Въпрос за смяна на двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gentazo
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 26 ное 2011, 14:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Въпрос за смяна на двигател

Мнение от gentazo » 10 дек 2011, 18:17

Колеги даите съвет, имам форд фокус 99г хечбек 1.8 бензин но искам да го направя дизел, някои ако е по запознат дали е възможно това да ми помогне, смятам да ида на някоя морга и да си дам моя двигател и скоросна и да доплатя някои лев да ми дадат дизелов двигател, ако знаете какво още трябва да се смени освен двигател, скоросна, компютъра и помпата да ми каже, да обясня и защо го правя, баща ми ми дава безпари нафта и ще ми е много изгодно да го направя и да си карам безпари

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от DigiPro » 10 дек 2011, 18:26

Продаваш твоят Фокус и си купуваш дизелов - това е най-евтиния и сигурен вариант. Ако нафтата с която мислиш да караш не е много качествена ти препоръчвам TDDi, че TDCi са по капризни към горивото.

gentazo
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 26 ное 2011, 14:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от gentazo » 10 дек 2011, 20:56

никак не ме устроива този вариант, първо защото моя фокус тунингован и то не в България а в Австрия и второ сам си го докарах от там и немисля че за толкова изгодна цена мога да си взема нещо качествено тука

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от ЯЛТА » 11 дек 2011, 01:50

DigiPro написа:Продаваш твоят Фокус и си купуваш дизелов - това е най-евтиния и сигурен вариант. Ако нафтата с която мислиш да караш не е много качествена ти препоръчвам TDDi, че TDCi са по капризни към горивото.
Това е вариантът, а твоята идея е на баир лозе, но ти си решаваш. Дано да не си спомниш думите ми, ако го смениш.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

gentazo
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 26 ное 2011, 14:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от gentazo » 11 дек 2011, 12:51

Искам да разбера възможно ли е а не да ми се дават съвети да продам моята и да си купя някои таралясник

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от diesel1.6 » 11 дек 2011, 13:58

Може - как да не може. Намираш съвместима с твоята, купуваш и внимателно демонтираш половината инсталация от дизела, слагаш разглобяваш около таблото и коша на двигателя и я слагаш. Купуваш и съвместим с твоето купе електронен блок (ЕКУ, компютър и т.н.) и го прехвърляш така, че да ти работи климатика и централното. Решаваш проблема с вградения ПАТС (имобилайзер), внимателно, за да не блокираш ЕКУ или ПАТС модул - вземаш ЕКУ от колата дизел, настроената за него ГНП, електронната част на ключа и изхвърляш електрониката от стария ключ за да не стане "опс". Сменя се и резервоара и горивопроводите с дизелови. Ауспуха е лесен, ти като си успял с всичко преди това това ще ти е лесно. Виж и дали не ти трябва подгрев на антифриза и съответния контролер от дизеловата кола, това е по желание. Провери си пружините за разлика, предните.
Пиши за резултата!

DSS
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 15 мар 2007, 22:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i 99та
Местоположение: София/Казанлък
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от DSS » 11 дек 2011, 19:07

diesel1.6, евалата за този отговор. :D
gentazo написа:Искам да разбера възможно ли е а не да ми се дават съвети да продам моята и да си купя някои таралясник
Ще ти е по-изгодно да идеш дори в Португалия за тунингована кола отколкото смяна на двигател на твоята.
Изображение

gentazo
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 26 ное 2011, 14:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от gentazo » 11 дек 2011, 21:40

Благодаря на колегата diesel1.6 за изчерпателния отговор, утре започвам търсене на двигател, а на тези които нямат конкретен отговор по темата ще ги помоля да не спамят излишно

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от kriki » 12 дек 2011, 00:01

Колега двигателя си го търси да е обурудван, за фокус не знам, но при мондеото са различни стойката на компресора за климатика, самият компресор, тръбният път на климатика, радиатора и куп други неща, магарето, окачването предното, полуоски, също така ще ти трябва и блока на имобилайзера на колата от която ти свалят мотора и ключа (или поне чипа който е вътре в него). Ти си знаеш най добре ама да знаеш че си е бая кушия ако си го правиш сам, а ако ти го правят майстори трябва да сис сигурен че знаят какво правят.

gentazo
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 26 ное 2011, 14:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от gentazo » 12 дек 2011, 10:32

Мислех да ходя до някоя морга и да си оставя всичките неща от бензиновия мотор и да доплатя за дизелов със цялото оборудване но несъм сигурен дали ще попадна на читав двигател, знам че е страшна хамалогия но не ми се продава моя фокус защото ми излезе много евтино от Австрия а карам безпари на нафта, мисля че ще ми е доста по изгодно да му сменя двигателя отколкото да слагам газово и да давам постоянно пари, като направя бартер за моите части ако ми излезе + още 1000 лв бих го направил а ако ми коства повече ще се наложи да го продам

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от ЯЛТА » 12 дек 2011, 10:46

Добре де, защо не му монтираш една метанова газова уредба и ще се возиш за 6 лв./100 км., и пак ще си я имаш хубавата кола с най малко интервенция-това е най евтиното гориво на този етап. За един ден колата ти е готова, и си се возиш.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от Doin » 12 дек 2011, 10:49

Хамалогията ще е най-малкия ти проблем, трудното е специфичните познания и умения които трябва да имаш, най-вече в познанията си за автоелектроника, диагностика... Може да се направи, разбира се, но сам едва ли ще се справиш, а майсторите с подобни познания и техника не са евтини.
Вариант 1 - вземаш си дизелов Фокус англичанка, поради по-ниската цена и пресаждаш всичко от него на твоя - в този случай няма да се налагат много от процедурите по настройка и синхронизация и много от тях ще можеш да направиш и сам.
За Вариант 2 и сам си се сетил - продаваш на добра цена тунингования си Фокус, вземаш си дизел и с остатъка от парите си го тунинговаш.

Добре де, защо не му монтираш една метанова газова уредба и ще се возиш за 6 лв./100 км., и пак ще си я имаш хубавата кола с най малко интервенция-това е най евтиното гориво на този етап. За един ден колата ти е готова, и си се возиш.


Защото на колегата нафтата му е без пари.... късметлия.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от ЯЛТА » 12 дек 2011, 11:09

Doin написа:

Добре де, защо не му монтираш една метанова газова уредба и ще се возиш за 6 лв./100 км., и пак ще си я имаш хубавата кола с най малко интервенция-това е най евтиното гориво на този етап. За един ден колата ти е готова, и си се возиш.


Защото на колегата ******* му е без пари.... късметлия.
Единственото без пари е сиренцето в капана за мишки, от гледна точка на мишката обаче.
Пазар има, клиенти дал господ.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от DigiPro » 12 дек 2011, 18:26

Даже още по-лесен и добър вариант е да се прехвърлят всички тунинг части (брони, прагове и т.н.) на един дизелов Фокус, а този да се продаде.

gentazo
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 26 ное 2011, 14:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от gentazo » 13 дек 2011, 09:17

http://pics.data.bg/albums/34867/focus/ ... 0912-52-57" onclick="window.open(this.href);return false;
това са снимките на фокуса ми, в това състояние съм го взел всичко по нея работи безупречно, със спортно окачване, спортни седалки, гумите и джантите са чисто нови, много яка музика има абе с две думи страхотна е само дето не е дизел

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от ЯЛТА » 13 дек 2011, 10:15

Изображение
Бижу, аз никога не бих го превърнал в нафтова печка. Бензина е истинското гориво.
Последна промяна от ЯЛТА на 13 дек 2011, 11:06, променено общо 1 път.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от Doin » 13 дек 2011, 10:57

Колегата Ялта отново е прав - този Фокус не бива да бъде пипан.
Я си го карай с кеф, като имаш излишна нафта продавай и с парите си карай на бензин.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от diesel1.6 » 13 дек 2011, 11:03

gentazo написа:Благодаря на колегата diesel1.6 за изчерпателния отговор, утре започвам търсене на двигател, а на тези които нямат конкретен отговор по темата ще ги помоля да не спамят излишно
Очевидно не си наясно със значението на някои от изброените неща. Ще се получи кола - инвалид с повишен шум, объркана ел инсталация, проблеми с електрониката, ..., ...
Разбира се, ако се хванеш сам да контролираш всичко, всичко става - но само докато разгадаеш схемата на имобилайзера, ще ти отнеме дни. Или да идентифицираш коя точно е твоята инсталация, и дали сноповете от едната кола са съвместими с другата. Това дотук са десет дена квалифицирана работа. Това е положението за съжаление. От кой град си? Във Варна има няколко човека, твърдящи, че се справят с някои неприятности. Може пък да се справят...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от paci » 13 дек 2011, 11:19

gentazo написа:Колеги даите съвет, имам форд фокус 99г хечбек 1.8 бензин но искам да го направя дизел ...
След като видях снимките мога да ти кажа, че си луТ :(
Измисли друг вариант _friends_

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Въпрос за смяна на двигател

Мнение от Didibao » 13 дек 2011, 14:59

Имобилаизера ще му е най-малкия проблем лично аз на жената на саксото го махнах, че голям проблем имаше, отваря се компа сваля се чипа с имото качва се на програматор изчита се прави се новия файл презаписва се слагаш и караш, ама това ще ти е най-малкия проблем. Друг е въпроса, че колата е супер по добре си продавай нафталина и си карай на газ/метан, ще е по добре, а и имам познати дето дизелови коли накупуваха поради същата причина, ама им спряха кранчето вече и сега на бензиностанцията било скъпо.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта