Разход и смяна на датчик Ескорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
serano
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 01 сеп 2009, 23:41
Модел на автомобила: Ford Focus SE 1.6i
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Разход и смяна на датчик Ескорт

Мнение от serano » 02 ное 2011, 17:55

Имам едно бързо питане относно разхода на CVH1.6.Смених лабмда щото замина постоянна грешка дава и работеше като косачка.Майстора при който ходя има програми дори иза ам.фордове и тои кара ескорт все едно е от магазина.Обаче разхода се подобри с малко с 4л. минавам най-много 32км.А ми каза да си сменя Темп.д-к той и ламбдата били основни датчици след компа и това ще е всичко е ок.Въпроса ми да ли да го сменям щото е на гадно място или пак да гледам всички работи макар че с него съм ги гледал(тпс,клапан за пр .ход,кабели свещи и тн.със съответните прибори)?Между другото кабела на датчика не ми харесва не се застопорява на него става въпрос не за IAT a този който е от към купето точно отива към компа.Дали е така тозикабел като обувка или ми е прецакан?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта