Courier 1.8D Трудно пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
emostar
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 15 окт 2010, 21:54
Модел на автомобила: Courier 1.8D
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от emostar » 15 окт 2010, 22:13

Здравейте, колата е Ford Courier 1.8D.Проблема е че много трудно пали когато е студено а от скоро и като загрее двигателя пак трудно пали.Днес на два пъти ми се случи Спирам на светофар после не мога да тръгна колата си работи(не е угаснала) натискам газта -няма никой.Имам чувството че работи на по ниски обороти и за момент почти угасва и веднага си влиза в обороти без да я пипам..Маслото и филтрите са сменени преди две седмици (около 200км) Свещите са проверени работят..Благодаря предварително..,,...

Годината е 98

мода : За бутона ти казаха :) Сега си оправи профила за да не те питат постоянно от къде си и каква ти е колата ако си забравил да споменеш в ново питане или темата отиде на 2-3 страници.
Успех! :)

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от Любо » 15 окт 2010, 22:22

Ми остава помпата да не подава гориво с достатъчно налягане, май


ПП. Има едно бутонче промени. С него можеш да си променяш постта, вместо да добавяш нов. На мен не ми пречи,ама на мода му е писнало от такива и ако уцелишда е в кофти настроение ще се чудиш що ти е заключил темата и ще се псувате и ще стане ... А па то тва са ти първите два поста... Прочети и правилата на форума _friends_

emostar
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 15 окт 2010, 21:54
Модел на автомобила: Courier 1.8D
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от emostar » 15 окт 2010, 22:45

Ок Мерси за бързия отговор,а тоя проблем с помпата дали може да се оправи или трябва да се сменя?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от specialista » 15 окт 2010, 22:46

И с малко поподробна информация няма да е зле,като :от къде си;каква е помпата(ако знаеш)
и т.н.
За някой това е важно,а мисля и за теб.Проблема е в горивото общо казано(недостиг) а защо е така ...???Дай малко повече инфо да помислим!
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

emostar
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 15 окт 2010, 21:54
Модел на автомобила: Courier 1.8D
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от emostar » 15 окт 2010, 22:55

От Велико Търново съм Помпата не я знам каква е за съжаление..Проблема започна да се усеща от миналата зима започна по трудно да пали но в сравнение със сега не беше нищо.Като стои в гараж през нощта няма проблем но ако спи навън се въртеше повече докато запали(за мин.зима). А сега и топла като е вече много трудно пали...Както споменах маслото е сменяно скоро възможно ли е да има някаква връзка с проблема защото от горе долу от тогава стана по зле но аз го отдадох на по студеното време понеже точно тогава паднаха температурите....

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от escorttd1 » 15 окт 2010, 23:24

Трудното палене ми прилича на изгоряла подгряваща свещ, но щом казваш че са проверени...
А случаят със светофара прилича на въздух в горивната система. Диагностицира се с прозрачен маркуч поставен по пътя на излишната нафта. Може и недостиг на гориво да е.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от specialista » 16 окт 2010, 00:07

С две думи приятел,трябва си доктор.Ако искаш питай накой който може да определи помпата каква е.Не за друго просто не мога да се сетя дали става дума за старите предкамерни мотори
с механичен Бош или за някое ТДди?Убий ме нямам идея в момента.Не че няма да намерим проблема без значение какъв е мотора и помпата,лошото е че аз в момнта немога да дам повече.Снимай го този мотор да го видим ,така е по-лесно!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от Sasho85 » 16 окт 2010, 03:40

На тези слагат Bosch VE. Започваш от най-лесното-горивен филтър, слагаш прозраното маркуче. Провери с мултицет показанията на температурния датчик(не този за таблото). На студен мотор трябва да е 35-40 килоома. Проверяваш центровката и компресията, може да имаш изгоряла подгревна свещ, но проблема ти няма да се оправи напълно със смяната и. Провери клапана за спиране на горивото дали отваря напълно и ако не го почисти и раздвижи. Ако не излезе нищо до тук, качвай дюзите на стенд да се проверят и чак след това помпата.
Автомобилен ретро клуб Shark

emostar
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 15 окт 2010, 21:54
Модел на автомобила: Courier 1.8D
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от emostar » 17 окт 2010, 09:05

Така оказа се че има един спукан маркуч и дърпа въздух.Затова нямаше мощност и гаснеше в движение.А паленето го оправиха с центровка.Та сега пали нормално но май аванса й е много защото като е студена чука доста(абе направо лопа)за няколко минути докато се стопли. Човека който ми прави центровката ми каза че няма никакъв проблем.Така ли е ? И може ли да стане някоя беля?

frauenarzt_46
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 16 ное 2010, 20:43
Модел на автомобила: FORD Courier 1.8D 1996.
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от frauenarzt_46 » 16 ное 2010, 21:14

Здравейте фордаджии,след дълго лутане в търсене на проблемите със запалването не открих нищо,което да ми помогне,та по темата видях постовете на много хора,които се оплакат от запалването.Относно моя форд ви моля за ПОМОЩ,всяка сутрин е мъчение запалването на дизела,или по-точно през сутрин,което ми се струва пълна мистерия един ден пали,след известно въртене,а на другия сваляме цял акумулатор за да запалим и не се получава,палим по най-примитивните начини,които ви дойдат наум-с тикане или изваждане на маркуча от горивния филтър към помпата и пълненето му с нафта,което само говори че за едно денонощие всичката нафта се връща обратно.Сменихме всички маркучи по няколко пъти и няма оправяне,мисълта ми е само резервоара не сме гледали възможно ли е там да има проблем и ако а как да го оправя???!Не отдавна ни се случи на връщане от път да издъхне на 100-тина километра от дома,палим я закачаме всичко и след 2-3 километра изгасва сама,сякаш не е й достиаше гориво,така и и излезе,но откъде не знам.Помпата е БОШ,ходи на ремонт като казаха че няма проблем с нея,но четох една цяла нощ за соленоиден клапан,който можело да не работи,интересното е че като я правим един цял ден и сменим всичко и я обезвъздушим работите се оправят за близките няколко часа.Имайте предвид,че при мъченето за запалване започват едни тресания и от ауспуха излиза за 2-3 секунди гъст черен дим!На помпата има ли някакви гарнитури,които да не стават и да смуче въздух,или всичко е някъде по пътя от резервоара до филтъра,помпата,излишната нафта и пак резервоара?Моля ви дайте ми предложения за решението на проблема,защото ми писна да я правя от 1 месец и тя неще и неще!!!!!

bestbg
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 09 юли 2010, 23:36
Модел на автомобила: Ford Escort Combi 1998 1.8D
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от bestbg » 27 яну 2012, 16:41

имам същият проблем. Поседи ли 1 нощ ескорта и не пали.Върти върти върти и просто пада тока. Като подам ток, пали доста трудно и трябва да помпам от помпата , почва да тресе излиза гъст черен дим и пали и после работи перфектно. Свещите са сменяни преди 5000км , ремонт (цялостен) на помпата преди 3000км(lucas) (и всички маркучи) нов филтър и всичко и сега като застудя никаква я няма колицата. Съвети?

Потребителски аватар
DEZNAM
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
Местоположение: XACKOBO
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от DEZNAM » 28 яну 2012, 22:55

Колегата с ескорта да не му мисли и аз съм с ескорт 1.8 д и трудно паля зимата сутрин .. мисля ,че проблема ти идва от акумулатора... ама с две три подгряванета паля 8) .. дано дойде по-бързо това лято,че с тия дизели да палим лесно.. _friends_
...........

bestbg
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 09 юли 2010, 23:36
Модел на автомобила: Ford Escort Combi 1998 1.8D
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от bestbg » 29 яну 2012, 12:59

това не е нормално ;( имам caddy 1.9 SDI(това пак май е атмосферен дизел.) и пали от рас .. на тоя по 5 пъти му подгрявам свещите. Компресията мога ли сам да си я проверя?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Мнение от ЯЛТА » 29 яну 2012, 14:18

Момчета трябва си една добра профилактика на двигателя, 1.8 атмосферният дизел трябва да пали от четвърт оборот дето се казва.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта