Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
- villain
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 29 ное 2006, 11:31
- Модел на автомобила: FORD FOCUS COMBI 2002 (DuraTorq-TDCi 1.8L 115PS)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Не се занимавай с знайни и незнайни майстори за такъв проблем. Тоя ще преположи това, ония друго. Ще дадеш маса пари и нищо няма да направят. Отиди в Мотопфое - Люлин да ти оправят колата. Между другото научих какво е това:
2.Програмиране нов PCM - 16.20 лв. с ДДС
Препрограмиране на ЕКУ-то на колата.
Кой друг би имал апаратурата и знанията да го направи? Те на повечето места диагностика на TDCI не могат да направят, та камо ли друго!
Това е моя съвет. Симптомите са същите като при мен.
2.Програмиране нов PCM - 16.20 лв. с ДДС
Препрограмиране на ЕКУ-то на колата.
Кой друг би имал апаратурата и знанията да го направи? Те на повечето места диагностика на TDCI не могат да направят, та камо ли друго!
Това е моя съвет. Симптомите са същите като при мен.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
РСМ - power control module - това е мениджмънта на мотора ,като ЕКУ-то освен него се грижи и за много други неща - състои се от 4-5 такива модули .. добре е да се слага последната версия - аз откакто сложих на моята изчезна един бъг дето го имах - на топъл старт държеше в началото много ниски обороти за по няколко секунди ,много дразнеше ..
според мен си бил с нечитав чиптунинг( много масово явление особено ако е италианка) - само тогава проблем като пушене може да се оправи с програмиране на РСМ
според мен си бил с нечитав чиптунинг( много масово явление особено ако е италианка) - само тогава проблем като пушене може да се оправи с програмиране на РСМ
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Мотопфое сигурно имат рекламна кампания - състои се в правилното поправяне на 5 коли, после пак си почват трошенетоEngine Control Unit (ECU) also known as an Engine Control Module (ECM) or Powertrain Control Unit/Module (PCU, PCM) if it controls both an engine and a transmission

Далече ми е Люлин за съжаление.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 11 ное 2009, 17:02
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 TDCI
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
И при мене се оправиха нещата - вече не пуши
. Оказа се наистина EGR клапана, в който се съмнявах, но така и не ми остана време аз да го изчистя. Така поне е ремонтиран от човек който с това се занимава и разбира, а и турбото провериха. Моя съвет при тези симптоми е първо да се проверят въздушен филтър,евентуално маркучите на турбината за пропуски, EGR клапана и чак тогава да се ходи за диагностика и препрограмиране в МотоПфое.

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 28 апр 2011, 13:42
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Здравейте колеги.Имам Мондео 1.8TDI 94г. и имам подобен на вашия проблем.ПУШИ постоянно. При палене сутрин на студен двигател изпушва синкаво-бял пушек и след това почти изчезва но ''ПОЧТИ'' пак остава някакво съвсем леко пушене което много слабо се забелязва и мирише на сурова нафта направо люти.Като потегля изпушва малко повече и после не го виждам в огледалото за задно виждане но карах един колега да кара след мен и той каза че пак го имало пушенето но по слабо.Така е докато не се включи турбото след това изпушва черен дим.Като спра на място всичко от начало.Като взех колата преди около месец смених маслото MOBIL 2000 10W40 и въздушния филтър но проблема си остана
.Ходих при всички майстори за които се сетих в нашия град и нищо конкретно.Аз съм от Видин и тук при нас майсторите като те видят че си с FORD направо ти затварят вратата под носа и ти казват да ходиш някъде на друго място че те не се занимават с тая марка.Също така ми прави впечатление че колата не върви както трябва някъкси е мудна докато не се включи турбото.След това малко е по добре но пак не е както трябва.Чул съм че трябва да върви много.Ако имате някаква идея от къде идва проблема ще съм ви много благодарен да ми помогнете защото колицата много си ми харесва и искам да си я оправя.Поздрави на всички.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта