Какво се случи с Фокуса?
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 14 мар 2009, 15:13
- Модел на автомобила: ford focus 1.8TDCI
- Status: Извън линия
Какво се случи с Фокуса?
Здравейте,да помислим малко заедно, Че аз нещо не можах да го измисля сам.Днес както си карах на 3 предавка с около 50 км/ч колата се изфорсира като и подадох газ да си набере,помислих Че се изключила от скорост въпреки Че това не ми се слуЧвало но си го помислих
и и сложих пак 3 и продължих още 200 м и пак така все едно съм я изключил от скорост.спрях,колата работи нормално с леко дрънчене от маховика,но както обикновено,педала на съединителя си е нормален,слагам 1 и да потегля но колата си стои на място и се форсира като и подам газ все едно не съм включил,а съм на 1 скорост.скоростите си влизат нормално без проблем но колата не реагира и като отпусна съединителя се Чува едно такова подЧукване.знаех Че маховика е за смяна,дали проблема идва от там или си отидоха скоростите
,въпреки Че досега не съм Чул и не съм Чел за такъв проблем със скорости при фокус.даите идеи какво може да се е слуЧило? 



- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Или ти е заминал феродовият диск или демпферният маховик.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
TDCI май бяха само с оня скъпия маховик...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Обикновенно това се получава, при скъсване главинката със шлиците на феродовия диск, на съединителя- при по старите автомобили, с по новите не съм запознат, но на това ми прилича .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Каквото и да мислим, и заедно и сам, става въпрос за авариен ремонт на стойност ~ 400 лева. 
Много неприятен, но неизбежен момент.

Много неприятен, но неизбежен момент.
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Възможно ли е да е каре?
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Абсурд да е каре по-скоро е или маховик или феродов диск,но си мисля, че не едиско,защото ако беше той нямада могат д авлизат скоростите
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Когато се скъса главинката, / ако е скъсана / феродовия диск не се върти, но отделя, обаче не предава движение, защото се върти само главинката с първичния вал на скоростите .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
pifivo1 написа:Възможно ли е да е каре?
Напълно възможно е да е и каре, симптомите са същите. Това се установява много лесно, маншона на съответното каре трябва да се е разкъсал при превъртането, и полуоската да има голям радиален луфт.sgel написа:Абсурд да е каре по-скоро е или маховик или феродов диск,но си мисля, че не едиско,защото ако беше той нямада могат д авлизат скоростите
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 14 мар 2009, 15:13
- Модел на автомобила: ford focus 1.8TDCI
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Съмнявам се да е каре,защото по някакъв на4ин щеше да се усети,да изтропа,а то нищо все едно колата се изключи от скорост сама.Благодаря на вси4ки за мненията,малко от малко ме успокоихте с това 4е никой не споменава скорости или диференциал
,утре се надявам да се освободи подемнника,да се ка4и да се види,ще пиша като я разглобим и видим какво става.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Голямо успокоение, няма що, скоростна кутия на старо 100-200лв а съединител с демпферен маховик 1000+лв.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 14 мар 2009, 15:13
- Модел на автомобила: ford focus 1.8TDCI
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Дааамм,главинката беше превъртяла,бяхте прави.сега срещу 910 лв. всичко е наред там,НО Р2337 и мигаща лампа на свещите,което знам какво означава.Направо ми писна
,количката ми е с всички екстри плюс кожа и за това не ми се продава,но май май натам отиват нещата,но ми се върти и друга идея в главата,дали ще е лесно да го изхвърля този TDCI и да си сложа TDDI при положение че съм на ясно със загубите относно пъргавината и някои други неща,които ще загубя.Какво ще кажете колеги?? 


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Е все едно да се оженя за тъща ми, защото е изпитана, и по лесно се поддържа !
Я не се занасяй, случил си на неподдържан автомобил, то все някога ремонтите ще свършат .
Я не се занасяй, случил си на неподдържан автомобил, то все някога ремонтите ще свършат .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 14 мар 2009, 15:13
- Модел на автомобила: ford focus 1.8TDCI
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Не съм съгласен колега,за да прибегна до тези мисли значи ми е дошло до гуша вече,и наистина ме интересува дали замяната е възможна.дали трябва да се преправя инсталацията много,ако имате инфо моля споделете го 

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
според мен е достатъчно ако си вземеш правилната поука от премеждията си и да не си купуваш повече италианка за 1 тамошна заплата .. щото P2337 не искаш да знаеш какво е ...
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво се случи с Фокуса?
Доста е сложно
.
ТДДИ е с ГНП VP 30/44 ( което също създава не малко проблеми и не евтини ) http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... light=VP30" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; и обикновенни дюзи,а ТДЦИ е с подкачваща помпа с високо налягане и дюзи с електричеко отваряне ( комън рейл ). Това означава да смениш ЕCU, ГНП, дюзи. ЕCU трябва да се настройва - пари. ГНП е с друга шайба, т.е. друг размер ремък.
Приключението в което ще се вкараш, може да те откаже от автомобилите въобще
Поддържай си автомобилчето. Проблеми винаги ще има, независимо от марката и модела, дано да са малки.
Горе главата.

ТДДИ е с ГНП VP 30/44 ( което също създава не малко проблеми и не евтини ) http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... light=VP30" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; и обикновенни дюзи,а ТДЦИ е с подкачваща помпа с високо налягане и дюзи с електричеко отваряне ( комън рейл ). Това означава да смениш ЕCU, ГНП, дюзи. ЕCU трябва да се настройва - пари. ГНП е с друга шайба, т.е. друг размер ремък.
Приключението в което ще се вкараш, може да те откаже от автомобилите въобще

Поддържай си автомобилчето. Проблеми винаги ще има, независимо от марката и модела, дано да са малки.
Горе главата.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта