Проблем със запалването!
- jmichev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
- Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем със запалването!
Колеги помогнете! Фиестата не ще да пали ама въобще...ако не иа бутнеш
. Ходих в Фулда и ми смениха стария бензинов филтър и ми махнаха катализатора и днес пах все едно ниама бензин. стартера се отвърта бензиновата помпа работи абе всичко дето се сещам е ток и жица. Направо съм бесен. Кажете нещо дет хем да ти работи като върви колата хем като трибажда иа запалиш да го ниама. Да не ми е спукано нещо по горивниа поток. Абе просто жсе едно няма никой...даже се слу4ва и като е загряла.Утре ще отида и ще ги подгоня във фулда ама дайте ъкъл МОЛЯ!!!!
И още...
Установих че като натисна до край газта и припомпам след време запалва и то трудно, лека полека. Няма безин.... кажете какви са вариантите...

И още...
Установих че като натисна до край газта и припомпам след време запалва и то трудно, лека полека. Няма безин.... кажете какви са вариантите...
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 30 май 2005, 09:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
"центровка" на момента на запалване? Дистрибуция на тока след бобината?Състояние на запалителна свещ? ако скоро си сменял ангренажния ремък /верига - незнам при теб е май верига/ дали е "зацепен" правилно? Клапани? Компресия? Но според моето скромно мнение става въпрос най вече за бобина, просто отиди в сервиз със добър диагностичен стенд или "пробвай" с бобина на приятел от същия модел. Подобни ядове имаше познат но със Сеат Ибиза. Не можеше да запали но ако запалеше колата си върви супер. Смениха бобина /пред учудените ни погледи / в сервиза на Темпо "Младост" и о чудо, запали. Обясниха от сервиза проблема със прекъсване на незнам коя си намотка която давала специфично напрежение при запалването
......лелеее за това обичам и карам дизели.....ако не запали е ясно
При бензиновите аналози може да е всичко, а опре ли до "токове" - 



-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 30 май 2005, 09:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Може би чрез откачане на акумулатори си ресетнал компа.......може и да има ефект и пре него....дааноmrdds написа:колега,преди време и аз не можах да запаля сутринта.Откачих акумулатора за малко и Ооо чудо!Запали!Не знам за товоя моно инжек.дали ще подейства това,но при мен стана и вече не ми е правила проблемаций.
- jmichev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
- Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблемът...
Мисля даже съм 100% сигурен че проблема не е в тока. Според мен не достига бензин и то сериозно. Как мога да провериа дали ми работи бензиновата помпа?
Ако се качи на комп дали ще раберат дали работи? И дали като работи(защото аз я чувам като дам контакт ) качва и бензин???
Ако се качи на комп дали ще раберат дали работи? И дали като работи(защото аз я чувам като дам контакт ) качва и бензин???
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблемът...
Една колежка имаше подобен, да не кажа същия проблем...на същия автомобил и двигател, но автоматик. Почти го разглобихме карбуратора (да разбера идва или не бенз и т.н...) - не та не! После се оказа един датчик...по електрониката на запалването, ама забравих кой......jmichev написа:Мисля даже съм 100% сигурен че проблема не е в тока. Според мен не достига бензин и то сериозно. Как мога да провериа дали ми работи бензиновата помпа?
Ако се качи на комп дали ще раберат дали работи? И дали като работи(защото аз я чувам като дам контакт ) качва и бензин???
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
- bratovched
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- bratovched
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: Ламбда
някъде пишеше как се пали инжекционен, при натиснат съединител и без газ.
а да помпаш малко безмислено ми се струва, има и обратна тръба която връща излишния бензин обратно. предполагам датчиците спират подаването когато се достигне някакво количество. ако загледаш педала на газта ще видиш че има кабели включени там.
аз имах подобен проблем зимата но имах вода вероятно, като станеш -12 и не палеше, като се постопли малко и пали, накрая сипах спирт запали, работи известно време като двутактова, тресеше се цялата пушеше черно и накрая се оправи.
а да помпаш малко безмислено ми се струва, има и обратна тръба която връща излишния бензин обратно. предполагам датчиците спират подаването когато се достигне някакво количество. ако загледаш педала на газта ще видиш че има кабели включени там.
аз имах подобен проблем зимата но имах вода вероятно, като станеш -12 и не палеше, като се постопли малко и пали, накрая сипах спирт запали, работи известно време като двутактова, тресеше се цялата пушеше черно и накрая се оправи.

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Инжекциона се пали точно така. Това се налага от самата система на хранене на двигателя. Бензиновата помпа създава налягане около 5-8 атмосфери. Има компенсиращо устройство, което поема високото налягане докато изключи помпата и поддържа 2.5 атмосфери. Ако това налягане падне да 2-2.1 колата няма да запали. Много често съм наблюдавал нивото на бензина когато карам по София. При светофари, когата караш по-спортно нивото на бензина рязко спада и обратно извън града където се кара по-спокойно, като че резервоара се пълни в движение. Това е от компютъра. Той се опитва да подготви системата за хранене на ДВГ-то, така че тя да реагира веднага на вашите желания, т.е. за бързо ускорение и висока скорост, и когато не е необходим такъв дебит на бензина го връща обратно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта