Тресе преди палене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от escorttd1 » 29 яну 2012, 12:18

гладиатор_БГ, колегите са ти препоръчали сервиз, а ти си отишъл на 100м от него. Не очаквай съчувствие във форума, ако не уважаваш съветите на хората, които може би са минали по твоя път.
В БГ е истинско чудо да попаднеш на човек, който знае какво прави. Всички са някакви философи преоблечени като майстори и могат да развиват теории от сутрин до вечер без да свършат никаква работа.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от ЯЛТА » 29 яну 2012, 12:25

Gladiator_BG написа: но след ходенето ми в мотопфое, бош сервиз и дизел сервиз (последния където бях) ... и да продължава да пали по този начин ... това просто минава всички граници ... да не говорим че навсякъде оставям пари за да го отстранят ...
При комън-рейл система, щом някоя дюза започне да хвърля различно количество гориво от другите, двигателя веднага започва да притриса. Когато аномалията ескалира компютъра сам ще си вкара колата в авариен режим, и тогава срещу 1000+ лева ще я оправят.
Това е моето мнение.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

bokibb
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 03 дек 2011, 20:49
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от bokibb » 29 яну 2012, 19:04

Истината е някъде по средата. И май най-близо до нея е колегата ЯЛТА.
Имам същия проблем и симптомите са следните:
След първоначалното подгряване при студен двигател ( и то при температура под -5 градуса), завъртам контактния ключ на положение стартер.
Следва припалване за момент все едно един или два цилиндъра се възпламеняват за секунда но другите не запалват. При това положение се получава нещо като ритане или тресене на двигателя. И след като задържам ключа на стартера за 3-4 секунди през което време двигателя припалва на един два цилиндъра най накрая запалва третия и веднага след него и четвъртия. От ауспуха не излиза никакъв пушек, загася ли и пак запаля всичко си е вече нормално, но престои ли повече от 6 часа при минусови температури проблема се появява отново. Или някоя дюза впръсква горивото при по ниско налягане или на някой от дюзите им пада горивото и се нуждаят от няколко оборота за да се подкачи отново и прогони въздуха от тях.
Колкото температурата е по ниска толкова е по дълго е необходимо да се върти стартера докато запали двигателя (за -15 са необходими 7-8сек). На диагностиката в МП казаха, че всичко е наред, помпата си правела и поддържала необходимото налягане в рейката, температурните датчици отчитали правилно изобщо качваш се и палиш.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от ЯЛТА » 29 яну 2012, 21:12

На този етап използувай двойно подгряване на свещите, може и тройно дори, и забележи дали има разлика в поведението и,- паленето с притрисане на двигателя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от MapTo_D » 29 яну 2012, 21:34

bokibb написа:Истината е някъде по средата. И май най-близо до нея е колегата ЯЛТА.
Имам същия проблем и симптомите са следните:
След първоначалното подгряване при студен двигател ( и то при температура под -5 градуса), завъртам контактния ключ на положение стартер.
Следва припалване за момент все едно един или два цилиндъра се възпламеняват за секунда но другите не запалват. При това положение се получава нещо като ритане или тресене на двигателя. И след като задържам ключа на стартера за 3-4 секунди през което време двигателя припалва на един два цилиндъра най накрая запалва третия и веднага след него и четвъртия. От ауспуха не излиза никакъв пушек, загася ли и пак запаля всичко си е вече нормално, но престои ли повече от 6 часа при минусови температури проблема се появява отново. Или някоя дюза впръсква горивото при по ниско налягане или на някой от дюзите им пада горивото и се нуждаят от няколко оборота за да се подкачи отново и прогони въздуха от тях.
Колкото температурата е по ниска толкова е по дълго е необходимо да се върти стартера докато запали двигателя (за -15 са необходими 7-8сек). На диагностиката в МП казаха, че всичко е наред, помпата си правела и поддържала необходимото налягане в рейката, температурните датчици отчитали правилно изобщо качваш се и палиш.

Имах същия проблем до преди 4-5 дни, появи се миналата зима. Да кажа само, че преди 2г. сменях прословутите клапани на инжекторите. Отидох в сервиз с предположение, че имам нефункциониращи свещи - оказа се, че наистина 2 бяха извън строя. Смених само тях /май беше по-добре всички, но както и да е/ и това притрисане и палене на не всички цилиндри вече го няма, сега в студовете си паля за има няма 2 сек, ако бях сменил и 4те свещи може би щеше да е още по-добре, но да не ставам алчен! _friends_

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от dimbatami » 29 яну 2012, 21:46

Колеги нещо любопитно тази сутрин при - 11 градуса мондеото го палих четири пъти :първо от начало го подгрях два пъти при завъртане почва да тресе признаци на палене но само до като е на стартер върнеш ли ключа гасне и така четири пъти после припали и всичко е ок Послепис : всички филтри са сменени скоро дори подгревните свещи са нови
Последна промяна от dimbatami на 29 яну 2012, 21:57, променено общо 1 път.

bokibb
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 03 дек 2011, 20:49
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от bokibb » 29 яну 2012, 21:53

bokibb написа:Истината е някъде по средата. И май най-близо до нея е колегата ЯЛТА.
Имам същия проблем и симптомите са следните:
След първоначалното подгряване при студен двигател ( и то при температура под -5 градуса), завъртам контактния ключ на положение стартер.
Следва припалване за момент все едно един или два цилиндъра се възпламеняват за секунда но другите не запалват. При това положение се получава нещо като ритане или тресене на двигателя. И след като задържам ключа на стартера за 3-4 секунди през което време двигателя припалва на един два цилиндъра най накрая запалва третия и веднага след него и четвъртия. От ауспуха не излиза никакъв пушек, загася ли и пак запаля всичко си е вече нормално, но престои ли повече от 6 часа при минусови температури проблема се появява отново. Или някоя дюза впръсква горивото при по ниско налягане или на някой от дюзите им пада горивото и се нуждаят от няколко оборота за да се подкачи отново и прогони въздуха от тях.
Колкото температурата е по ниска толкова е по дълго е необходимо да се върти стартера докато запали двигателя (за -15 са необходими 7-8сек). На диагностиката в МП казаха, че всичко е наред, помпата си правела и поддържала необходимото налягане в рейката, температурните датчици отчитали правилно изобщо качваш се и палиш.
Забравих да кажа само, че всичките свещи ги смениха в МП.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от ЯЛТА » 29 яну 2012, 21:58

bokibb написа: Забравих да кажа само, че всичките свещи ги смениха в МП.
ЯЛТА написа:На този етап използувай двойно подгряване на свещите, може и тройно дори, и забележи дали има разлика в поведението и,- паленето с притрисане на двигателя.
Въпреки това, използувай този метод.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от ivo_63 » 29 яну 2012, 22:19

колега пълен тест е 56 лева - прежали ги , за да ти кажат къде какво не е в ред - на компресия ми прилича ама в сервиза само ще кажат

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от escorttd1 » 30 яну 2012, 12:33

Двойното подгряване само изцежда и без това малкото останали ампери в акумулатора. Подгрява се докато изключи релето (не лампата на таблото) и се върти. Ако не запали за 5-6сек. въртене спирате и повтаряте опита след 1-2мин.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
Gladiator_BG
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 07 апр 2010, 20:55
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115ph 02 Ghia
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от Gladiator_BG » 01 фев 2012, 15:22

ivo_63 написа:колега пълен тест е 56 лева - прежали ги , за да ти кажат къде какво не е в ред - на компресия ми прилича ама в сервиза само ще кажат
е в МФ я карах но ми взеха 36лв за диагностика и според тях проблема бил в свещите - смених ги, но при -12 ето виж какво прави:

http://www.youtube.com/watch?v=todSjnvA ... e=youtu.be

за тея клапани никой нищо не ми е казвал и в трите сервиза на които я закарах ...
какво представляват те ... лесно ли се сменят ... каква би била цената за такъв ремонт ...
четох из нета че могло да се сложи някакъв клапан някаде по маркучите който да пропуска горово само в едната посока и така нафтата нямало да се връща в резервоара
при моя модел когато обслужвах колата ми казаха че в горивния филтър имам някъв клапан (съчма или нещо такова) който да затваря при изгасен двигател ... филтъра го купих точно такъв с тая "съчма" вътре ... понеже при фокуса обратната нафта неходела към резервоара а влизала обратно в филтъра ...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от ЯЛТА » 01 фев 2012, 17:40

Gladiator_BG написа: четох из нета че могло да се сложи някакъв клапан някаде по маркучите който да пропуска гориво
... понеже при фокуса обратната нафта неходела към резервоара а влизала обратно в филтъра ...
При теб няма смисъл от този клапан защото си с TDCI - мотора.
А обратната нафта се връща във филтъра за да се подгрее.
От видеото си личи че "рейла"- където е нафтата с високото налягане се е "изпразнил",и за това толкова време върти,-"нагнетява гориво", а после запалва. Това се дължи или на датчика за високото налягане на "рейла",или на дюзите.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

SIR SLAYTON
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 16 май 2009, 18:29
Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от SIR SLAYTON » 01 фев 2012, 19:01

Абе Наско ви каза ама Вие сервиз, свещи, помпи... Нормално е да тресе при продължително стоене на студ преди да запали. Мойта е така вече четвърта зима, дали са инжектори а?

nasko-g
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от nasko-g » 01 фев 2012, 23:52

Gladiator_BG написа:
ivo_63 написа:колега пълен тест е 56 лева - прежали ги , за да ти кажат къде какво не е в ред - на компресия ми прилича ама в сервиза само ще кажат
е в МФ я карах но ми взеха 36лв за диагностика и според тях проблема бил в свещите - смених ги, но при -12 ето виж какво прави:

http://www.youtube.com/watch?v=todSjnvA ... e=youtu.be

за тея клапани никой нищо не ми е казвал и в трите сервиза на които я закарах ...
какво представляват те ... лесно ли се сменят ... каква би била цената за такъв ремонт ...
четох из нета че могло да се сложи някакъв клапан някаде по маркучите който да пропуска горово само в едната посока и така нафтата нямало да се връща в резервоара
при моя модел когато обслужвах колата ми казаха че в горивния филтър имам някъв клапан (съчма или нещо такова) който да затваря при изгасен двигател ... филтъра го купих точно такъв с тая "съчма" вътре ... понеже при фокуса обратната нафта неходела към резервоара а влизала обратно в филтъра ...
Моята пали по абсолютно същия начин.Но важното е че тази сутрин при -15 запали .В началото ме дразнеше че така тресе докато запали но все пак това е дизел. И ако има някой с тдци който е решил проблема да каже.
Утре и аз ще направя едно клипче на старта и ще го кача.
Ето и клипа.
http://www.youtube.com/watch?v=Rr7AUWhc ... Qv0Mxtwglx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от escorttd1 » 02 фев 2012, 12:16

Много лошо ви палят колите. Не се залъгвайте,че това е нормално,а търсете причината. Явно в МП не могат да се справят. Търсете друг сервиз.
Имам видео от миналата година, но и сега е същото. http://www.youtube.com/user/escorttd1/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от MapTo_D » 02 фев 2012, 14:38

http://www.youtube.com/watch?v=7ZOVdRvj ... er&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false; 31ви Януари, 8 сутринта, -12 градуса според sinoptik.bg, gismeteo.ru и БТВ. Извинявам се за качеството ама с i-phone толкова. Сменени са 2 подгревни свещи преди 7 дни. Ако бяха сменени 4те може би щеше да е още по-добре.

nasko-g
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от nasko-g » 03 фев 2012, 10:33

MapTo_D написа:http://www.youtube.com/watch?v=7ZOVdRvj ... er&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false; 31ви Януари, 8 сутринта, -12 градуса според sinoptik.bg, gismeteo.ru и БТВ. Извинявам се за качеството ама с i-phone толкова. Сменени са 2 подгревни свещи преди 7 дни. Ако бяха сменени 4те може би щеше да е още по-добре.
Сменил си две подгревни свещи преди 7дни и виждам че палиш от раз.А преди да снениш свещите имаше ли приблем с паленето на студено?Това тресене на двигателя имаше ли го преди да смениш свещите?

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от MapTo_D » 03 фев 2012, 10:43

nasko-g написа:
MapTo_D написа:http://www.youtube.com/watch?v=7ZOVdRvj ... er&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false; 31ви Януари, 8 сутринта, -12 градуса според sinoptik.bg, gismeteo.ru и БТВ. Извинявам се за качеството ама с i-phone толкова. Сменени са 2 подгревни свещи преди 7 дни. Ако бяха сменени 4те може би щеше да е още по-добре.
Сменил си две подгревни свещи преди 7дни и виждам че палиш от раз.А преди да снениш свещите имаше ли приблем с паленето на студено?Това тресене на двигателя имаше ли го преди да смениш свещите?

Имаше повече въртене преди това, получаваше се същото като при вас, все едно не може да запали всички цилиндри и трябваше да държа на стартер по 5-6 секунди преди да успее да запали. Отначало мислех, че е слаба батерия, смених я и същата работа. Отидо до един сервиз за проверка на свещи и се оказа, че средните 2 греят едва-едва - т.е. не бяха изправни, смених тях и всичко заспа. Като се стопли ще си сменя и другите или ще отида да ми ги смени тоя къде ми викаше : Като изгори една крушка във вас всички ли ги сменяш... :lol: :lol:

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от escorttd1 » 03 фев 2012, 12:25

MapTo_D написа: Като изгори една крушка във вас всички ли ги сменяш... :lol: :lol:
Наистина много глупаво сравнение. Всички крушки еднакво време ли са работили?
От личен опит знам, че живота на свещите е горе-долу еднакъв, и дори да не са изгорели като изгори една значи и другите са на път. За качествените свещи говоря! При евтините всичко е непредсказуемо.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от MapTo_D » 03 фев 2012, 12:43

escorttd1 написа:
MapTo_D написа: Като изгори една крушка във вас всички ли ги сменяш... :lol: :lol:
Наистина много глупаво сравнение. Всички крушки еднакво време ли са работили?
От личен опит знам, че живота на свещите е горе-долу еднакъв, и дори да не са изгорели като изгори една значи и другите са на път. За качествените свещи говоря! При евтините всичко е непредсказуемо.
Ами да, знам, че и аз съм за е*ане :lol: , добре си мислих и четирите свещи да сменя ама...нищо де, ще му я закарам пак да се побърника 15-20 мин, а като стопли може и сам да се захвана, оказа се, че не е никак сложно. Иначе за свещите - тия които свалихме бяха BERU , сложихме същите, 27лв/бр.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта