Ford Focus Diesel
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 27 ное 2010, 16:45
- Модел на автомобила: Fiat
- Status: Извън линия
Ford Focus Diesel
Здравейте,имам намерение да стана собственик на Форд Фокус и предпочитам дизелоф агрегат,та въпроса ми е кой дизелов двигател на модела е най-сполучливия и най-удачния вариянт.Ако има такава тема вече извинявам се и пратете линк да прочета. Мерси
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
от дизелите на фокус 2 най добре е двулитровия 

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
А при стария фокус (1999-2004) няма две мнения това е 1.8 TDdi 90hp. Последната доразработка на двигател на над 15години използван по най-различни фордове. Обратното важи за TDCI-то - нов двигател, използван първо във фокуса през 2001, 2рия форд с него е мондеото през 2002ра, сам изводите отработеното,модифицираното,подобряваното толкова години или свежия двигател + comman rail дюзи за 1ви път слаган въобще във форд. Освен ако не искаш повече дизелови коне и Нм, по-висок разход и по-ниска надеждност. Всичко е избор и бройка 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 27 ное 2010, 16:45
- Модел на автомобила: Fiat
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
да точно за TDCI-то исках да питам,но отчасти ми отговори,къде е разликата по-подробно да навлезем в двигателя,турбината ли е друга,или самия двигател е коренно различен,и помпа-дюза ли е или комън рейл система (която предпочитам,има ли модел на форд с комън рейл?)PcMan написа:А при стария фокус (1999-2004) няма две мнения това е 1.8 TDdi 90hp. Последната доразработка на двигател на над 15години използван по най-различни фордове. Обратното важи за TDCI-то - нов двигател, използван първо във фокуса през 2001, 2рия форд с него е мондеото през 2002ра, сам изводите отработеното,модифицираното,подобряваното толкова години или свежия двигател + comman rail дюзи за 1ви път слаган въобще във форд. Освен ако не искаш повече дизелови коне и Нм, по-висок разход и по-ниска надеждност. Всичко е избор и бройка
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Комън рейл е TDCI-то, и е с променлива геометрия турбото, както и маховика е двумасов. Това са основните разлики с помпа-дюза 1.8 TDdi. Точно тези разлики правят tdci-то по-финно към нафта, по-скъпо за поддръжка, по-мощно, с по-висок разход, малко по-тихо и с малко по-ниски вибрации от TDdi. Сега някой да изтрие цялата тема, използвай търсачката има много теми абсолютно същите за TDdi и TDCI! 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 27 ное 2010, 16:45
- Модел на автомобила: Fiat
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Благодаря за информацията ,не ти заема място от паметта на компютъра темата че да ти пречи сега налиPcMan написа:Комън рейл е TDCI-то, и е с променлива геометрия турбото, както и маховика е двумасов. Това са основните разлики с помпа-дюза 1.8 TDdi. Точно тези разлики правят tdci-то по-финно към нафта, по-скъпо за поддръжка, по-мощно, с по-висок разход, малко по-тихо и с малко по-ниски вибрации от TDdi. Сега някой да изтрие цялата тема, използвай търсачката има много теми абсолютно същите за TDdi и TDCI!

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
за разхода няма как да е вярно .. комън рейла си е по икономичен от старите дизели .. инак от моторите монтирани на фокус 2 ,1.6 и 2.0 са нови 16 клапанови мотори с алуминиев блок ,а 1.8 е стария ендура с 8 клапана и чугунен блок но и той не е лош .. на фокус 1 се слага само 1.8 като преди фейса е 90 коня и не е комън рейл ,а след фейса е 100/115 коня комън рейл .. добре е да се отбележи ,че на фокус 2 мотора 1.8 е снабден с горивна система Сименс която е по надеждна от Делфи която се монтира на фокус 1 тдци.
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Всичко зависи от това колко пари си заделил за кола и ще имаш ли възможност да я поддържаш след това. Вярно е, че TDCI-то е с по-скъпа поддръжка (става въпрос само за двигатела и оборудването му, но не и за останалите компоненти по колата), но инъче да се сравняват двата двигатела е малко смешно. Нито по вървенe, нито по шум и комфорт TDDI се доближава до TDCI. Горенето е еднакво, ако се карат с една и съща скорост. TDCI e по-капризен към горивото и не е подходящ, ако имаш намерение да караш с "по-изгодна нафта", закупена на черно (в туби, с неясен произход). Инъче всичко по-ново и по съвременно е по-добро от старото, тъй като е изградено на негова основа с поправени проблеми и внедрени допълнителни системи (това важи и за другата техника, като телевизори, компютри и т.н.). Също така е вярно, че колкото е по опростен даден механизъм, толкова вероятността да се повреди е по-малка, а от там и сумата за поддръжка намалява. Но по тази логика едно магаре с каручка е по-добрия вариант (да не е кон, тъй като той яде повече). Изборът е твой "магаре" или "кон" да караш. И гледай да е по-нова, по-запазена колата и на по-малко километри, тъй като след служебната, най-добрата кола е новата. Успех в търсенето!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 27 ное 2010, 16:45
- Модел на автомобила: Fiat
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Ами заделил съм 6000-6500лв и според интернет обявите мисля че мога да намеря запазен автомобил,наистина вече съм се насочил към комън рейла,имам възможност за хубаво гориво,масла и т.н.,в момента карам Фиат също с комън рейл двигател и съм очарован от пъргавината 105 к.с.,така че 90 ми са малко а 100 или 115 са тъкмо 

- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Щом караш автомобил със 105 к.с. сигурно няма нужда да ти напомням за данъка, но все пак и той не е маловажен - над 101 к.с. или 74 кв. данъка се умножава по коефициент 1,65, а за гр. Варна допълнително и по 1,5 (понеже бяхме най-добрия град за живеене, с най-хубавите дупки)
Поздрави на кмета Кирчо Йорданов случайно ако чете този форум
. Аз търсих TDCI 100 к.с., но не можах да намеря читав и затова взех този от подписа ми. Не забравяй и допълнителните разходи по обслужването след закупуването, като смяна на масло, филтри, ремъци, ролки и др. На мен ми костваха около 1000 лв. (само гумите ми са 504 лв)


-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 27 ное 2010, 16:45
- Модел на автомобила: Fiat
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Данъка веднъж в годината се плаща,предната ми кола беше 122к.с. на бензин така че и на разход съм свикнал от 12-14 на 100
пак евтино ти е излязло обслужването без гумите 500 кинта,японска кола вече се поддържа по-трудно 


- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Ако не забелязваш само хора с TDCI те хвърлят към него, избора си е твой.. Веднъж на година данък, но 130лв отгоре-това си е гражданска с отстъпките(160лв срещу 30лв), по-висок разход (Alexi не говорим за мк2, а за мк1 - при който всички варианти на TDCI са с по-висок разход от всички варианти на TDdi при мк1), дюзите се сменят на около 150 000км понякога по-рано или по-късно, 2000лв струват. Ако сменяш съединител се сменя маховика с него задължително, разбира се притискателен диск и др. Сумата става сериозна. Подобренията по купето се правят постоянно, а не наведнъж през 2001ва, когато излиза и външния фейслифт и пристига TDCI.
Фокус TDCI е малко по-тежък от TDDI-тата. 3-вратката (ако търсиш такава) с 90 коня TDdi е най-лекото дизелово купе, и върви доста прилично. Изпробвай и двата двигателя и тогава евентуално се убеди, че искаш повече от 90коня. 3те врати 90коня са 1100кг. Има нови коли по 1400кг с толкова коне, изводите за теб дали не му стигат 90.
Провери из форума набързо кой двигател е по-проблемен, резултат бързо ще разбереш. Да ме извиняват колегите с мк1 и tdci, но специално фокус мк1 с tdci не бих си взел по ред ред причини. Фокус 2 да, и то само 1 tdci от него, и то е различно от този 1.8. Но не говорим за фокус 2.
Още повече като знам колко запазени и как карани коли се продават в Б-я, а тези внос от Италия (каквито са повечето) - повечето от тях по-зле. Изключения има, но по-ненадеждния двигател като избор + късмет за купуването на добра бройка = двоен риск. Аз така си мисля. TDdi-то ще е по-евтино и като нова кола, аз бих търсил 2001ва Tddi - последната година, в която слагат този двигател, но и възможно по-нова кола с подобренията на фейслифта - няма да е с външните промени - но те така или иначе са стъпка назад за мен поне. Така ще ти останат повече пари за по-хубави консумативи, гуми и като цяло пари, котио никога не са излишни, дори да не са за колата. Получаваш по-надеждна кола на по-малко пари. Внимавай със състоянието, километрите, закарай я на МП ако е възможно за диагностика. Аз бих търсил кола от собственик - по-трудно, но е по-добре. Автокъшата купува колата от собственик, след което има пари за транспорт, за заплати на участващите, пари надценка за печалба, и чак тогава става твоята цена. При кола от собственик е доста по-различно! Автокъщата в 95% от случаите те лъже със състоянието и това, което ти продава Всъщност.
Успех.
Фокус TDCI е малко по-тежък от TDDI-тата. 3-вратката (ако търсиш такава) с 90 коня TDdi е най-лекото дизелово купе, и върви доста прилично. Изпробвай и двата двигателя и тогава евентуално се убеди, че искаш повече от 90коня. 3те врати 90коня са 1100кг. Има нови коли по 1400кг с толкова коне, изводите за теб дали не му стигат 90.
Провери из форума набързо кой двигател е по-проблемен, резултат бързо ще разбереш. Да ме извиняват колегите с мк1 и tdci, но специално фокус мк1 с tdci не бих си взел по ред ред причини. Фокус 2 да, и то само 1 tdci от него, и то е различно от този 1.8. Но не говорим за фокус 2.
Още повече като знам колко запазени и как карани коли се продават в Б-я, а тези внос от Италия (каквито са повечето) - повечето от тях по-зле. Изключения има, но по-ненадеждния двигател като избор + късмет за купуването на добра бройка = двоен риск. Аз така си мисля. TDdi-то ще е по-евтино и като нова кола, аз бих търсил 2001ва Tddi - последната година, в която слагат този двигател, но и възможно по-нова кола с подобренията на фейслифта - няма да е с външните промени - но те така или иначе са стъпка назад за мен поне. Така ще ти останат повече пари за по-хубави консумативи, гуми и като цяло пари, котио никога не са излишни, дори да не са за колата. Получаваш по-надеждна кола на по-малко пари. Внимавай със състоянието, километрите, закарай я на МП ако е възможно за диагностика. Аз бих търсил кола от собственик - по-трудно, но е по-добре. Автокъшата купува колата от собственик, след което има пари за транспорт, за заплати на участващите, пари надценка за печалба, и чак тогава става твоята цена. При кола от собственик е доста по-различно! Автокъщата в 95% от случаите те лъже със състоянието и това, което ти продава Всъщност.
Успех.
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Колегата PcMan e прав. Чак сега погледнах статистиката на Алфа Рисърч и виждам, че TDDI-тата са по-малко карани
. И колега не забравяй, че основната цел на форума е да си помагаме, а не да спорим и се насъскваме един срещу друг. И двата двигатела си имат и плюсове и минуси. Всичко е въпрос на късмет.

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 27 ное 2010, 16:45
- Модел на автомобила: Fiat
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Хммм...значи видях причината защо комън рейла е с по-висок разход в случая,ясно...да прав си за много неща,дори се чудя дали да търся Форд още....
-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Колега по принцип и tDdi i Tdci са хубави мотори тдди е опростен с механична помпа bosh vp44 с електронен блок на управление. Тази помпа е вградена в много дизелови автомобили след 2000 госина като се почне от ауди и се свърши до тойота и ман дори. По принцип са здрави и надежни. коман рейл системата е новото поколение при автомобилите. Под високо налягане се подава горивото към дюзите. Всичко зависи от това как се подържа колата а на запад ги смятат за консуматив. и 2 те могат да се скапят при тдди помпата (електронен блок, механиката на помпата) и при тдци дюзи и помпа. До голяма степен е на късмет.Няма вечна кола и двигател. Всичко си е до личен избор и най вече доглеждане при покупка
- Dian_bonev
- потребител
- Мнения: 158
- Регистриран: 20 яну 2009, 22:17
- Модел на автомобила: fokus
- Местоположение: Bqla (ruse)
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
колега ще си иская мненето малко по конпетентно от другите колеги тук, понеже имам и от двете поколения фоцуси, имам 99г. 1.8 ТДДИ и 2005г ТДЦИ 1.6 109к
ТДДИ-то го карам вече 90 000 а ТДЦИ-то и вече 62 000 и с рака на сърцето ти пожелавам и препоръчвам да си вземеш focus 2, добре върви, малко гори, добре вози, НО според мен МНОГО ТРЯБВА ДА СЕ ВНИМАВА ОТ КЪДЕ СЕ ЗАРЕЖДА НАФТА
ТДДИ-то го карам вече 90 000 а ТДЦИ-то и вече 62 000 и с рака на сърцето ти пожелавам и препоръчвам да си вземеш focus 2, добре върви, малко гори, добре вози, НО според мен МНОГО ТРЯБВА ДА СЕ ВНИМАВА ОТ КЪДЕ СЕ ЗАРЕЖДА НАФТА

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 27 ное 2010, 16:45
- Модел на автомобила: Fiat
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Естествено Фокус 2 ще е по-добър вариянт но няма да струва 6000лв все пак 

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Колега @PcMan, CR не гори повече от TDdi-то. Дори гори по-малко, това ти го казвам понеже не малко време карах Фокус с мотор TDdi 90к.с.
На фокус МК1 TDdi мотор се монтира до 2003 та, дори мисля, че има и 2004 година.
На фокус МК1 с мотор 1.8 TDCI 115к.с. вървенето мисля, че е повече от задоволително, нямаш си на идея може би колко повече върви от TDdi 90к.с.
Около 1200кг. е Фокус I 90 к.с. TDdi/1183кг./, a TDCI-то 115к.с. е със 100кг. повече, но не заради разликата в горивоподаващата система. Тези 100кг. повече са компенсирани не само от к.с. и въртящ момент, а и от трансмисията. Предавките са по-дълги, особено при 3-та, 4-та и 5-та разликата не е малка в полза на TDCI.
Не агитирам колегата да си вземе TDCI, просто предимствата са много повече от недостатъците.
На фокус МК1 TDdi мотор се монтира до 2003 та, дори мисля, че има и 2004 година.
На фокус МК1 с мотор 1.8 TDCI 115к.с. вървенето мисля, че е повече от задоволително, нямаш си на идея може би колко повече върви от TDdi 90к.с.
Около 1200кг. е Фокус I 90 к.с. TDdi/1183кг./, a TDCI-то 115к.с. е със 100кг. повече, но не заради разликата в горивоподаващата система. Тези 100кг. повече са компенсирани не само от к.с. и въртящ момент, а и от трансмисията. Предавките са по-дълги, особено при 3-та, 4-та и 5-та разликата не е малка в полза на TDCI.
Не агитирам колегата да си вземе TDCI, просто предимствата са много повече от недостатъците.
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Напълно потвърждавам думите на колегата DTM.
И за разхода и за оборотите - при 150 км/ч. TDCi-то е точно на 3000 об/м.
Нека някой който е с TDDi, и не е чак толкова пристрастен като някои други колеги да каже, ама честно с колко оборота е при 150 км/ч.
И за разхода и за оборотите - при 150 км/ч. TDCi-то е точно на 3000 об/м.
Нека някой който е с TDDi, и не е чак толкова пристрастен като някои други колеги да каже, ама честно с колко оборота е при 150 км/ч.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Нека и аз се изкажа. От скоро карам 1.6TDCI 90HP '07. Среден разход ми дава 4,5 до 4,7 с нормално каране около 90-100км/ч. Доста леко и стабилно върви. Почти няма вибрации и шум от двигателя в купето (често гледал стрелката на оборотомера да ли се движи като карам с по-силна музика
), като минус мога да спомена, че малко му куца сякаш шумоизолацията ако колата се кара по по-стар асфалт или павета. Както всички знаем този мотор е от Пежо по-малкия (90hp) от двата 1.6 е с нормална торбина,докато по-големия (110hp) е с променлива геометрия.Тя е по-добра за хора с по тежък крак ако ме разбираш колега,но по бързо я хваща астмата,а смяната й е около 1000 лв.Данъка също е по-малък от 110 коньовия. Малкият е лишен от интеркулер. Поради тези причини съм с 1.6 90hp. Мнение за TDDI нямам,защото не съм карал.Имам познат, който кара най-големия агрегат (2.0 140hp,но на Пежо), питах го за разхода и той каза че му дава 8 средно но с много настъпване. Това е от мен за TDCI-тата. Надявам се да съм ти изградил вече някаво мнение.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта