Кои дизел харчи 5-6 градско?
- 
				1.8d
- потребител 
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Ами то май винаги така става,смислените отговори които наистина съдържат информация и могат да ти помогнат са до 2-рата страница,а оттам нататък остава само ЛАФ МОАБЕТАMondeo18TDI96 написа:Темата още ли е "Кои дизел харчи 5-6 градско?"
или е "ЛАФ МОАБЕТ"
 Като видиш че след питането са наредени 3-4 страници трябва да ти става ясно какво е станало
 Като видиш че след питането са наредени 3-4 страници трябва да ти става ясно какво е станало  
  
- 
				Granni-fan
- потребител 
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 апр 2006, 22:28
- Модел на автомобила: Granada '84 2.0L, MB W124-250D turbo
- Status: Извън линия
- chains
- потребител 
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Еми какво да ви кажа, моето Монди на дълго е много добре с 50л. нафта изминах малко над 1000 км - теста беше от пълно до пълно /София - Варна, малко размотаване там, че ми пречеше на биричката, после обратно при отлични атмосферни условия  /, но в София преди ми харчеше много културно под 8/100 лятото и зимата под 9/100, което си е ок! /пак с теста от пълно до пълно/ , но напоследък направо стана страшно из тези задръствания започнах да меря разхода като на багер /литър на час!!!/, та му изгубих края!!!
 /, но в София преди ми харчеше много културно под 8/100 лятото и зимата под 9/100, което си е ок! /пак с теста от пълно до пълно/ , но напоследък направо стана страшно из тези задръствания започнах да меря разхода като на багер /литър на час!!!/, та му изгубих края!!!
Колкото до това колко харчи модерния дизел - то е доста повече от старите хлопащи мързеливи печки и то това е напълно нормално - нали целта на турбото е да вкарва повече кислород, за да може да изгаря по-голямо количество гориво. Тоест получаването на тази опияняваща мощ на ТДИ се заплаща с повишен разход на гориво. Наистина при модерните комон рейли тези процеси са доста оптимизирани и те не харчат много, но е винаги повече от класическия софт - дизел, но разликата в динамиката е несравнима.
За сравнение 1.9тди на VW & Ауди си лапа десетака градско, а за БМВ да не говориме - на 525тдс 12л. едвам го оправят градско, но пък как върви!!!
			
									
									
						 /, но в София преди ми харчеше много културно под 8/100 лятото и зимата под 9/100, което си е ок! /пак с теста от пълно до пълно/ , но напоследък направо стана страшно из тези задръствания започнах да меря разхода като на багер /литър на час!!!/, та му изгубих края!!!
 /, но в София преди ми харчеше много културно под 8/100 лятото и зимата под 9/100, което си е ок! /пак с теста от пълно до пълно/ , но напоследък направо стана страшно из тези задръствания започнах да меря разхода като на багер /литър на час!!!/, та му изгубих края!!!Колкото до това колко харчи модерния дизел - то е доста повече от старите хлопащи мързеливи печки и то това е напълно нормално - нали целта на турбото е да вкарва повече кислород, за да може да изгаря по-голямо количество гориво. Тоест получаването на тази опияняваща мощ на ТДИ се заплаща с повишен разход на гориво. Наистина при модерните комон рейли тези процеси са доста оптимизирани и те не харчат много, но е винаги повече от класическия софт - дизел, но разликата в динамиката е несравнима.
За сравнение 1.9тди на VW & Ауди си лапа десетака градско, а за БМВ да не говориме - на 525тдс 12л. едвам го оправят градско, но пък как върви!!!
- nikolovvd
- потребител 
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Няма смисъл да се спори. Градско в София е едно, а провинцията съвсем друго. Никъде другаде няма такива задръствания като от НДК до Орлов мост, Подуяне-Сточна гара, Медицинска академия-Петте кюшета-пл.Македония-Ц.гара и още много. Колко души от форума са стояли повече от час в задръстване във Варна, Бургас или Стара Загора. Само след първите 30 минути ти идва да избуташ с броня цялата колона отпред. Така че разхода в София няма нищо общо с градско в останалата част на страната. Ако греша поправете ме.
			
									
									
						- snaiperisto
- потребител 
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
viper написа:Няма страшно - в София може да си почакаш 2 пъти повече...
А по темата - след какви ли не ремонти и подмяни: 5.5 в града(София) и 3.7 - 4.2 извънградско (90-100км/ч)
Е за те това става въпрос....такъв дизел искам , а не ТИТАНИК дето харчи 10...ебаго у дизело.
...дрън-дрън...мноо важно...
						- Cheater_blg
- потребител 
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
- chains
- потребител 
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Абе, колегата с БМВ-то нещо се е поизхвърлил, че са хубави коли - това го знаем, но са бая жадни и си горят /особено тези на 2000сс/, тъй че тоя разход дето го дава, ако наистина го покрие ще стане чудо, защото в книжката, която разглиждам пред мен пише, че ВМВ -320 харчи при 90км/ч - 7.1; при 120 - 8.7 и градско 12.8; То дори и дизелите им си лапат средно 11 на 100 /525 ТДС, но пък много върви/
			
									
									
						- BadAngel
- потребител 
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
имам приятел с 320и и градско в софия е ~15 из пловдив, ако кара е към 12.. иначе за дизелите не си прав 318тдс е сравнително икономичен към 8 е някъде, но това са данни за е36, дето са модел от началото на 90те, при новите баварци положението е съвсем различно и тия митове с харченето.. не знам, ще ти кажа, че на служебно х5 3.0 дизел в софия дава 12/100 при всичките тия задръствания, а мойта кочина дето е 1.6 прави 10ки, ма бавареца е 220 коняchains написа:Абе, колегата с БМВ-то нещо се е поизхвърлил, че са хубави коли - това го знаем, но са бая жадни и си горят /особено тези на 2000сс/, тъй че тоя разход дето го дава, ако наистина го покрие ще стане чудо, защото в книжката, която разглиждам пред мен пише, че ВМВ -320 харчи при 90км/ч - 7.1; при 120 - 8.7 и градско 12.8; То дори и дизелите им си лапат средно 11 на 100 /525 ТДС, но пък много върви/
 745д е около 13-4 също из софия, въобще тука при нас всичко е с литър, литър и половина нагоре заради тия скапани задръстваниям аз не мога да си направя разхода по книжка 8.8 на мойта кола посмъртно през деня, вечерно каране съм стигал 8.1 по бордовия компютър, абе честно казано напоследък ми мина мерака да карам икономично, реално при 1 резервоар правя с 40ина км повече, ако карам като въшка в сравнение с нормално каране..
 745д е около 13-4 също из софия, въобще тука при нас всичко е с литър, литър и половина нагоре заради тия скапани задръстваниям аз не мога да си направя разхода по книжка 8.8 на мойта кола посмъртно през деня, вечерно каране съм стигал 8.1 по бордовия компютър, абе честно казано напоследък ми мина мерака да карам икономично, реално при 1 резервоар правя с 40ина км повече, ако карам като въшка в сравнение с нормално каране..Играчките се променят,
момчетата - не.
						момчетата - не.
- chains
- потребител 
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Не, си ме разбрал правилно, става ? за 2.5 дизела, за 1.8 знам добре, но той идва на въоръжение чак през `94 и като цяло е мн. добър, но е така натъпкан с не много издръжлива, но затова пък много скъпа електроника, че не е много за препоръчване /ако не вярваш поразрови се из форума на БМВ и ще разбереш за какво става ? и за какви цени се говори - въобще tds = разоряване/, др. които цитираш излиза извън паричните възможности на българина и е нормално да има по-добри параметри, все пак техниката много напредна!
Колкото за разхода в Сафия, така е при вс. нас просто вече съм открил какви ли не маршрути осеяни с кратери, че не е истина - чудя се обаче колко още ще издържи колата!
			
									
									
						Колкото за разхода в Сафия, така е при вс. нас просто вече съм открил какви ли не маршрути осеяни с кратери, че не е истина - чудя се обаче колко още ще издържи колата!
- KickingKing
- потребител 
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Tar!
 Сравнявате BMW 318 и 320... Да не забравяме, че над 2.0 са 6 цилиндрови!!! Относно разхода на 320... 15градско(в София) при много много мнного тежък крак и включване на лютеницата. Друг начин нема(гарантирано и проучено собственоръчно).
 Сравнявате BMW 318 и 320... Да не забравяме, че над 2.0 са 6 цилиндрови!!! Относно разхода на 320... 15градско(в София) при много много мнного тежък крак и включване на лютеницата. Друг начин нема(гарантирано и проучено собственоръчно).
По темата:
Колега с дизели да си призная нямам опит. Но първите common-и са pegeout 206,306 HDi. Ако не искаш голяма кола това мисля, че е добра алтернатива.
Не мисля, че си направил грешка с мондеото, защото все пак е сравнително голяма кола(май среден клас се пада). Е не е вървяща, но...
А и да не забравяме, че всичко зависи от стила на каране. С 1.8(бензин) аз съм правил 9.5 градско в задръстванията(София), докато със същата кола други не могат да паднат под 11.
Освен това видях, че някой каза за турботата, че харчат повече - да така е обаче вървят повече ==> не трябва да го натискаш толкова за да върви колккото атмосверния, а пък на празен ход турбото нема пръст в играта.
Все пак пътя към малкия разход минава през добре работещ двигател с неизносени части, хубаво гориво и умно каране.
			
									
									 Сравнявате BMW 318 и 320... Да не забравяме, че над 2.0 са 6 цилиндрови!!! Относно разхода на 320... 15градско(в София) при много много мнного тежък крак и включване на лютеницата. Друг начин нема(гарантирано и проучено собственоръчно).
 Сравнявате BMW 318 и 320... Да не забравяме, че над 2.0 са 6 цилиндрови!!! Относно разхода на 320... 15градско(в София) при много много мнного тежък крак и включване на лютеницата. Друг начин нема(гарантирано и проучено собственоръчно).По темата:
Колега с дизели да си призная нямам опит. Но първите common-и са pegeout 206,306 HDi. Ако не искаш голяма кола това мисля, че е добра алтернатива.
Не мисля, че си направил грешка с мондеото, защото все пак е сравнително голяма кола(май среден клас се пада). Е не е вървяща, но...
А и да не забравяме, че всичко зависи от стила на каране. С 1.8(бензин) аз съм правил 9.5 градско в задръстванията(София), докато със същата кола други не могат да паднат под 11.
Освен това видях, че някой каза за турботата, че харчат повече - да така е обаче вървят повече ==> не трябва да го натискаш толкова за да върви колккото атмосверния, а пък на празен ход турбото нема пръст в играта.
Все пак пътя към малкия разход минава през добре работещ двигател с неизносени части, хубаво гориво и умно каране.

Изяж бобър - спаси дърво!
- ikov_vr
- потребител 
- Мнения: 143
- Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
- Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
- Контакти:
- Status: Извън линия
peugeot 106   ТОчно 5
  ТОчно 5
			
									
									 ТОчно 5
  ТОчно 5Колега, неме занимавай с глупости бе 
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
						
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
- GabiGP
- потребител 
- Мнения: 6
- Регистриран: 07 юни 2006, 22:27
- Модел на автомобила: Ford Orion 1.6D
- Местоположение: Gorna Oriahovica
- Status: Извън линия
Re: Кои дизел харчи 5-6 градско?
Нашият ORION 1.6Disel съвсем не е първа младост (1989),но е изключително икономичен - харчи 6 на 100 градскоsnaiperisto написа:Верно ли е това и има ли то почва у нас .
Питам за стари коли...
 ,на извънградско пада и до 5.
 ,на извънградско пада и до 5.
					Последна промяна от GabiGP на 25 юни 2006, 19:54, променено общо 1 път.
									
			
									
						- BadAngel
- потребител 
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.8d написа:1.6D на Форд са едни от най икономичните двигатели.Имам познат който при нормално каране(90км/ч)му е стигало до 4.5/100
 съвсем нормално, на опел 1.7 чистия дизел, също е толкова като разход, но няма да ти казвам какво приключение са скорости от порядъка на 140-50 с него
 съвсем нормално, на опел 1.7 чистия дизел, също е толкова като разход, но няма да ти казвам какво приключение са скорости от порядъка на 140-50 с него 
Играчките се променят,
момчетата - не.
						момчетата - не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта














