Много много Голям проблем с температурата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
plamen.a.penev
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 07 май 2010, 08:02
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Много много Голям проблем с температурата

Мнение от plamen.a.penev » 09 мар 2011, 20:17

Колеги помагайте...след прегряване:шлайф на главата и смяна на датчик на главата за температурата ,.Вземаме колата стискаме ръцете с майстора и трагваме.още на другият ден започна проблема.Перката започва да се включва ,датчика отива в червеният сектор.следва проверка на всичко-релета кабели,маркучи,но продължава да прави същото.Закачат тестер на място нищо ,когато трагнат започва да вдига температурата 100,110 до 130 градуса.Пипат двигатели маркучи студени.И така ден след ден...и нищо

Потребителски аватар
taz07
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 окт 2010, 18:30
Модел на автомобила: ford fiesta 1.8d
ford escort 1.8d
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от taz07 » 20 мар 2011, 12:33

колега продухаи си системата след това си смени термостата и обезвъздуши и трябва дасе оправи успех

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от chefo_ukr » 20 мар 2011, 17:08

При мен беше от водната помпа.Направо превърташе турбинката и от време на време захапваше.Успех
Изображение

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от tushan » 22 мар 2011, 19:09

виж да не са ти сменили датчика за температурата.ако е друг може да ти прави проблеми.трябва да е определен цвят.

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от gazetto » 23 мар 2011, 15:02

Колега смени си водната помпа.Сам си го написал.Колата загрява а мъркучите студени,значи няма кой да върти водата.При мен беше същото преди време.Сигурно и парно няма :)
Изображение

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от Alexi » 23 мар 2011, 15:22

абе след като си прегрял колата ,издухал си гарнитура ,шлайфал си глава ,не се ли запита тая кола що прегрява .. нали се сещаш че датчика само регистрира температурата и не може той да е причината .. а тя е дефектирала водна помпа ( 90%) и/или термостат останал затворен/полузатворен

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от HACKO » 23 мар 2011, 16:36

plamen.a.penev написа:Колеги помагайте...след прегряване:шлайф на главата и смяна на датчик на главата за температурата ,.Вземаме колата стискаме ръцете с майстора и трагваме.още на другият ден започна проблема.Перката започва да се включва ,датчика отива в червеният сектор.следва проверка на всичко-релета кабели,маркучи,но продължава да прави същото.Закачат тестер на място нищо ,когато трагнат започва да вдига температурата 100,110 до 130 градуса.Пипат двигатели маркучи студени.И така ден след ден...и нищо
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

plamen.a.penev
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 07 май 2010, 08:02
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от plamen.a.penev » 25 мар 2011, 05:45

хммм парно има и водната помпа върти.....

bXtreme8833
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 ное 2007, 23:59
Модел на автомобила: BMW 320d `02, Ford Mondeo 2.0 136 p.s, Suzuki Swift 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от bXtreme8833 » 25 мар 2011, 07:08

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 63#p345563" onclick="window.open(this.href);return false;
Fix Or Repair Daily

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от chefo_ukr » 25 мар 2011, 10:29

plamen.a.penev написа:хммм парно има и водната помпа върти.....
А как разбра че върти?Аз щото минах по този път смених всичко друго антифриз ,термостат промиване на цялата система и нищо.Накрая свалихме помпата и резулатата беше че самата турбинка превърта в оста си иначе даже небеше потекла.
Изображение

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от gazetto » 25 мар 2011, 23:07

chefo_ukr написа:
plamen.a.penev написа:хммм парно има и водната помпа върти.....
А как разбра че върти?Аз щото минах по този път смених всичко друго антифриз ,термостат промиване на цялата система и нищо.Накрая свалихме помпата и резулатата беше че самата турбинка превърта в оста си иначе даже небеше потекла.
И аз така...... :D:
Изображение

plamen.a.penev
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 07 май 2010, 08:02
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от plamen.a.penev » 27 мар 2011, 22:51

Майстора ми каза че е проверил....

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от HACKO » 27 мар 2011, 23:00

plamen.a.penev написа:Майстора ми каза че е проверил....
*00147*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

bXtreme8833
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 ное 2007, 23:59
Модел на автомобила: BMW 320d `02, Ford Mondeo 2.0 136 p.s, Suzuki Swift 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от bXtreme8833 » 28 мар 2011, 07:38

plamen.a.penev написа:Колеги помагайте...след прегряване:шлайф на главата и смяна на датчик на главата за температурата ,.Вземаме колата стискаме ръцете с майстора и трагваме.още на другият ден започна проблема.Перката започва да се включва ,датчика отива в червеният сектор.следва проверка на всичко-релета кабели,маркучи,но продължава да прави същото.Закачат тестер на място нищо ,когато трагнат започва да вдига температурата 100,110 до 130 градуса.Пипат двигатели маркучи студени.И така ден след ден...и нищо
Приятелю, след като са ти правили мотора, защо не ти смениха водната помпа?! За мен това задължително се прави при такъв ремонт! Ами ако точно качат мотора и всичко ОК и на другия ден протече помпата, кво правим? Според мен трябва да направиш анализ на антифриза за изгорели газове, за да се разбере, дали са я направили като хората. И ако всичко там е ОК - сменяш термостат и водна помпа. С това предполагам ще се оправи. Водната помпа на пръв поглед може да си изглежда, че върти, но като стигне едни по-високи обороти, например пистовия ремък върти шайбата с 3000/об. мин, а помпата се върти на 1500 и няма кой да праща врелата вода в радиатора. Ще си се върти охлаждащата перката постоянно... Ако и това не стане е възможно неправилно обезвъздушаване. Има и едно кранче на парното, което също може да не пропуска достатъчно вода и да пречи на циркулацията (като се изолира парното се разбира). Успех

НАСКО, какво се чешеш, приятелю? :lol: Форд за мен си остава най-мистериозната кола (и в добрия и в лошия смисъл на думата) Винаги се появяват едни такива специфични проблемчета, в които не си вярвал, че може да ти се случат (никой не ангажирам с мнението си - то е от личен опит) :)
Fix Or Repair Daily

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от HACKO » 28 мар 2011, 19:13

Чудя се, дали е свалил помпата за да я провери или има някакъв специален начин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

bXtreme8833
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 ное 2007, 23:59
Модел на автомобила: BMW 320d `02, Ford Mondeo 2.0 136 p.s, Suzuki Swift 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от bXtreme8833 » 29 мар 2011, 14:02

HACKO написа:Чудя се, дали е свалил помпата за да я провери или има някакъв специален начин.
По принцип специфичният начин, по който я проверяват повечето "майстори" е "на ухо" - върти шайбата от външната страна с едната ръка и с другата проверява дали се върти турбинката :lol: Така няма как да се разбере дали при по-високи обороти не се губи дебит :| Само смяна му е майката според мен.
Fix Or Repair Daily

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от HACKO » 29 мар 2011, 19:00

bXtreme8833 написа:... Така няма как да се разбере дали при по-високи обороти не се губи дебит :| Само смяна му е майката според мен.
Това че помпата работи при ниски обороти а на високи не, нали не го вярвате на сериозно? Няма как да стане, турбината е набита директно на вала, кака че ако превърти (както се оказа че се случва при Мондео), точно на ниски обороти изобщо няма да върти на високи обороти вследствие на триенето може да се завърти и да съсдаде някаква циркулация.
Като се свали помпата може спокойно да се провери за превъртане във вала, няма начин да се сбърка. Написаното ме наведе и на още един достатъчно точен вариант, да се откачи водното съединение и оттам да се вкара здрава отверка с която да се блокира турбината и да се опита да се превърти шайбата, ако превърта помпата е за смяна.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от chefo_ukr » 29 мар 2011, 20:33

Кво да си играй да пробва,дори и да не е в нея проблема тя е пътник щото едва ли е сменяна досега.Пък и при мен като видях че е пласмасова самата турбинка(мондео мк3)се чудя как е изкарала 180хил(по показания).Ама то в ТИС-а си го пише 150-160хил. и в коша. :)
Изображение

plamen.a.penev
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 07 май 2010, 08:02
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от plamen.a.penev » 02 апр 2011, 22:27

Така ,казаха че е от арматурното табло-намерих сменихме и същото-на равно и на надолу никакви грижи но нагоре стрелката започва да играе и перката да се включва....

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Много много Голям проблем с температурата

Мнение от HACKO » 02 апр 2011, 23:16

chefo_ukr написа:Кво да си играй да пробва,дори и да не е в нея проблема тя е пътник щото едва ли е сменяна досега.Пък и при мен като видях че е пласмасова самата турбинка(мондео мк3)се чудя как е изкарала 180хил(по показания).Ама то в ТИС-а си го пише 150-160хил. и в коша. :)
Защо, моята е на 250 000 а по-вероятно на 350 000 и няма никакви признаци да е за смяна?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта