Смяна съединител Fusion
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 04 авг 2008, 18:04
- Модел на автомобила: Fusion 1.6 100HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна съединител Fusion
Здравейте, колеги. Дойде неприятния момент за смяна на съединителя на Фюжъна - 1.6 бензин , произведена края на 2002. Бих искал да получа Вашите съвети за читав сервиз за целта, по възможност близо до Банишора, както и идея откъде да го купя.
Доколкото разбрах от противоречивите мнения в мрежата , вносител на Лук е Аутохелп, но бих приел всякакви съвети за покупка от място, където не биха ми резнали главата до кръста
... може и на лично .
Мерси предварително на всички отзовали се.
Доколкото разбрах от противоречивите мнения в мрежата , вносител на Лук е Аутохелп, но бих приел всякакви съвети за покупка от място, където не биха ми резнали главата до кръста

Мерси предварително на всички отзовали се.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 04 авг 2008, 18:04
- Модел на автомобила: Fusion 1.6 100HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Извинявам се за ъп-а на собствената ми тема, но искам да потърся и мнение за съединителите Exedy, тъй като цената специално за моята кола спрямо такъв на Luk е доста по-ниска, а и повечето мнения в нета са доста позитивни за тях. Знам, че имат доста ментета от това, което четох в мрежата, но вчера писах на европейското им представителство и ми върнаха отговор, че в България работят с Косер, Аутохит и Евро 07. За последните две фирми специално съм чувал, че предлагат доста части със съмнителен произход и това малко ме притеснява, въпреки че на сайта на ексиди има презентация как да се разпознават ментетата от истинските.
Другото което ме подразни е, че ходих днес в магазин на Косер и такъв на Автохит , като и в двата крайно нелюбезни младежи ме отпратиха с реплика "неаме за тоз форд" , а като пратих запитване на пощата на Косер , ми отговориха положително и ми препоръчаха да ида в техен магазин и да си купя
.
Цената е 150 лева надолу от най-евтиния на люк, който намерих, но рекох да се допитам и до вас, тъй като прочетох доста мнения за тия съединители, но никъде такова от притежател на Форд.
Другото което ме подразни е, че ходих днес в магазин на Косер и такъв на Автохит , като и в двата крайно нелюбезни младежи ме отпратиха с реплика "неаме за тоз форд" , а като пратих запитване на пощата на Косер , ми отговориха положително и ми препоръчаха да ида в техен магазин и да си купя

Цената е 150 лева надолу от най-евтиния на люк, който намерих, но рекох да се допитам и до вас, тъй като прочетох доста мнения за тия съединители, но никъде такова от притежател на Форд.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Какви са цените, които визираш за LUK и Exedy? Препоръчвам ти да си смениш съединителя с оригинален на Моторкрафт. Ще ти изкара значително по- дълго, докато ресурса на тези аналогични ментаци е максимум 50 -60 000 км. Комплект съединител в Мото Пфое е на цена от 711,76 лв., а в магазина на Моторкрафт в София около 570 лева. Ти си решаваш. Успех!
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Колега, къде го засили и ти с тия 600-700 лв. съединител. Ето ги колко са в Евро 07 цените, все пак е за бензинов автомобил и са с напълно приемливи цени. Обадих се в Евро 07, че имам доста познати там и ми казаха, че не са от ментетата при тях. И Лук и Exedy са добри. За Закс специално от други места знам, че правят и продават доста рециклирани съединители и затова по-скоро не са за препоръчване.Nebhotep написа:Какви са цените, които визираш за LUK и Exedy? Препоръчвам ти да си смениш съединителя с оригинален на Моторкрафт. Ще ти изкара значително по- дълго, докато ресурса на тези аналогични ментаци е максимум 50 -60 000 км. Комплект съединител в Мото Пфое е на цена от 711,76 лв., а в магазина на Моторкрафт в София около 570 лева. Ти си решаваш. Успех!
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... r&id=14280" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Цъкни където пише Mecarm Комплект съединител без лагер помпа, отдолу ще ти излязат взаимозаменяеми части с цени

П.С. Цена няма за Лук-а, значи по-скоро го нямат, но нищо не пречи да се пита.
П.С.1 Ако имаш някой познат там си направи устата за отстъпка, едни 20% за добър ден могат да се смъкнат

Дано да съм бил полезен.
Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 04 авг 2008, 18:04
- Модел на автомобила: Fusion 1.6 100HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Мерси за информацията, в Косер ми дадоха по-добра цена от Евро 07 за въпросния exedy. Колкото до "оригиналните" съединители Моторкрафт, доколкото знам те са си Luk така и така, та да дам аз на някой тлъст шеф в Мотопфое 300+ лева горница, че да има пара за младата си любовница... не съм си надвил на масрафа още.baidido написа: Колега, къде го засили и ти с тия 600-700 лв. съединител. Ето ги колко са в Евро 07 цените, все пак е за бензинов автомобил и са с напълно приемливи цени. Обадих се в Евро 07, че имам доста познати там и ми казаха, че не са от ментетата при тях. И Лук и Exedy са добри. За Закс специално от други места знам, че правят и продават доста рециклирани съединители и затова по-скоро не са за препоръчване.
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... r&id=14280" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Цъкни където пише Mecarm Комплект съединител без лагер помпа, отдолу ще ти излязат взаимозаменяеми части с цени
П.С. Цена няма за Лук-а, значи по-скоро го нямат, но нищо не пречи да се пита.
П.С.1 Ако имаш някой познат там си направи устата за отстъпка, едни 20% за добър ден могат да се смъкнат
Дано да съм бил полезен.
Иначе за мекарм добро не прочетох в последната седмица, през която се обучавах по въпроса ... иска ми се Люк както си е по спецификация, но като знам за колко други неща ме чака изваждане до края на месеца , изчетох маса форуми в търсене на по-евтин вариант.
Междудругото се интересувах и от сервиз, в който да стане смяната и на две места в по-големи сервизи ми дават цена за работа 200 лева, което е обезпокояващо много . Едната оферта беше с искане частите да са от тях, та и лагер помпата и съединителя бяха по-скъпи от навсякъде, и то не с 10-15 лева, Това ме кара да мисля, че в тия 200 лева работа се включва и отстъпката за това, че съм купил чарковете от тях - плашещи цифри ми се видяха.
Edit: baidido, не прочетох правилно за мекарм в мнението ти, извинявам се, но от толкова взиране във форуми вече нямам връзка между очите и главния мозък

Nebhotep , звъннах сега в Мотопфое с плаха надежда да са различни цените от тези , които ти даде, но уви... оригиналния моторкрафт с партизанско име люк, струва наистина 711 лева. Надявам се за тия 330 лева разлика поне да дават 100 к километра гаранция, хаха.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Е значи, какво излиза LUK от магазина дето ще го купиш към 400 лева, а оригинален LUK в магазина ва моторкрафт към 570 лева. Аз бих дал 170 лева отгоре за поне 30% по дълъг пробег. Много колеги от форума пазаруват от там и са много доволни, няма части менте. Все пак питай за цената на комплекта, че може леко да съм те объркал, дано в посока увеличение... Успех!
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Продължавам да твърдя, че разлика в частите няма да има дали Косер и Евро 07 срещу Форд магазина и Фото мое, само тази в цената
В крайна сметка за разликата в цената от частите ще се направи ремонта, че и ще остане даже някой лев
. А, още нещо, да проверят и лагер помпата, че ако е тръгнала да заминава, най-неприятното нещо ще е да ти протече лагер помпата на новия съединител...
Това за MECARM беше да клиикнеш там, за да ти се появят отдолу взаимозаменяемите части и цените им, далече съм от мисълта да си вземаш от тази марка съединител


Това за MECARM беше да клиикнеш там, за да ти се появят отдолу взаимозаменяемите части и цените им, далече съм от мисълта да си вземаш от тази марка съединител

Който кара Форд е горд!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
В цените които съм дал влиза и лагер помпата!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 04 авг 2008, 18:04
- Модел на автомобила: Fusion 1.6 100HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Ааа, да ти кажа, момчето в мотофое твърдеше друго, защото го питах за комплекта и отделно помпата. Той каза, че съединителя е 711 (двата диска) , а помпата 239 мисля. Ако наистина включва и помпата, цената от 570 лева е напълно нормална и съразмерна с цените на LUk по другите места - помпата е около 180 лева . Да разбирам , че става дума за магазина Моторкрафт на пазара Д. Петков?Nebhotep написа:В цените които съм дал влиза и лагер помпата!
Иначе фюжъна се кара по няма 10к км на година, така че 60-70 хиляди да изкара съединителя, надали ще е моя собственост до тогава. Цялата тая драма се случва, понеже ще ми е преко сили да извадя 800 кинта най-малко, както ми излезе първоначалната сметка. Освен това най-вероятно ще излезе още някоя дреболия докато го сменят, та и там едни 150-200 лева трябва да се предвидят, а някак кофти ми е тръгнала тази година . Ясно ми е, че не трябва да се пести от части и ремонти, но смятам, че е възможна и постижима една златна среда.
В тоя дух, дайте акъл за сервиз за такава смяна, че 200 лева много ми се видяха, да не пускам тематика и за това. Ужасно тъпо ми е, че се чудя откъде да отчупя някой лев по-евтино да е, но уви.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
не е много добре си е .. все едно на тебе да ти кажат "вече няма да работиш за 2000 лв ,ще работиш за 500 " .. уважавайте труда на майсторите ..
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Аз бих видял първо състоянието на притискателя и ще го сменя при нужда, лагер-помпата е задължителна(инак по закона на Мърфи ще текне малко след ремонта). Тогава сметката става друга 188 (лагер)+50 (феродов диск)+ 200(труд)=438, монтьора задължително трябва да ти е много доверен, за да ти каже истинското състояние на притискателя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- amplified
- потребител
- Мнения: 465
- Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
- Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
- Местоположение: Бургас-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
moto pfohe с рециклираните им съединители не ги хвалете, моля.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 25 окт 2006, 11:56
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16V Zetec '95
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Някой пробвал ли е със съединител SPi, в магазина ми казаха че са английски и са сравнително по евтини от Luk и Valeo?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Какво значи рециклиран съединител?amplified написа:moto pfohe с рециклираните им съединители не ги хвалете, моля.
И какво че един съединител е рециклиран, 90% е само метал и нищо не му става? Като се сменят диафрагмата на притискателя, пружините на демпфера, презанитят се нитовете и се сложи ново феродо, имаш нов съединител.
Едно време се наковаваше феродо на водимия диск (така пишеше и в учебниците) и така караше още толкова. Водимия диск се сменяше само ако е разбита главинката или са счупени пружините на демпфера. Притискател се сменяше само ако е запален или са изпочупени палците на диафрагмата. Сега под влиянието на търговците всичко се сменя задължително комплект, удобно и за търговеца и за монтьора. 40% от цената на Феродов диск е много по-малко от 40% от цената на целия комплект (това е стандартната отсъпка на Ауто Плюс за сервизи).
И какво като смених всичко, лагера го отказах в магазина, в последствие махнах притискателя и си сложих стария и в момента от комплекта остана само водимия диск и имам перфектен съединител, нещо с което не можех да се похваля със новия притискател
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- amplified
- потребител
- Мнения: 465
- Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
- Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
- Местоположение: Бургас-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Имах предвид, че не съответва да ти продават рециклиран съединител на цена доста над пазарната по другите магазини. От това съм недоволен 

-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Смяна съединител Fusion
Не се заблуждавайте, има защо да са различни цените на съединител LUK в някое магазинче, и на такъв във Мото Пфое.
Може и двата да са LUK, ама на единият има щампата Ford, на другият няма. Има различни нива на качество и различни изисквания, които трябва да бъдат покрити ако се продава една част като афтърмаркет алтернатива, и ако се доставя на Ford като оригинална такава.
Това е изпробвано доста пъти със предишното ми Ауди. От оригиналната част по-добро няма. Стига да можеш да си я позволиш на момента в дългосрочен план ще ти излезе по-евтино дори.
Може и двата да са LUK, ама на единият има щампата Ford, на другият няма. Има различни нива на качество и различни изисквания, които трябва да бъдат покрити ако се продава една част като афтърмаркет алтернатива, и ако се доставя на Ford като оригинална такава.
Това е изпробвано доста пъти със предишното ми Ауди. От оригиналната част по-добро няма. Стига да можеш да си я позволиш на момента в дългосрочен план ще ти излезе по-евтино дори.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта