Грешка Р1608 +електронен педал проблема решен
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Аз по-нагоре писах, че не го познавам, има лични, свържи се говори и както решиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Ще те разочаровам човече.В рамките на деня нама ка да се случат нещата.Както обичам да казвам трябва да се запозная с колата и с характера и да си поговорим малко да разберем какво я боли и чак тогава се слага диагноза и се назначава лечение!Възможно е и да не съм прав за заключенията си все пак не съм господ.Иска си време и нерви.Поразпитай в твоя регион,МП и т.н. ето ти и адреса на колегата в габрово той ти е по-близо http://www.servis-diesel.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех!!!
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Мног ти благодаря колега просто исках да знам горе долу какво може ввентуално да има а не като отид да ме мята по асмата и да сменям това и онова и накрая аз да си го ям целия и пак кола д нямам в движение
евентоално колко дни ще ти трябват за ремонт
евентоално колко дни ще ти трябват за ремонт
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Не знам човече,всичко опира до това да се разбере какво и е(колко време ще отнеми господ знае).
А другия проблем са постоянните ангажименти които имам тук.Не мога да ти кажа нищо повече.Знам че като клиент искаш да знаеш точно за колко време и за какви пари става дума,само че в твоя случай не мога да кажа нищо(честно не знам какво и е на колата ти ,имам само едно голо предположение за сега).
А другия проблем са постоянните ангажименти които имам тук.Не мога да ти кажа нищо повече.Знам че като клиент искаш да знаеш точно за колко време и за какви пари става дума,само че в твоя случай не мога да кажа нищо(честно не знам какво и е на колата ти ,имам само едно голо предположение за сега).
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Колеги евентуално проблема може да е в кан връзката на компютъра на помпата
-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Колеги след диагностика на стенд излезе грешка 52 което ще рече електронния блок за управление на помпата и 1200 лв за ремонт това е от мен
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
блока се ремонтира за много по малко ,около 400 лв ,порови по форумите ..
-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Не знам какво точно му е не е транзистор може да е или в сензора за обороти или блок управление така пише в обяснението на грешката и каза за нов блок и обучение стенд демонтаж монтаж 1200лв ако знаете за по малко как и къде да го ремонтирам моля кажете
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Идвай в Ловеч.Аз съм от там уча в Свищокио.На баща ми транзита направи фал с ГНП минали месец и връщаше нафтата обратно понеже той е без подкачваща помпа и онзи я отвори само и смени О-пръстенчетата и сега всичко е 6+ с буса.Малко е скъпчия,но разбира.Ако проявяваш интерес драсни на лични да се запознаем и да ти помогна




-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Колега майстора на когото съм закарал колата е в Ловеч. Моята помпа се оказа Bosch VP30 Човека е много точен и каза каква е грешката и какво значи или сензор за обороти на помпата или блок. Каза да реша само, че финансово не ми е по силите. Още повече, че и жена взема отношение и иска да я оправим.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Тоя в Продимчец нещо май ''издиша''.ДНЕС транзита направи номер и го закарахме там на едни дето се занимават само с транзит и казаха че го обезвъздушили и запалил..... нз кой е виновен но утре ще е хвърчатъ глави,защото взе сума пари за да смени само о-пръстенчетата на ГНП
-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
колега дано се оправи пиши какво е станало
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
За сега Транзита е в бокса утре ще видим ааа пуснах една ''възхвала'' на този ''велик майстор'' ето да прочетеш дано и твоята се оправи драсни няколко реда,а ето я и моята "благодарност" http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 50&t=45148" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Колега, ето една тема по въпроса с тея помпи Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Mерси за линка все пак има един дето в в едно село Българене до Ловеч,но решихме тоя път да е при този,защото нямаше как да го боксираме до там все пак са 15км 

-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Колега след дълго проучване по въпроса с ремонта на помпите се оказа че бош вп30/44 се ремонтират в софия и пловдив. Там хората имат стенд и ги ремонтират. Мога да ти дам коордити на пловдив. Човека ми каза че проблема ми е в блока. и ми обясни какви пари струва в ловеч ми иска 1250 а в пловдив 1400 не е проблем 200 но важното е проблема да го няма след това. В софия един пич ми каза че има блок и може да се сложи но този от ловеч ми каза че е индивидуално за всяка помпа в пловдив ми каза че ако си намеря трябва да го обучавам в софия че не трябва така че най накрая реших да си намеря помпа от ебей за 600 лв и да я монтирам без да се занимавам с майстори.
ПП В габрово има един човек който е работил в мото фое и един приятел ми каза за него. Звъннах на човека и ми каза в пловдив. Този в ловеч не ставал. В русе звънях в един сервиз за помпи и те ми казаха за пловдив така че пловдив явно е сервиза за нас но как да се довериш на някой и да му пратиш помпа за ремонт. Всичко може да се очаква още повече че е цяла наука ремонта и настройката на помпата.
В общи линии станах добре запознат в сферата на помпите. С две думи:
Механично са много здрави възможни повреди могат да са износен авансаторен клапан, надран корпус на клапана или боклучета или ръжда покрай клапана и от това заяжда и колата забива или гори всеизвестния транзистор поради токово натоварване. Електрически може да е дефектирал блок както е в моя случай или датчик за обороти или транзистор който изгаря заради авансатора. Мой колега е сменял трянзистор който е пробил между сорса и дрейна. В повечето случаи гейта прегорява.
Надявам се това което съм написал да е било полезно и ако съм сбъркал нещо моля компетентните колеги да ме поправят и се извинявам на останалите за неточностите ако съм допуснал такива. Можеби има още неща които не са ми ясни но все пак всеки различна информажия подава.
ПП В габрово има един човек който е работил в мото фое и един приятел ми каза за него. Звъннах на човека и ми каза в пловдив. Този в ловеч не ставал. В русе звънях в един сервиз за помпи и те ми казаха за пловдив така че пловдив явно е сервиза за нас но как да се довериш на някой и да му пратиш помпа за ремонт. Всичко може да се очаква още повече че е цяла наука ремонта и настройката на помпата.
В общи линии станах добре запознат в сферата на помпите. С две думи:
Механично са много здрави възможни повреди могат да са износен авансаторен клапан, надран корпус на клапана или боклучета или ръжда покрай клапана и от това заяжда и колата забива или гори всеизвестния транзистор поради токово натоварване. Електрически може да е дефектирал блок както е в моя случай или датчик за обороти или транзистор който изгаря заради авансатора. Мой колега е сменял трянзистор който е пробил между сорса и дрейна. В повечето случаи гейта прегорява.
Надявам се това което съм написал да е било полезно и ако съм сбъркал нещо моля компетентните колеги да ме поправят и се извинявам на останалите за неточностите ако съм допуснал такива. Можеби има още неща които не са ми ясни но все пак всеки различна информажия подава.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Този в Ловеч съм го ''похвалил'' в ''не ходете там''.Има един помпаджия също и в едно село до Ловеч българене и той е много арогантен тип.но ги прави един път.Предният път като зарахме нашия транзит му направи центровка един път и като подадеш газ помпата мърка като коте.По това ГНП няма електроника и такива щуротии без имобилайзери и ел блокове само помпата
)))
П.П Пловдив си е бая далече тоя от българене е добър,но нз дали се занимава с по-новите типове помши с ел.блоковете
))

П.П Пловдив си е бая далече тоя от българене е добър,но нз дали се занимава с по-новите типове помши с ел.блоковете

-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Да се намеся и аз в тази тема. Преди десетина дни, смених мотора заедно с ГНП на Фиестата на жена ми. Двигателя беше от Фокус1,8 ТДДИ.
В МП в Люлин ми взеха 108 лева с ДДС за настройките в ECU да разпознае помпата. Не ми се вижда скъпо, а добре си свършиха работата. В момента колата си върви бегрижно.
Моето предложение е : ГНП втора употреба, смяна и настройка в МП. Общо цена ~ 450 -500 лева.
В МП в Люлин ми взеха 108 лева с ДДС за настройките в ECU да разпознае помпата. Не ми се вижда скъпо, а добре си свършиха работата. В момента колата си върви бегрижно.
Моето предложение е : ГНП втора употреба, смяна и настройка в МП. Общо цена ~ 450 -500 лева.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Всеки сам си преценява,но коя е гаранцията ,че ще попаднеш на читава помпа? Това все пак са си 400-500 кинта не са малко пари.По-добре да се отремонтира старата (лично мое мнение!!).
-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Грешка Р1608
Така е колега но досега съм питал 3 майстори на помпи в софия пловдив в ловеч. И тримата различни неща казват. В ловеч ми каза, че трябва индивидуално обочение на блок та дори втора ръка. В Пловдив също каза, че трябва обучение ако е втора ръка. В София ми каза, че 90 процента не е така и може втора ръка и дори имал блок и да му пратя помпата. Доверие на кого да дам. Помпа не се праща туко тъй. Пък за един качествен ремонт би трябвало да свали помпата да я разглоби. След това почивтване в ултразвукова вана на всички елементи подмяна на уплътнения и О пръстени и сглобяване. Слагане на стенд регулировка и центровка и чак тогава да се настрой блок или да се прави разпечатка за грешки. По този начин ще е ревизирал помпата и кръга с проблеми намалява и ще може да каже с точност какво има. Блока също може да се диагностицира да му се видят импулсите от датчика дали са в точно определено време. Процесора също може да се види какво прави. Хората на запад го правят. Тук искат 1000 лв за обучение и монтаж само на блок и поставяне на помпата на колата. Бих дал и 1400 но да се направи всичко от до и гаранция не 1 а поне 2 години, че и 3. Наскоро четох че при по високо зарядно напрежение от 14.8 V отпадала гаранцията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта