Кои дизел харчи 5-6 градско?
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Ами то май винаги така става,смислените отговори които наистина съдържат информация и могат да ти помогнат са до 2-рата страница,а оттам нататък остава само ЛАФ МОАБЕТАMondeo18TDI96 написа:Темата още ли е "Кои дизел харчи 5-6 градско?"
или е "ЛАФ МОАБЕТ"



-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 апр 2006, 22:28
- Модел на автомобила: Granada '84 2.0L, MB W124-250D turbo
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Еми какво да ви кажа, моето Монди на дълго е много добре с 50л. нафта изминах малко над 1000 км - теста беше от пълно до пълно /София - Варна, малко размотаване там, че ми пречеше на биричката, после обратно при отлични атмосферни условия
/, но в София преди ми харчеше много културно под 8/100 лятото и зимата под 9/100, което си е ок! /пак с теста от пълно до пълно/ , но напоследък направо стана страшно из тези задръствания започнах да меря разхода като на багер /литър на час!!!/, та му изгубих края!!!
Колкото до това колко харчи модерния дизел - то е доста повече от старите хлопащи мързеливи печки и то това е напълно нормално - нали целта на турбото е да вкарва повече кислород, за да може да изгаря по-голямо количество гориво. Тоест получаването на тази опияняваща мощ на ТДИ се заплаща с повишен разход на гориво. Наистина при модерните комон рейли тези процеси са доста оптимизирани и те не харчат много, но е винаги повече от класическия софт - дизел, но разликата в динамиката е несравнима.
За сравнение 1.9тди на VW & Ауди си лапа десетака градско, а за БМВ да не говориме - на 525тдс 12л. едвам го оправят градско, но пък как върви!!!

Колкото до това колко харчи модерния дизел - то е доста повече от старите хлопащи мързеливи печки и то това е напълно нормално - нали целта на турбото е да вкарва повече кислород, за да може да изгаря по-голямо количество гориво. Тоест получаването на тази опияняваща мощ на ТДИ се заплаща с повишен разход на гориво. Наистина при модерните комон рейли тези процеси са доста оптимизирани и те не харчат много, но е винаги повече от класическия софт - дизел, но разликата в динамиката е несравнима.
За сравнение 1.9тди на VW & Ауди си лапа десетака градско, а за БМВ да не говориме - на 525тдс 12л. едвам го оправят градско, но пък как върви!!!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Няма смисъл да се спори. Градско в София е едно, а провинцията съвсем друго. Никъде другаде няма такива задръствания като от НДК до Орлов мост, Подуяне-Сточна гара, Медицинска академия-Петте кюшета-пл.Македония-Ц.гара и още много. Колко души от форума са стояли повече от час в задръстване във Варна, Бургас или Стара Загора. Само след първите 30 минути ти идва да избуташ с броня цялата колона отпред. Така че разхода в София няма нищо общо с градско в останалата част на страната. Ако греша поправете ме.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
viper написа:Няма страшно - в София може да си почакаш 2 пъти повече...![]()
А по темата - след какви ли не ремонти и подмяни: 5.5 в града(София) и 3.7 - 4.2 извънградско (90-100км/ч)
Е за те това става въпрос....такъв дизел искам , а не ТИТАНИК дето харчи 10...ебаго у дизело.
...дрън-дрън...мноо важно...
- Cheater_blg
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Абе, колегата с БМВ-то нещо се е поизхвърлил, че са хубави коли - това го знаем, но са бая жадни и си горят /особено тези на 2000сс/, тъй че тоя разход дето го дава, ако наистина го покрие ще стане чудо, защото в книжката, която разглиждам пред мен пише, че ВМВ -320 харчи при 90км/ч - 7.1; при 120 - 8.7 и градско 12.8; То дори и дизелите им си лапат средно 11 на 100 /525 ТДС, но пък много върви/
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
имам приятел с 320и и градско в софия е ~15 из пловдив, ако кара е към 12.. иначе за дизелите не си прав 318тдс е сравнително икономичен към 8 е някъде, но това са данни за е36, дето са модел от началото на 90те, при новите баварци положението е съвсем различно и тия митове с харченето.. не знам, ще ти кажа, че на служебно х5 3.0 дизел в софия дава 12/100 при всичките тия задръствания, а мойта кочина дето е 1.6 прави 10ки, ма бавареца е 220 коняchains написа:Абе, колегата с БМВ-то нещо се е поизхвърлил, че са хубави коли - това го знаем, но са бая жадни и си горят /особено тези на 2000сс/, тъй че тоя разход дето го дава, ако наистина го покрие ще стане чудо, защото в книжката, която разглиждам пред мен пише, че ВМВ -320 харчи при 90км/ч - 7.1; при 120 - 8.7 и градско 12.8; То дори и дизелите им си лапат средно 11 на 100 /525 ТДС, но пък много върви/

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Не, си ме разбрал правилно, става ? за 2.5 дизела, за 1.8 знам добре, но той идва на въоръжение чак през `94 и като цяло е мн. добър, но е така натъпкан с не много издръжлива, но затова пък много скъпа електроника, че не е много за препоръчване /ако не вярваш поразрови се из форума на БМВ и ще разбереш за какво става ? и за какви цени се говори - въобще tds = разоряване/, др. които цитираш излиза извън паричните възможности на българина и е нормално да има по-добри параметри, все пак техниката много напредна!
Колкото за разхода в Сафия, така е при вс. нас просто вече съм открил какви ли не маршрути осеяни с кратери, че не е истина - чудя се обаче колко още ще издържи колата!
Колкото за разхода в Сафия, така е при вс. нас просто вече съм открил какви ли не маршрути осеяни с кратери, че не е истина - чудя се обаче колко още ще издържи колата!
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Tar!
Сравнявате BMW 318 и 320... Да не забравяме, че над 2.0 са 6 цилиндрови!!! Относно разхода на 320... 15градско(в София) при много много мнного тежък крак и включване на лютеницата. Друг начин нема(гарантирано и проучено собственоръчно).
По темата:
Колега с дизели да си призная нямам опит. Но първите common-и са pegeout 206,306 HDi. Ако не искаш голяма кола това мисля, че е добра алтернатива.
Не мисля, че си направил грешка с мондеото, защото все пак е сравнително голяма кола(май среден клас се пада). Е не е вървяща, но...
А и да не забравяме, че всичко зависи от стила на каране. С 1.8(бензин) аз съм правил 9.5 градско в задръстванията(София), докато със същата кола други не могат да паднат под 11.
Освен това видях, че някой каза за турботата, че харчат повече - да така е обаче вървят повече ==> не трябва да го натискаш толкова за да върви колккото атмосверния, а пък на празен ход турбото нема пръст в играта.
Все пак пътя към малкия разход минава през добре работещ двигател с неизносени части, хубаво гориво и умно каране.

По темата:
Колега с дизели да си призная нямам опит. Но първите common-и са pegeout 206,306 HDi. Ако не искаш голяма кола това мисля, че е добра алтернатива.
Не мисля, че си направил грешка с мондеото, защото все пак е сравнително голяма кола(май среден клас се пада). Е не е вървяща, но...
А и да не забравяме, че всичко зависи от стила на каране. С 1.8(бензин) аз съм правил 9.5 градско в задръстванията(София), докато със същата кола други не могат да паднат под 11.
Освен това видях, че някой каза за турботата, че харчат повече - да така е обаче вървят повече ==> не трябва да го натискаш толкова за да върви колккото атмосверния, а пък на празен ход турбото нема пръст в играта.
Все пак пътя към малкия разход минава през добре работещ двигател с неизносени части, хубаво гориво и умно каране.

Изяж бобър - спаси дърво!
- ikov_vr
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
- Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
- Контакти:
- Status: Извън линия
peugeot 106
ТОчно 5

Колега, неме занимавай с глупости бе 
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
- GabiGP
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 07 юни 2006, 22:27
- Модел на автомобила: Ford Orion 1.6D
- Местоположение: Gorna Oriahovica
- Status: Извън линия
Re: Кои дизел харчи 5-6 градско?
Нашият ORION 1.6Disel съвсем не е първа младост (1989),но е изключително икономичен - харчи 6 на 100 градскоsnaiperisto написа:Верно ли е това и има ли то почва у нас .
Питам за стари коли...

Последна промяна от GabiGP на 25 юни 2006, 19:54, променено общо 1 път.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.8d написа:1.6D на Форд са едни от най икономичните двигатели.Имам познат който при нормално каране(90км/ч)му е стигало до 4.5/100


Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта