Проблем с Галакси`95, 2.0I
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
- Местоположение: Благоевград и Ботевград
- Status: Извън линия
Проблем с Галакси`95, 2.0I
Привет! Имам следния проблем с моето Галакси, 95 година, 2,0I DOHC, с газов инжекцион КарГаз (който беше заподозрян първоначално). Проблема е следния: както си карам на 2500-3000 оборота на газ изведнъж сякаш гасне двигателя, след секунда - две тръгва отново, със съответния удар, като има моменти, в които загубата на мощност не е толкова драстична, а по-лека. При едно от забиванията, които обикновено са на серии по 2-3 успях да превключа на бензин и установих, че и на бензин го прави. В същото време колата с климатик едва върви, като на моменти се "отпушва" и си тръгва нормално. За капак днес следобед установих и друг проблем - спирам на кръстовище и оборотите си стоят на колкото съм върнал газта и след няколко секунди се нормализират. Последните интервенции по колата са следните: При появата на симптомите реших, че е газовата и я карах на газаджия, който установи, че бензиновите времена са ми доста високи (5,37 - 5,42), като прецени, че причината е термодатчика, ламбдата или MAF-a. Купих си датчик, "много оригинален", сменихме го и резултат - 0! Пробва на включва и изключва ламбдата и MAF-a, но работата на място на двигателя не се променяше. Последно реши, че е ламбдата, защото тя даваше права линия, с леки изключения. Другите интервенции по колата са ремонт на климатика, който не вярвам да се е отразил. А да, и още един симптом - откъм релетата и бушоните постоянно чувам някакво прещракващо реле, което преди не се чуваше. Някой имал е подобен проблем и някаква идея какво може да е, защото ако почна да купувам всичко заподозряно......
P.S. Търсих подобни симптоми из форума, но всички са за нестабилна работа на ниски обороти или задържане на високи, а при мен е напълно различно.
P.S. Търсих подобни симптоми из форума, но всички са за нестабилна работа на ниски обороти или задържане на високи, а при мен е напълно различно.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Галакси`95, 2.0I
Прегледай това, мисля че проблема ти е сходен и може да помогне нещо:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=41660" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=41660" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Галакси`95, 2.0I
Виж кое реле щрака.Да не е реле 18,то е за бензиновата помпа?При мен беше направило студена спойка и имаше моненти когато не искаше да запали колата и то когато си поиска.Открихме проблема като на работеща кола го разкалтихме и колата прекюфка.Пробал съм когато не искаше да запали на бензин да паля аварийно на газ,не стана не палеше нито на газ нито на бензин.По това съдя че то е важно и за ГИ и за бензиновата система.Щом го прави и при теб и на газ и бензин провери го,нищо не пречи.Щом мотора гасне и тръгва с удар значи нещо му спира горивото.За МАФ,лабда сонда,датчици според мен забрави.Разкачи ги и Галактиката пак ще върви,ще повлияе на разхода.Проблема е електрически.Ако имаш откъде вземи друг комутатор и покарай с него,намира се на гърба на мотора зад бобините едно чудо с букса с 20-тина кабела.То пак може да прави проблем,въпреки че ако се скапе нема палене.Един приятел имаше проблем с него и ако не се лъжа стана от друг форд,но това го барай само ако има откъде да свалиш за без пари и да го караш една седмица за проба
.

-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
- Местоположение: Благоевград и Ботевград
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Галакси`95, 2.0I
След двата отговора оставам с впечатление, че при ремонта на климатика младежите нещо са пооплескали нещата с някой кабел. Чакам да се върне майстора от почивка и отивам да видим какво ще излезе, че ако пипна първо аз ще има оправдание
Ако някой има други предложения - събирам още! За позналия - бира! 


-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Галакси`95, 2.0I
Това че на кръстовище оборотите падат след секунди си е нормално.На Галактиката като пуснеш климатика леко се качват,като го гасиш също има леко качване и после си падат на 900.Оборотите на празен ход падат когато колата е абсолютно спряла на место,дори и леко да се движи по инерция са около1000-1100оборота.Не знам кво са ти правили по климатика,само тръба ли е сменяна?Мисла че на Галакси гниеше около дехидратора долу тръбата,но там няма кабеляк за да ти объркат колата.Но не дири проблем в таблото,таблото на Галакси е фолксвагеново не е найлонено като на ескорт.Само нещо ти спира искрата на свещите и колата забива.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
- Местоположение: Благоевград и Ботевград
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Галакси`95, 2.0I
Реално две тръби бяха сменени, като дефекта се получи след смяната на първата. Оборотите, които държи при спиране са около 2000 - 2500, но само два пъти го направи този номер. Когато е студена или не напълно загряла няма проблем. Установих, е релето, което и да е то, цъка дори при съвсем леко завъртане на волана на ляво или дясно.
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Галакси`95, 2.0I
Според мен ситно църкане при навиване на волан може да се получи само от ABS.Преди два дни на приятел Шаран-а църкаше така ситно,беше прекъснат датчика на ABS аз на улицата му го привързах колкото да го закрепа до другия ден и при размърдване на волана го правеше този номер.На другия ден го зачистих,запоих и сега няма нито да му присветка нито да църка.Беше прекъснал точно на буксата дето е закрепена на подкалника,кабела е пълен със силикон до самата букса и там кадето излизат кабелчетата за да влезнат в буксата се късат.Погледни там ако искаш.Пиши после от к'во се оказа прекъсването на колата
Църкането мисля че не идва от релето а от помпата на ABS,тя е на нивото на релетата и затова може да те лъже че е реле.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта