Пуши, харчи и не върви...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от diesel1.6 » 23 мар 2011, 20:26

evkata написа:Ами колега ето две снимки да видиш каква е , за да не те объркам с някое неточно описание.
http://www.album.bg/evkataaa/?page=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; И не мисля че е в турбината проблема , защото се чува да си надува. Когато карам с отворен прозорец и си я чувам доволно. Обаче прави някакво закъснение... смисъл давам газ , турбото се чува че надува силно и колата тръгва със забавяне, и с недостатъчна тяга.
Залагам на голямо предварение при ускоряване. За съжаление трябва сервиз или поне съвестен монтьор.

evkata
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 02 мар 2009, 18:37
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от evkata » 24 мар 2011, 23:51

Благодаря на всички отзовали се. Ще се ходи на майстор за жалост.

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от tushan » 25 мар 2011, 15:24

колега,имах същия проблем.оказа се прегорял бренер на главата.стига са ти пълнили главата с глупости.свали дюзите,свещите и погледни бренерите.от там се вижда дали са добре.късмет :D

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от specialista » 25 мар 2011, 22:17

tushan написа:колега,имах същия проблем.оказа се прегорял бренер на главата.стига са ти пълнили главата с глупости.свали дюзите,свещите и погледни бренерите.от там се вижда дали са добре.късмет :D
Никога ли не ти е минавало през ума че за да прегори бренер,си имал достатъчно дълго време проблем който да доведе до прегарянето на бренера????И още нещо в момента умирам от яд че не мога да се сетя на къде се избиваха бренерите на този модел.Не че за мен има значение ,но в единия случай ремонта е в пъти по тежък.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

evkata
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 02 мар 2009, 18:37
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от evkata » 26 мар 2011, 13:24

А какво е това бренер , че нищо не ми говори. Каква му е функцията и къде се намира ако може да ми кажете ? Благодаря.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от ЯЛТА » 26 мар 2011, 13:47

Двигателите с предкамерно запалване, имат отделна от цилиндъра камерка, в която става първоначалното запалване, тя е отделена от цилиндъра с бренер, който е запресован в главата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от tushan » 06 апр 2011, 17:37

specialista написа:
tushan написа:колега,имах същия проблем.оказа се прегорял бренер на главата.стига са ти пълнили главата с глупости.свали дюзите,свещите и погледни бренерите.от там се вижда дали са добре.късмет :D
Никога ли не ти е минавало през ума че за да прегори бренер,си имал достатъчно дълго време проблем който да доведе до прегарянето на бренера????И още нещо в момента умирам от яд че не мога да се сетя на къде се избиваха бренерите на този модел.Не че за мен има значение ,но в единия случай ремонта е в пъти по тежък.
Колега,лично ти карах колата до Ямбол да я погледнеш.И защо даваш мнение за форд като караш фиат.Това,че имаш стенд за ГНП не занчи,че всичките проблеми са в горивната система.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от ЯЛТА » 06 апр 2011, 19:27

Може би защото ремонтира не само ФИАТ, ФОРД, а въобще всичко що е ДИЗЕЛ .
Не се съмнявай в способностите на Specialista, доказвал е многократно че освен всичко е и ЧОВЕК .

P.S.- Друг е въпросът, ако някой иска с трици маймуни да лови .
Успех с ремонта.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от HACKO » 06 апр 2011, 19:35

tushan написа:......И защо даваш мнение за форд като караш фиат.......
Няма ли най-сетне да проумеете,че ВСИЧКИ КОЛИ ИМАТ ЕДНАКВО УСТРОЙСТВО, независимо каква марка са.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от ЯЛТА » 06 апр 2011, 19:43

Насе , има една приказка : " На умрелите очите не трябва да се отварат " , ние се борим срещу това, но някои упорствуват !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от tushan » 06 апр 2011, 20:01

ЯЛТА написа:Може би защото ремонтира не само ФИАТ, ФОРД, а въобще всичко що е ДИЗЕЛ .
Не се съмнявай в способностите на Specialista, доказвал е многократно че освен всичко е и ЧОВЕК .

P.S.- Друг е въпросът, ако някой иска с трици маймуни да лови .
Успех с ремонта.
Първо-извинете,ако съм засегнал някой.Карам форд от 97година.Този в момента ми е 1.8тд.Предишният беше 1.8 д.Сам си ги поддържам и имам навъртяни около 600000 км с двата общо.Разбира се допускал съм и грешки от които съм си патил ,но съм се и учил.Има много специфични неща при поддръжката на форд/специално 1.8 д/Съветите които давам тук са именно проблеми които са ми се случвали и съм ги отстранил с цената на много труд и не малко пари.Така че триците просто ги забравете.

Потребителски аватар
taz07
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 окт 2010, 18:30
Модел на автомобила: ford fiesta 1.8d
ford escort 1.8d
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от taz07 » 06 апр 2011, 20:37

колага замери си компресията за твое спокоиствие ако компресията е дабра тогава си търси проблема в гнп то и центровката то на дизела друго не му остава добра центровка хубава компресия и добро и точно подаване на горивото успех

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от specialista » 06 апр 2011, 22:40

tushan написа:
specialista написа:
tushan написа:колега,имах същия проблем.оказа се прегорял бренер на главата.стига са ти пълнили главата с глупости.свали дюзите,свещите и погледни бренерите.от там се вижда дали са добре.късмет :D
Никога ли не ти е минавало през ума че за да прегори бренер,си имал достатъчно дълго време проблем който да доведе до прегарянето на бренера????И още нещо в момента умирам от яд че не мога да се сетя на къде се избиваха бренерите на този модел.Не че за мен има значение ,но в единия случай ремонта е в пъти по тежък.
Колега,лично ти карах колата до Ямбол да я погледнеш.И защо даваш мнение за форд като караш фиат.Това,че имаш стенд за ГНП не занчи,че всичките проблеми са в горивната система.
Колега ,караш ме да се цетирам.Говоря за прегорелия бренер! Имало е достатъчно дълго време проблем за да прегори бренера!Ако имаш друго разумно обяснение с радост бих изслушал(изчел) теорията ти.Не се имам за велик,аз съм обикновен човек който също допуска грешки и търся постоянно начин да се осавършенствам.Съжалявам но не се сещам за твоята визита иначе може би бих се сетил нещо за проблемати и т.н.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

evkata
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 02 мар 2009, 18:37
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от evkata » 07 апр 2011, 12:44

taz07 написа:колага замери си компресията за твое спокоиствие ако компресията е дабра тогава си търси проблема в гнп то и центровката то на дизела друго не му остава добра центровка хубава компресия и добро и точно подаване на горивото успех

Колега не е от компресията в това съм сигурен на 99 % , ако беше от нея колата щеше да пали трудно , да харчи масло и да не върви постоянно. А тя когато и се преиска и почва да върви както трябва.

Потребителски аватар
taz07
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 окт 2010, 18:30
Модел на автомобила: ford fiesta 1.8d
ford escort 1.8d
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Re: Пуши, харчи и не върви...

Мнение от taz07 » 09 апр 2011, 07:21

Колега не е от компресията в това съм сигурен на 99 % , ако беше от нея колата щеше да пали трудно , да харчи масло и да не върви постоянно. А тя когато и се преиска и почва да върви както трябва.[/quote]


не за друго ти казвам да си замериш компресията а дали всички са еднакви може да има прегорял клапан може да пуши от много неща въздух ,лоша центровка ,проблем с гнп ,

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта