карб

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
shmoker
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
Модел на автомобила: ford siera 1.6
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

карб

Мнение от shmoker » 20 яну 2011, 22:07

моля,колеги които са се е...ли с такъв карб да споделят по нещо за частите които са оградени.е не моим го направим да въри и тва си е.сори,колата е форд сиера 88г.седан,1,6 lx. :shock:http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 54050p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от HACKO » 20 яну 2011, 22:57

Това от ляво е ускорителната помпа, а това от дясно е автоматичен смукач. Интересното тука е че като гледам на снимката не е биметален както повечето а е с електрическо или вакумно управление(не мога да различа това маркуч ли е или кабел).
Карбуратора е някакъв Вебер, виж точно какво пише на табелката, да се опитам да помогна. В общи линии не е много по-различен от карбуратора на Жигула(също Вебер).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

shmoker
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
Модел на автомобила: ford siera 1.6
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от shmoker » 20 яну 2011, 23:09

това е кабел Нака,а това е табелката която си има тоя карб.проблема е че смукача изключва доста късно.на място около 10 мин.няма значение лято-зима,а в движение с 1-2 мин по-бързо.това инженерно чудо се върти на ляво и дясно и е барано преди да си я купя колата и не знам как трябва да е.ако нещо се сещаш,много ще съм благодарен.нещо не става със снимката,но пише-88HF AA2718.ще се опитам пак да я кача,за да имаш визуална представа. :)
ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от HACKO » 20 яну 2011, 23:22

Не видях четлива табела. По принцип това е най-често срещания проблем на автоматичните смукачи, че изключват когато температурата на д-ля стигне определена стойност, и повечето пъти закъсняват, особено Зимата. Със въртене мисля че се регулираше хода на клапата, обаче сега говоря на фантазия, в момента не ми се рови в литературата, не съм виждал този карб.
Инак щом е електрически веднага ми идва една лесна идея за пълен контрол, извеждаш едно ключе във купето и го изключваш, когато решиш
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1624
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от fordmaniac » 21 яну 2011, 21:10

WEBER двукамерен
Идеята на електрическото подгряване е да върне напълно задействания смукач, да го отвори нацяло до момента на загряване на мотора. На капачето има чертичка, която трябва да съвпадне с тази на корпуса на смукача. Това е философията. На студено трябва да се затваря напълно и да изключва на около 50 градуса на мототра.
Успех

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от HACKO » 22 яну 2011, 12:45

Ето инструкции за настройка:
http://dox.bg/files/dw?a=634c928505" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

shmoker
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
Модел на автомобила: ford siera 1.6
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от shmoker » 22 яну 2011, 20:47

абе Нака,не знам от къде си я докопал тази литература,но това е злато,да знаеш.утре ще си поиграя с тоя карб и тази книжка.Надявам се да има резултат.благодаря за отделеното време :D .тази настойка по книгата влияе ли на настройките на газовата уредба? :D
ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от HACKO » 23 яну 2011, 19:28

Не знам, до преди месец газта беше табу за мене (не че сега съм очарован но...).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

shmoker
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
Модел на автомобила: ford siera 1.6
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от shmoker » 24 яну 2011, 17:46

всичко го направих както трябва,и сега е много по-добре,но май установих проблемчето.знае ли някой колко волта трябва да има на входа на тази бипластина,щото при мен е само 2 волта,и си мисля че затова смукача ми не изключва навреме.би трябвало да е 12 според мен,за да може да я загрее за определено време :idea: ако знаете,моля споделете.
ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?

shmoker
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
Модел на автомобила: ford siera 1.6
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от shmoker » 30 яну 2011, 08:32

колеги,не е на добре.оказа се че това не е смукача.като извадя кабела ,продължава да си работи яко на смукач.започнах по метода на елиминиране и се оказа, че като изкарам един маркуч,тогава спира.някой да има идея за какво иде реч.това е въпросния вакуум.http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 69233h.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: карб

Мнение от HACKO » 30 яну 2011, 10:52

Това е някаква мембрана, отвори я и провери да не е прокъсана. Гледам че има някакъв регулировъчен винт, пробвай какво е влиянието му, но задължително помни първоначалното положение и брой колко оборота в Ляво или в Дясно правиш, за да можеш да възстановиш първоначалните настройки ако нещата се влошат.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта