Обороти на Ford Puma 1.4
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 05 авг 2011, 17:20
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4
- Status: Извън линия
Обороти на Ford Puma 1.4
След подаване на газ,двигателя се форсира нормално и като отпусна педала,оборотите падат много,около 400/500.Колата претриса цялата и след това се нормализират.Моля помагайте а почерпката от мене 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Обороти на Ford Puma 1.4
Стъпков двигател за управление положението на дросела, може би?excalibur написа:След подаване на газ,двигателя се форсира нормално и като отпусна педала,оборотите падат много,около 400/500.Колата претриса цялата и след това се нормализират.Моля помагайте а почерпката от мене
- dian1751
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 24 фев 2008, 08:23
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1
- Status: Извън линия
Re: Обороти на Ford Puma 1.4
Колега почисти си стъпковото моторче и си готов.Демонтираш го и пръскаш с контактен спреи слагаш палиш и всичко е ок.http://www.google.bg/imgres?q=%D1%81%D1 ... 52&bih=540" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от dian1751 на 11 окт 2011, 20:55, променено общо 1 път.
Купи си Форд фиеста за да караш с 200... http://www.snimka.bg/album.php?album_id=391782" onclick="window.open(this.href);return false;
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Обороти на Ford Puma 1.4
Стъпков мотор няма на тази Пума
Има IAC - байпасен клапан
Намира се под всмукателните колектори.
Откачваш акумулатора!
Сваляш клапана, киснеш с обезмаслител, миеш, чакаш да изсъхне и монтираш.
Закачваш акумулатора и палиш.
В началото двигателя може да се държи странно докъто компа се "обучи"
Ако не се оправи, връщаш се и четеш.
Има адски много теми по този въпрос.
Темите за 1,25 на Фиеста също важат за теб
Има IAC - байпасен клапан
Намира се под всмукателните колектори.
Откачваш акумулатора!
Сваляш клапана, киснеш с обезмаслител, миеш, чакаш да изсъхне и монтираш.
Закачваш акумулатора и палиш.
В началото двигателя може да се държи странно докъто компа се "обучи"
Ако не се оправи, връщаш се и четеш.
Има адски много теми по този въпрос.
Темите за 1,25 на Фиеста също важат за теб

- dian1751
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 24 фев 2008, 08:23
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1
- Status: Извън линия
Re: Обороти на Ford Puma 1.4
http://www.flickr.com/photos/triggersca ... 983033797/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Пумата нямала стъпков мотор и фиеста 1.25 стига глупости.... Имам такава фиеста 1.25 и има стъпков мотор. На снимката дори се вижда че има и пумата.
Купи си Форд фиеста за да караш с 200... http://www.snimka.bg/album.php?album_id=391782" onclick="window.open(this.href);return false;
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обороти на Ford Puma 1.4
Ти пък баш с paci намери да споришdian1751 написа:Пумата нямала стъпков мотор и фиеста 1.25 стига глупости.... Имам такава фиеста 1.25 и има стъпков мотор. На снимката дори се вижда че има и пумата.

http://imageshack.us/photo/my-images/411/valvec.jpg/#
VALVE ASSY - AIR BY-PASS
VALVE - клапан, а не мотор.
Стъпков мотор има на моноинжекцията и е съвсем друго нещо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта