мондео 1,8тди трудно пали
- bucherenko
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 15 фев 2008, 15:33
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td kombi-chia
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
мондео 1,8тди трудно пали
моля за съвет.колата ми пали трудно и вече незнам кво да правя.смени съм свещите.дюзи и разпръскачи са добри.компресия 30 на 3 цилиндъра и на един е 31,5.няма въздух.горивен филтър сменен.и студена и топла пали след 5 10 сек.много ме дразни това.писна ми и от майстори дето казват че така палил форда.а иначе като вървене върви много хубаво.от всичко съм доволен само това палене е проблем.дано някой може да помогне.от варна съм колата е мондео 1.8тди endura de 97г.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: мондео 1,8тди трудно пали
Може би ще трябва да смениш подкачващата помпа, и известно количество уплътнения. На онези с "така пали" им кажи, че моето пали от четвърт оборот и мога да ти го дам назаем ако се хванеш на бас.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: мондео 1,8тди трудно пали
Това, че си сменил свещи, не означава непременно, че работят. Вземи един мултицет и провери за наличие на напрежение при включване на контакт. Възможно е предпазителят да е изгорял или на релето пластините да са окислени/нагорели.bucherenko написа:моля за съвет.колата ми пали трудно и вече незнам кво да правя.смени съм свещите.дюзи и разпръскачи са добри.компресия 30 на 3 цилиндъра и на един е 31,5.няма въздух.горивен филтър сменен.и студена и топла пали след 5 10 сек.много ме дразни това.писна ми и от майстори дето казват че така палил форда.а иначе като вървене върви много хубаво.от всичко съм доволен само това палене е проблем.дано някой може да помогне.от варна съм колата е мондео 1.8тди endura de 97г.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: мондео 1,8тди трудно пали
Свещите не помагат на лошото палене при топъл двигател, не са те.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: мондео 1,8тди трудно пали
Имах подобен проблем.Какво ли не смених. Оказа се проста работа - разбити втулки на стартера.На практика върти прилично но явно недостатъчно да вдигне нужното налягане за да се получи добро разпиляване на горивото. Това е много важно за добро палене, особенно зимата.Разбира се и акомулатора трябва да е перфектен. Ако в стартов режим напрежението ти пада под 10 в. трудно ще караш зимата.Разбира се има и други причини за лошо палене но започни от тия щото са най лесни. След това гледаш свещи,компресия и т.н.
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: мондео 1,8тди трудно пали
Ако вкарва въздух симптомите са точно както ги описваш - върти повече докато се обезвъздуши и чак тогава пали, независимо дали е топла или студена. Сложи прозрачни маркучи преди и след помпата и наблюдавай какво става при работещ двигател, ниски/високи обороти, изгасен двигател. При изгасен двигател маркучите трябва да остават пълни без да се появяват мехурчета въздух.
Друга възможна причина за трудно палене е центровката. Ако е пипано нещо по ремъците трябва пак да се провери правилно ли са зацепени.
Друга възможна причина за трудно палене е центровката. Ако е пипано нещо по ремъците трябва пак да се провери правилно ли са зацепени.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- bucherenko
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 15 фев 2008, 15:33
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td kombi-chia
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: мондео 1,8тди трудно пали
На подкачващата помпа всичко е сменено.дори и като напомпя от там пак трудно палиdiesel1.6 написа:Може би ще трябва да смениш подкачващата помпа, и известно количество уплътнения. На онези с "така пали" им кажи, че моето пали от четвърт оборот и мога да ти го дам назаем ако се хванеш на бас.
- bucherenko
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 15 фев 2008, 15:33
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td kombi-chia
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: мондео 1,8тди трудно пали
Ако ремъка не е зацепен както трябва няма ли да е тромава и по шумна.с прозрачни маркучи съм.няма въздух.остава да проверя ремъците.ама ако са както трябва само ще дам пак 60лв.колата върви иначе много добреescorttd1 написа:Ако вкарва въздух симптомите са точно както ги описваш - върти повече докато се обезвъздуши и чак тогава пали, независимо дали е топла или студена. Сложи прозрачни маркучи преди и след помпата и наблюдавай какво става при работещ двигател, ниски/високи обороти, изгасен двигател. При изгасен двигател маркучите трябва да остават пълни без да се появяват мехурчета въздух.
Друга възможна причина за трудно палене е центровката. Ако е пипано нещо по ремъците трябва пак да се провери правилно ли са зацепени.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: мондео 1,8тди трудно пали
За помпата вътре в ГНП писах - тя е пластинчата, и е скрита вътре.bucherenko написа:На подкачващата помпа всичко е сменено.дори и като напомпя от там пак трудно палиdiesel1.6 написа:Може би ще трябва да смениш подкачващата помпа, и известно количество уплътнения. На онези с "така пали" им кажи, че моето пали от четвърт оборот и мога да ти го дам назаем ако се хванеш на бас.
Ако ремъците не са добре нагласени, има малко шум, но как би могъл да измериш колко е шумна нормално?
Пластинчатата помпа е вътре в ГНП, от задната страна. Ако колата е с оригиналната броня на ГНП срещу кражби, свалянето е трудно - трябва да се свали ГНП. Ако няма броня - трябва просто да се внимава и това е. Добре е да се вземе някоя потрошена лукас за 10 лв и да се разглоби първо тя за да не се трупа опит върху действащата. Лопатките се продават, също и втулката в която работят. Съответно 10 лв (лопати 2 бр) или 40 (комплект).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта