Смяна Демферен маховик с монолитен???
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
ми те нашите на 2.2 са като на транзит ,не са като на 2.0( и са по скъпи от на 2.0 ,очаква се и да са по корави) .. оня пич обаче си беше сложил едномасов ,има транзити с такъв оригинално ...само че той я беше докарал до някви 220 коня и към 540 нютона (на гумите) и строши кутия 1-2 пъти 

- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Да, това за 2.2 и части от Транзит го знам, има такива проекти, но при мен няма да стане, пък и никой не говори за такива извращения
Все пак колата си е за ежедневно ползване, нямам резервно коляно да натискам твърд съединител 
П.С. Тая тема, ако така пордължаваме, отива към друг раздел


П.С. Тая тема, ако така пордължаваме, отива към друг раздел

Който кара Форд е горд!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Извинявай, видях че е старо мнение и не се върнах назад да видя какво е твоето мнение по въпроса, но ми пасваше като насока.baidido написа:
Що чак сега ме цитираш бе Наско? Нищо не съм казал, аз моя си го смених, сложих си демпферен, нормално е да помоля колегата да ни държи в течение. Майстора, който ми го сменя е един от най-добрите дизелджии във Варна и също ми каза, че демпферния маховик е много по-добре от едномасов. Единствения му недостатък е, че е скъп и затова не го харесват хората!
Ето това е най-точното мнение по въпроса:
diesel1.6 написа: Вярно е, че демпферният маховик е по-добър, но и другият си върши работата. Ако не се чупеха и не струваха по 1000 лв щеше всичко да си е наред.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Абе, честно да ти кажа не съм много съгласен на 100% с това мнение. 1-во не са по 1000 лв и 2-ро какво ще рече, ако не се чупеха? То всяко нещо се чупи в крайна сметка, а като го смениш един път оттам нататък забравяш за него-дават ги да издържат по 120-130 000 МИЛИ. Предполагам и от начина на каране си зависи колко ще ти издържи, а и не вярвам някой да кара една и съща кола още едни 200 000 км.HACKO написа:baidido написа:
Ето това е най-точното мнение по въпроса:diesel1.6 написа: Вярно е, че демпферният маховик е по-добър, но и другият си върши работата. Ако не се чупеха и не струваха по 1000 лв щеше всичко да си е наред.

Който кара Форд е горд!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
14 тона гориво за колко години се купува бре ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Конвенционалния маховик е практически вечен. А демпфера във феродовия диск се сменя със диска, който е консуматив и и при двете системи и струва 50-100лв.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
така си е .. може кон с каруца да имаш и коня да умре ,така че колите вървят напред и е за добро .. дизела специално изобщо не е това което беше преди 10-15 години - тракаща пушеща тресяща се машина с малко конски сили за обема си ... тоя прогрес идва на някаква цена и тя е сложността на мотора и спомагателните му агрегати ,и от там по скъпата поддръжка .baidido написа:
Абе, честно да ти кажа не съм много съгласен на 100% с това мнение. 1-во не са по 1000 лв и 2-ро какво ще рече, ако не се чупеха? То всяко нещо се чупи в крайна сметка, а като го смениш един път оттам нататък забравяш за него-дават ги да издържат по 120-130 000 МИЛИ. Предполагам и от начина на каране си зависи колко ще ти издържи, а и не вярвам някой да кара една и съща кола още едни 200 000 км.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
И каква е разликата, че да оправдае ненужно скъпите "подобрения", освен печалбата на всички по веригата за сметка на потребителя?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
разликата е огромна във всичко .. а който е против нея - стари кошове за скрап дал Господ ,даваш 1000-2000 лв и си ти 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Много изчерпателно изказване, все едно че слушам магазинер.Alexi написа:разликата е огромна .....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Дискусията силно се отклонява от началната тема. Сега май тя е демпферен маховик vs. конвенционален. Естествено, че съвременните автомобили са много напреднали в сигурността, комфорта, обезшумяването и всичко останало. Само, че на сиромаси като нас това ни се вижда нещо безумно скъпо като поддръжка. И се заблуждаваме, че по-новите автомобили са много по-трошливи и капризни. Е не са, просто са толкова усложнени с цел постигането на някакъв прогрес и напредък, че е нормално след определени хиляди км. да се получи някакъв дефект. Така, че да критикуваме проектантският избор да се приложи конкретно техническо решение е просто безсмислен. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Е да, винаги трябва да отчитаме, че повечето коли в България са със изтекъл ресурс и изхвърлени от предишните им собственици. Моята примерно, е купена в Германия с цел разглобяване и разпродажба на части, оттогава съм и навъртял близо 60 000км.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- itan75
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 дек 2006, 15:39
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.4
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Колега лично за мен си много правHACKO написа:Е да, винаги трябва да отчитаме, че повечето коли в България са със изтекъл ресурс и изхвърлени от предишните им собственици. Моята примерно, е купена в Германия с цел разглобяване и разпродажба на части, оттогава съм и навъртял близо 60 000км.


http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70725" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=123864" onclick="window.open(this.href);return false;
Да Обичаш,когато те обичат е човешко! Да мразиш,когато те обичат е Жестоко! Да обичаш,когато те мразят е ВЕЛИКО!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 03 мар 2011, 20:06
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Здравейте,
карам Фокус 1,8 ТДЦИ 115к.с 2003 година и тази седмица смених съединителя изцяло - сложих плътен маховик, феродо с пружини, притискател и лагер помпа. Както се досещате колата беше с двумасов маховик, който беше вече на път (всъщност започнах ремонта заради шумящ лагер). Със стария съединител при гасене се чуваше удар, в завой на полусъединител също от време на време се чуваше удар, първа влизаше трудно на място, също и задна.
С новия съединител всичко стана ок - скоростите влизат перфектно, няма екстра вибрации, пали нормално. Но, при ускорение или по-точно, когато се даде пълна газ, се чува един шум като гъргорене за кратко, който изчезва след секунда-две, а над 3000 оборота всичко е нормално. Интересното при шума е, че се развива от мин към макс и след това изчезва. При форсиране на празен ход всичко е ок и когато се ускорява плавно също го няма, но като цяло звука на мотора в движение стана малко по-остър. Иначе колата има мощност и си върви като преди.
Момчето, което го монтира смята, че евентулано би могло да бъде заради съвсем малка промяна в ъгъла на впръскване на горивото заради маховика.
Изчетох темата, но никой не спомена нищо. Ще съм благодарен, ако имате идеи. В понеделник смятам да отида на диагностика за всеки случай.
Благодаря!
карам Фокус 1,8 ТДЦИ 115к.с 2003 година и тази седмица смених съединителя изцяло - сложих плътен маховик, феродо с пружини, притискател и лагер помпа. Както се досещате колата беше с двумасов маховик, който беше вече на път (всъщност започнах ремонта заради шумящ лагер). Със стария съединител при гасене се чуваше удар, в завой на полусъединител също от време на време се чуваше удар, първа влизаше трудно на място, също и задна.
С новия съединител всичко стана ок - скоростите влизат перфектно, няма екстра вибрации, пали нормално. Но, при ускорение или по-точно, когато се даде пълна газ, се чува един шум като гъргорене за кратко, който изчезва след секунда-две, а над 3000 оборота всичко е нормално. Интересното при шума е, че се развива от мин към макс и след това изчезва. При форсиране на празен ход всичко е ок и когато се ускорява плавно също го няма, но като цяло звука на мотора в движение стана малко по-остър. Иначе колата има мощност и си върви като преди.
Момчето, което го монтира смята, че евентулано би могло да бъде заради съвсем малка промяна в ъгъла на впръскване на горивото заради маховика.
Изчетох темата, но никой не спомена нищо. Ще съм благодарен, ако имате идеи. В понеделник смятам да отида на диагностика за всеки случай.
Благодаря!
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
ти сигурен ли си ,че маховика е със същия брой зъби като стария ...
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 03 мар 2011, 20:06
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Истината е, че не знам със сигурност, тъй като не присъствах на монтажа, но комплекта отговоря на колата по каталог. А си мисля, че ако броя на зъбите беше различен или профилът им беше друг, диаметър би бил по-голям или по-малък. Какво те навежда на мисълта за броя на зъбите?
http://www.comline.uk.com/catalogue/ECK213
http://www.comline.uk.com/catalogue/ECK213
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Очевидно за България е смислен , щом станаха 3 странициcockyhotty написа:..... Така, че да критикуваме проектантският избор да се приложи конкретно техническо решение е просто безсмислен.


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
за тия пари можеше да вземеш двумасов маховик от ибей ,много пари си дал за едномасов комплект .. броя на зъбите е много важен ,но предполагам ще е същия щом маховика е точно за твоя мотор .. за дизеловото чукане ще трябва да се търси причинатаsamuil81 написа:Истината е, че не знам със сигурност, тъй като не присъствах на монтажа, но комплекта отговоря на колата по каталог. А си мисля, че ако броя на зъбите беше различен или профилът им беше друг, диаметър би бил по-голям или по-малък. Какво те навежда на мисълта за броя на зъбите?
http://www.comline.uk.com/catalogue/ECK213
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Тоя сайт много скъп нещо, на мен за тези пари ми излезе комплекта на мондеото заедно с лагер помпата тук.
Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 03 мар 2011, 20:06
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Линка го пуснах само за информация какво е монтирано на колата, иначе го взех от Евро 07р където цената му е 820 лв, а лагера е около 200 кинта. Иначе има и двумасови маховици на ЛуК за 670лв.
С други думи скъпотия, обаче въпросът е дали няма да си потроша колата. След като изчетох сума ти неща в нета вече не знам какво да мисля - Валео правят същия комплект и се кълнат, че е ефекта едно към едно с оригиналния, който е на ЛуК (те са конкуренция двете фирми, но нейсе). А колата е в отлично състояние и двигателя е като часовник, купих я от МП много изгодно.
Само да уточня, че допреди смяната колата мъркаше и при много газ нямаше никакви странни шумове.
С други думи скъпотия, обаче въпросът е дали няма да си потроша колата. След като изчетох сума ти неща в нета вече не знам какво да мисля - Валео правят същия комплект и се кълнат, че е ефекта едно към едно с оригиналния, който е на ЛуК (те са конкуренция двете фирми, но нейсе). А колата е в отлично състояние и двигателя е като часовник, купих я от МП много изгодно.

Само да уточня, че допреди смяната колата мъркаше и при много газ нямаше никакви странни шумове.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта