Проблем със запалването!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ламбда
Без ламбда сонда компютъра не знае какво точно да направи и има много-голяма вероятност да подаде по-богата смес защото при тази ситуация той работи по зададен еталон. Така че от ламбдата трябваше да почнеш.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ламбда
Па нали става дума за студен двигател ?HACKO написа:Без ламбда сонда компютъра не знае какво точно да направи и има много-голяма вероятност да подаде по-богата смес защото при тази ситуация той работи по зададен еталон. Така че от ламбдата трябваше да почнеш.
Каква ламбда ?
Да си я провери не ми пречи.
- jmichev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
- Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не знам как се пали инжекцион ама от както си понатискам газчицата е нямало проблем....иначе според мен не се дави защото не мирише на бензин. Тези дни ще отида да ми видят налягането на помпата
А това за акумулатора дето не палел под 10волта не е вярно щото аз съм го мерил и на 7.5 за 1 завъртане ми е палила

А това за акумулатора дето не палел под 10волта не е вярно щото аз съм го мерил и на 7.5 за 1 завъртане ми е палила

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не съм много съгласен. На старата ми Фиеста 1,1 моноинж. Ми се беше отчупила кабелната обувка на кабела от генератора към акумулатора. И като не зарежда беше паднало доста напрежението и колата се държеше много странно. Явно като нямаше необходимото напрежение на компютъра и той се побъркваше. Едно прекъсване, няма мощност, гасне самоволно. Дори и със тикане не палеше на моменти.jmichev написа:А това за акумулатора дето не палел под 10волта не е вярно щото аз съм го мерил и на 7.5 за 1 завъртане ми е палила
- jmichev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
- Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега аз говорех за друго..много е ясно че като не ти работи генератора ще стане така....тогава акумулатора ти е бил под 7,5волта даже и без да върти стартера. Аз просто казвам че няма ограничние до колко волта на акумулатора ще ти запали колата. А после се завърта генератора и ток си има за колата и зарежданеDigiPro написа:Не съм много съгласен. На старата ми Фиеста 1,1 моноинж. Ми се беше отчупила кабелната обувка на кабела от генератора към акумулатора. И като не зарежда беше паднало доста напрежението и колата се държеше много странно. Явно като нямаше необходимото напрежение на компютъра и той се побъркваше. Едно прекъсване, няма мощност, гасне самоволно. Дори и със тикане не палеше на моменти.jmichev написа:А това за акумулатора дето не палел под 10волта не е вярно щото аз съм го мерил и на 7.5 за 1 завъртане ми е палила

- jmichev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
- Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Добре ако наистина налягането е паднало като натисна газта аз не и ли помагам на системата поне по лесно да влиза горивото в инжекцията?nikolovvd написа:Инжекциона се пали точно така. Това се налага от самата система на хранене на двигателя. Бензиновата помпа създава налягане около 5-8 атмосфери. Има компенсиращо устройство, което поема високото налягане докато изключи помпата и поддържа 2.5 атмосфери. Ако това налягане падне да 2-2.1 колата няма да запали. .
А ако е паднало това налягане колата така бепроблемно ли ще се държи на пътя?
- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За jmichev
Имаш ли допълнителен резистор на бобината?
Пробвай да подадеш директно захранване от акумулатора на бобината!
Пробвай да подадеш директно захранване от акумулатора на бобината!
- jmichev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
- Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Нека да обощим
Добре...в карйна сметка уточнихме че проблема не е в лабдата(тя няма отношение) не във филтъра(защото го смених), не е в катализатора( защото го махнах), не в електричестовото (защото ток има) и най важното пали като натискам газта и то постепенно все едно бензина тепърва идва с натискането на педала няколко пъти. Проблема май е или в бензиновата помпа която не може да качи налягане или има нещо дето спира бензина в инжекцията. Има ли такова нещо от което може да спре бензина освен стъпалковото моторче (защото и то работи)?
А може ли да е запушване на нещо? И пак повтарям двигателя да си работи безотказно после 


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Както обещах на 9.06.2006 говорих със съседа. За разлика от нашия случай той кара Фиеста 1.1 и незнам дали ще съм от полза. При него било с електронен комутатор на тоците за свещите и той му правел проблем. При студено пали от раз, но ако е топъл двигателя или дори да я остави на слънце, без бутане не става. Ако е така както казва, мисля че става въпрос за топлинен пробив в електрониката.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблемът...
Повтарям се, ама колега, провери си датчика, който ти управлява (както колегата писа) комутатора...kEFi написа:... После се оказа един датчик...по електрониката на запалването.....
Ако е комутатора и с бутане май не става, защото пак ще гасне веднага.... При мен беше така.nikolovvd написа:..... При него било с електронен комутатор на тоците за свещите и той му правел проблем. При студено пали от раз, но ако е топъл двигателя или дори да я остави на слънце, без бутане не става. ......
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Дюзата на инджекциона има гумено уплътнение което уплътнява между нея и корпуса (Моноинджекцион).Та ако това уплътнение е повредено или разместено протича бензин и започва да дави колата пали много трудно няма стабилни ниски обороти а като натиснеш педала върви като хала. Преди време бях вадил дюзата и при поставянето и на мястото се беше разместило уплътнението та се получи това нещо но бях забравил за него. Начина за проверка е много лесен - сваляш капака на филтъра даваш контакт и гледаш дали от дюзата не капе бензин.
- jmichev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
- Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кажете ми моля ви къде е тази дюза?HACKO написа:Дюзата на инджекциона има гумено уплътнение което уплътнява между нея и корпуса (Моноинджекцион).Та ако това уплътнение е повредено или разместено протича бензин и започва да дави колата пали много трудно няма стабилни ниски обороти а като натиснеш педала върви като хала. Преди време бях вадил дюзата и при поставянето и на мястото се беше разместило уплътнението та се получи това нещо но бях забравил за него. Начина за проверка е много лесен - сваляш капака на филтъра даваш контакт и гледаш дали от дюзата не капе бензин.

- jmichev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
- Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега не е това проблема...проблема се влошава в студено времеnikolovvd написа:Както обещах на 9.06.2006 говорих със съседа. За разлика от нашия случай той кара Фиеста 1.1 и незнам дали ще съм от полза. При него било с електронен комутатор на тоците за свещите и той му правел проблем. При студено пали от раз, но ако е топъл двигателя или дори да я остави на слънце, без бутане не става. Ако е така както казва, мисля че става въпрос за топлинен пробив в електрониката.

- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Тоците ...
При студено време акумулатора отслабва. Тогава най-много се усеща ако нещо не е наред по запалването. Колко ти е напрежението на бобината когато върти стартера?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
[quote="jmichev"]
Кажете ми моля ви къде е тази дюза?
И бензина отвъх ли трябва да капе..че нещо не разбрах. Защото описанието на проблема е горе дулу същото....само ми е чудно като ми настрйваха инжекциона възможно ли е да не са го видели това?[/quote][quote]
Съжалявам, че не мога да ти изпратя снимка, но ще се опитам да го обясня по-подробно (никой да не се смее) .
Сваляш капака на въздушния филтър, в средата е входа на инджекциона представлява фуниевиден отвор.Най-отгоре в средата на фунията на две спици е закрепена дюзата държи се от две болтчета и към нея отгоре има букса с два кабела.
Като погледнеш отгоре навътре под дюзата се вижда дроселовата клапа (Бронзов диск на ос разположен напречно на отвора) . Бензина капе от дюзата върху дроселовата клапа.
Напълно е възможно да не се види при настройка защото всички настройки се правят при затворен капак на въздушния филтър и запален д-л, а този проблем се установява при свален капак на ф-ра на контакт без да е запален д-ля.
Ако нещо не ти е ясно пиши ми ще се опитам да направя снимки.
Друго за което се сещам е повишено налягане към дюзата, теоретически би следвало да предизвика същите симптоми но не знам как е на практика. Регулатора на налягането е пломбиран от завода и трябва да се направи задължително на специализиран стенд, всичко друго ще е гавра.
Не ходи на стенд където казват "Форда не е кола"!
[/quote]
Кажете ми моля ви къде е тази дюза?

Съжалявам, че не мога да ти изпратя снимка, но ще се опитам да го обясня по-подробно (никой да не се смее) .
Сваляш капака на въздушния филтър, в средата е входа на инджекциона представлява фуниевиден отвор.Най-отгоре в средата на фунията на две спици е закрепена дюзата държи се от две болтчета и към нея отгоре има букса с два кабела.
Като погледнеш отгоре навътре под дюзата се вижда дроселовата клапа (Бронзов диск на ос разположен напречно на отвора) . Бензина капе от дюзата върху дроселовата клапа.
Напълно е възможно да не се види при настройка защото всички настройки се правят при затворен капак на въздушния филтър и запален д-л, а този проблем се установява при свален капак на ф-ра на контакт без да е запален д-ля.
Ако нещо не ти е ясно пиши ми ще се опитам да направя снимки.
Друго за което се сещам е повишено налягане към дюзата, теоретически би следвало да предизвика същите симптоми но не знам как е на практика. Регулатора на налягането е пломбиран от завода и трябва да се направи задължително на специализиран стенд, всичко друго ще е гавра.
Не ходи на стенд където казват "Форда не е кола"!
[/quote]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта