помоли някои да заварти да видиш че се върти и разпределителния вал.
Една бърза проба е с едно шише нависоко с дирекен маркуч в помпата без филтър, ще трябва да повъртиш доста докато засмуче и запали.
Иначе както казват колегите първо си смени филтъра/горивния/ щом казваш че като помпиш едвам едвам капи нафта може да е от запушен филтър.
След това свещите. Наи лесния но и най-несигурния е като им махнеш кабелите и с друг им подаваш плюс трябва да се получи преискряване тва е признак че работят дори и да не е на 100%.
Махаш всики излишни джаджи само един маркуч от металната тръба-филтър-помпа нищо др, в тоя ред и със излишната нафта.
Разцентроването на помпата може да стане ако прехвърли ремък но това е мн мн малко вероятно освен ако не сте я дърпали за да запали.
Ако след всичко това което казаха колегите и аз не запали.....................голяма мистерия.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Колега много е вероятно предвид старината на ремъците (казваш 7 години) да се охлабили и от там да ти е изместена центровката. Преди година мой познат се прибра на ход с едно Мондео. По пътя никакви забележки когато отидохме с друг мой приятел да го огледаме с цел покупка колата не запали при положение че вечерта преди огледа лично видях колата и си палеше. След преглед в сериз констатираха че помпата има прескочил зъб защото ремъка се е разтегнал. Така че може и от това да е. Успех с отремонтирането!
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Колега 7г. ми се струват малко множко за Дизеловия мотор и тънкия ремък.Погледни си първо ангренажа ако всичко си е наред тогава пробваи да търсиш въздуха по системата.На моето Мондео при първоначалното обслужване се получи така,проблема беше в помпичката която подкачва.Аз си купих нова за около 40лв. но има и ремонтни комплекти за нея.Също проблем прави и джаджата за подгрева нея направо я премахни.
Успех и да пишеш каде е бил проблема!
Успех и да пишеш каде е бил проблема!
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
Мерси за отговорите !
Преди малко пробвах ... не запали, но не съм се и старал много:
бях сам и затова нямаша как да направя всичко "перфектно"
- при развити гайки на 1/2 оборот, при въртене на стартер пръскат капки нафта на поне 50см (виждам ги от шоферското място!)
- като затегна гайките и откача маркуча от филтъра и го напълня догоре с нафта, при въртене на стартер нивото на нафтата спада с 1см/1сек. (ф8мм) (гледам от шоверското място)
- няма никакви признаци на запалване (нито пушек, кихане..)
- звука на въртене на стартер е като при сработил имобилайзер (т.е. без нафта)
Отностно ремъка:
Преди да загасне "за винаги"
си запали нормални и работи 20-30сек на 800-900rpm - така че едва ли е центровка (не че не може да прескочи и тогава ....)
след това 1-2 пъти успях да я запаля с малко газ, но паднеше ли на 1000рпм загасва ... след това съвсем неще
(никога не е теглена!)
Нещо с помпичката/филтъра/маркучатата до подгряването не е съвсем наред, но това ще ги мисля по-нататък !?
Така че:
- помпата се върти - пръска нафта и нивото в мъркучето спада
Въпросът ми е:
- Колко нафта трябва да изсмуче за да се обезвъздуши напълно ?
т.е. ко,ко време да въртя - че и аку май отива към "вечните аку полета
"
(т.е. колко време да въртя на стартер)
мисля да пробвам с бутилка нафта и мъркуча ....
засега разчитам че помпата е наред ... и е глътнала въздух
PS:
Преди 4-6м като сменях филтри/масло (преди 1500км), майсторите се бориха поне 30-40мин да я обезвъздушат/запалят (и псуваха форд
)
Свалянето на дюзата е добра идея, ... но ми се струва проблем без подходящи инструменти и екипировка (т.е за мен
)
И ... се чудя къде отива нафтата - значи излиза през дюзите
(освен ако в помпата има доста въздух ... и трябва голямо въртене)
Преди малко пробвах ... не запали, но не съм се и старал много:
бях сам и затова нямаша как да направя всичко "перфектно"
- при развити гайки на 1/2 оборот, при въртене на стартер пръскат капки нафта на поне 50см (виждам ги от шоферското място!)
- като затегна гайките и откача маркуча от филтъра и го напълня догоре с нафта, при въртене на стартер нивото на нафтата спада с 1см/1сек. (ф8мм) (гледам от шоверското място)
- няма никакви признаци на запалване (нито пушек, кихане..)
- звука на въртене на стартер е като при сработил имобилайзер (т.е. без нафта)
Отностно ремъка:
Преди да загасне "за винаги"

след това 1-2 пъти успях да я запаля с малко газ, но паднеше ли на 1000рпм загасва ... след това съвсем неще
(никога не е теглена!)
Нещо с помпичката/филтъра/маркучатата до подгряването не е съвсем наред, но това ще ги мисля по-нататък !?
Така че:
- помпата се върти - пръска нафта и нивото в мъркучето спада
Въпросът ми е:
- Колко нафта трябва да изсмуче за да се обезвъздуши напълно ?
т.е. ко,ко време да въртя - че и аку май отива към "вечните аку полета

(т.е. колко време да въртя на стартер)
мисля да пробвам с бутилка нафта и мъркуча ....
засега разчитам че помпата е наред ... и е глътнала въздух

PS:
Преди 4-6м като сменях филтри/масло (преди 1500км), майсторите се бориха поне 30-40мин да я обезвъздушат/запалят (и псуваха форд

Свалянето на дюзата е добра идея, ... но ми се струва проблем без подходящи инструменти и екипировка (т.е за мен

И ... се чудя къде отива нафтата - значи излиза през дюзите
(освен ако в помпата има доста въздух ... и трябва голямо въртене)
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
колкото и въздух да има с теглене ще запали на 20 -тия метър с въртене можа и 2 акомулатора да скапеш минал съм през тоя проблем
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
С теглене може и ремъка да се превърти за 20 метра и много по-лоши неща да се случат,но това все пак е риск само за собственика на автомобилаlorinzar написа:колкото и въздух да има с теглене ще запали на 20 -тия метър с въртене можа и 2 акомулатора да скапеш минал съм през тоя проблем
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: 1.8 TD не пали ...
когато ми дърпаше вездух са ме теглили поне 10 пъти не съм имал проблем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта