проблем с маслото.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 27 юни 2006, 14:38
- Модел на автомобила: Форд Ескорд, 1.6, Кабрио, 90 година.
- Местоположение: Медковец и София
- Контакти:
- Status: Извън линия
проблем с маслото.
Здравейте аз съм нов и се радвам че има такива форуми в българия.
Сега ще ви разкажа за моя проблем.
Досега несъм имал афтомобил като исключим москвича на баща ми и реших за начало да си зема нещо евтино и гъзарско.
Да ама не
Харесах си пред блока едно фордче 1.6 кабрио беличко такова много бързо набира с две думи ходи като самолет.
Обаче като го закарах при баща ми и той вика че съм кьорав щото от щеката на маслото на мноого малко пръски духа масло както и от отдушника за маслото. Та той ми вика че можело според него това са сегменти и набива компресия в картера.
Звучи логично но колата има мощност и то тоста добра. 200 дига много бързо и си ускорява на 5та без проблем.
Опитах се да разбера дали мерише маслото на бензин ама нещо не усещам миризмата на бензин в маслото. но аз несъм компетентен по бензиновите двигатели.
Та въпроса ми е дали това е причината или е друго и ако е това колко ли струва смяна на сегменти и какви може да са евентуалните повреди ако се отвори двигателя. Колко би ми струвал ремонта при такова положение.
Сега ще ви разкажа за моя проблем.
Досега несъм имал афтомобил като исключим москвича на баща ми и реших за начало да си зема нещо евтино и гъзарско.
Да ама не

Харесах си пред блока едно фордче 1.6 кабрио беличко такова много бързо набира с две думи ходи като самолет.
Обаче като го закарах при баща ми и той вика че съм кьорав щото от щеката на маслото на мноого малко пръски духа масло както и от отдушника за маслото. Та той ми вика че можело според него това са сегменти и набива компресия в картера.
Звучи логично но колата има мощност и то тоста добра. 200 дига много бързо и си ускорява на 5та без проблем.
Опитах се да разбера дали мерише маслото на бензин ама нещо не усещам миризмата на бензин в маслото. но аз несъм компетентен по бензиновите двигатели.
Та въпроса ми е дали това е причината или е друго и ако е това колко ли струва смяна на сегменти и какви може да са евентуалните повреди ако се отвори двигателя. Колко би ми струвал ремонта при такова положение.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 27 юни 2006, 14:38
- Модел на автомобила: Форд Ескорд, 1.6, Кабрио, 90 година.
- Местоположение: Медковец и София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Надявам се да не са сегменти че отвори ли се незнам какво ще излезе отвъре.
Еба ли го дали е надрало ризите а нямям идея кой ремонт е двигателя.
Дори незнам на тва чудо шлайват ли се ризи или се сменят направо.
А ако е счупен сегмент знам ли го дали е надрал ризата или е отишъл наготе към горивната камера.
С две думи малко ме е страх да погледна щото това чудо е на почти 500 000 километра.
От друга страна го чувам че трака клапан та и това трябва да се погледне.
А най странното е че колата се кара агресивно и има ряз, ускорение и мощност. Лепи те за седалката и върти гуми до 3та. Зор видях докато проумея че това не е москвич 12так
Ходих с нея до сандански и 200 си ги лепи без проблем а може и още ама мен ме беше страх да настъпвам щото се пак непозната кола преди 4 дни я купих.
Всичко си е наред само това дет попръсква масло и чувам че трака клапанче. иначе е като швейцарски часовник.
Еба ли го дали е надрало ризите а нямям идея кой ремонт е двигателя.
Дори незнам на тва чудо шлайват ли се ризи или се сменят направо.
А ако е счупен сегмент знам ли го дали е надрал ризата или е отишъл наготе към горивната камера.
С две думи малко ме е страх да погледна щото това чудо е на почти 500 000 километра.
От друга страна го чувам че трака клапан та и това трябва да се погледне.
А най странното е че колата се кара агресивно и има ряз, ускорение и мощност. Лепи те за седалката и върти гуми до 3та. Зор видях докато проумея че това не е москвич 12так

Ходих с нея до сандански и 200 си ги лепи без проблем а може и още ама мен ме беше страх да настъпвам щото се пак непозната кола преди 4 дни я купих.
Всичко си е наред само това дет попръсква масло и чувам че трака клапанче. иначе е като швейцарски часовник.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
това са картерни газове-нормално е да има пръски масло,но за такъв разход на масло-500км-700мл....си е направо много.Аз на моята доливам 100мл на 1000км при положение че гумите на клапаните са за смяна.Ако си купил колата варианта е да си я оправиш защото трудно се продава в това състояние.Колкото и да струва ремонта събери пари и го направи-и ще знаеш че е сменено и нема да има бъдещи проблеми.500лв смятам ще те оправят.Ако не си я купил бегай от нея,фордове такива има моооого.
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Читави сегменти са ти 120-160лв., ремонта на главата ти е 8водача по 15лв + шлайфане 15лв + гарнитури + гумички + реглаж на клапани, едно 400-500лв си се събират.Най-вероятно и клапаните са за смяна, а при положение, че за труд ще дадеш 350-500лв. най-добре е да си направиш един свестен ремонт и да знаеш, че поне 100 000км. няма да имаш грижи.Все пак ще ти излезе по-евтино да си я направиш отколкото да хвърлиш още два бона за по-скъпа кола, за която също нямаш гаранция колко е здрава и в какво състояние е била преди да я купиш.
- shark
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Какви са тези цени за труд? Там да не би да работят със злани инструменти?Читави сегменти са ти 120-160лв., ремонта на главата ти е 8водача по 15лв + шлайфане 15лв + гарнитури + гумички + реглаж на клапани, едно 400-500лв си се събират.Най-вероятно и клапаните са за смяна, а при положение, че за труд ще дадеш 350-500лв. най-добре е да си направиш един свестен ремонт и да знаеш, че поне 100 000км. няма да имаш грижи.Все пак ще ти излезе по-евтино да си я направиш отколкото да хвърлиш още два бона за по-скъпа кола, за която също нямаш гаранция колко е здрава и в какво състояние е била преди да я купиш.
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега това е София, ако искаш да не си оставят ръцете плащаш стабилно.Всеки квартален сервиз може да му вземе 150-200 за труда,но колко ще изкара после е друг въпрос.shark написа:Какви са тези цени за труд? Там да не би да работят със злани инструменти?
Имам само да допълня някой неща:
Сегменти - БГ Разград има ги на Сточна Гара и на др.места: 58,50лв
Реглажа на клапани не е нужен понеже са ХИДРАВЛИЧНИ.
За водачите си му дал цена.Гумички 15лв,двата семеринга на коляновия вал 25лв и тн.
Цялата история,ако не шлайфа блока и вала е 500кинта.
Дано да не се окажа прав,но съм убеден че цилиндъра вече е на елипса и само с новите сегменти нищо няма да направи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта