Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
qiliev
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 17 май 2008, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от qiliev » 03 сеп 2011, 18:10

Здравейте,
от 6-7 дена колата ми Мондео 1,8 ТДИ 90к.с. 98г. при ускоряване и смяна на по-висока предавка след пускане педала на газта колата продължава да повишава оборотите си все едно жилото е заяло в едно положение и не може да се върне. Колата си пали от раз (за сега) и върви перфектно-поне според мойте разбирания. Разходът и е 6,5-7 градско. След като повиши оборотите си и превключа на по висока предавка, пускам съединителя и всичко си е наред все едно нищо не се е случвало-до следващия път обаче. На какво да обърна внимание и какъв може да ми е проблема. Ако някой познава добър майстор-дизелджия от гр. Русе моля да ми го напише. Благодаря

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от ivo_63 » 03 сеп 2011, 18:30

на място колега пробвай - форсирай и кажи пак ли е същото

qiliev
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 17 май 2008, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от qiliev » 03 сеп 2011, 18:44

Колегадо сега на място не го правеше но вече и на място се форсира след като й подам газ леко тя наема сама и се стреми да изпълни оборотомера. Виждам че и ти си от Русе-ако може да препоръчаш някой читав майстор да погледне колата ще съм ти много благодарен. Може и на скайп да си пишем стига да ти е удобно а после във форума ще пиша развитието на проблема. Моят е qiliev
Напиши твоят скайп или телефон и кажи кога е удобно да се чуем.

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от escorttd1 » 03 сеп 2011, 20:41

Спукана ти е мембраната на турбо коректора. Потърси темите за форсиране на дизел, изписано е всичко по въпроса вече.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

qiliev
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 17 май 2008, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от qiliev » 03 сеп 2011, 20:53

Колеги има развитие проблема-преди малко се опитах да запаля колата и го направих но много трудно след доста въртене. Като запали обаче си имаше стабилни обороти и все едно нямаше проблем. Ще ме побърка тази кола

Потребителски аватар
krasimir_petev
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от krasimir_petev » 03 сеп 2011, 21:10

qiliev написа:Колеги има развитие проблема-преди малко се опитах да запаля колата и го направих но много трудно след доста въртене. Като запали обаче си имаше стабилни обороти и все едно нямаше проблем. Ще ме побърка тази кола
Както каза колегата по горе спукана ти мембраната на коректора (една тръбичка, която дава "сигнал" на помпата да подаде повече гориво) огледай си помпата и по-точно коректора или виж в самата тръбичка от страна на турбото дали има нафта в нея (щом се форсира най-вероятно ще има). При скъсана мембрана гориво отива в турбото, оттам в колектора и следва именно самофорсиране.

qiliev
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 17 май 2008, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от qiliev » 03 сеп 2011, 21:39

Къде се намира тази мембарана и този коректор? Може ли сам да си я сменя или трябва майстор (тук в Русе липсват). Трябва ли да се демонтира ГНП? Какво ще ме посъветвате и възможно ли е в празничните дни да карам така колата? Ще й навредя ли или да ползвам автобусните превози? Благодаря

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от diesel1.6 » 03 сеп 2011, 22:29

В темите пише как да пробваш повредата - с откачане ил запушване на една тръбичка. Онази от турбото. Ако проблемът изчезне, значи е клапанът. Ако не, остава турбото.

qiliev
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 17 май 2008, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от qiliev » 04 сеп 2011, 07:22

Днес откачих маркучето от въпросния коректор на турбото и от него излизаше нафта-това означава, че мембраната му е за смяна ли? Как се демонтира този коректор на турбото от нафтовата помпа или е необходимо да се демонтира цялата помпа? Има ли да се продава такава мембарана или трябва да приспособявам от друго нещо? Възможно ли е от тази мембрана да смуче въздух и по-трудно да пали? До сега е палила на четвърт до преди вчера. Благодаря

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от diesel1.6 » 04 сеп 2011, 08:30

Описано е няколко пъти по разни теми, скоро беше даже. Заасега запуши тези тръбички и си карай докато ти се намери свободно време и някой лев.

qiliev
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 17 май 2008, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от qiliev » 04 сеп 2011, 08:32

Да, ще запуша маркучето но как и с какво? А свободното време е налично парите-да кажем, че ако са в разумни граници и те ще се намерят. Мераклия съм да се справя сам с ВАША помощ. Сега са почивни дни и по сервизите няма кой да ми обърне внимание. Благодаря

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от diesel1.6 » 04 сеп 2011, 08:51

Може със стоманени съчми, скъсен гвоздей, нит, клечка и други. Не знам как се прави клапанът, както казах всичко е написано, даже доста стрателно, в поне две теми от последните месеци. Търси с търсачката "турбокоректор" "форсиране" "мембрани", ...
На мене не ми се търси, отивам да работя.

qiliev
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 17 май 2008, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от qiliev » 04 сеп 2011, 16:54

Всичко е изпълнено по Ваши препоръки. Срязах главата на един нит и го вкарах в гуменото маркуче между тръбичката и нафтовата помпа. Дано да не се форсира повече така. Между другото, карах колата и в града нямаше никаква разлика. Може би извън града ще има голяма разлика. Пак си започна да пали като преди-само като подам ключа. Търсих днес по магазините за авточасти за такива мембрани или ремонтен комплект за нафтова помпа но не открих нещо. Моля ако някои мож еда ми помогне с откриване на тези гарнитури или да каже къде да потърся. Благодаря

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от specialista » 04 сеп 2011, 19:48

Тук има малък проблем със доставката на части! В състава на този коректор има и О-пръстени които трябва да се сменят.И така О-пръстените ги има само в ремонтния комплект за ГНП на Делфи,там обаче няма мембраните.Мембраните се продават отделно,но без уплътнителите. :D
Внимавайте защото там има и настройка на реакцията на коректора и много често след смяна на мембраните колата става по мудна.Това е от мен!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: Форсира се само Мондео 1,8 ТДИ 98г.

Мнение от dimbatami » 09 сеп 2011, 21:58

Колега прочети моята тема в същия раздел ;КАПИ НАФТА ОТ ТУРБОТО; един жокер мембраните от ускорителна помпа за самара са твоето решение сруват няколко левчета просто изрязваш платното от хартиената част :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта