Тресе преди палене
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
гладиатор_БГ, колегите са ти препоръчали сервиз, а ти си отишъл на 100м от него. Не очаквай съчувствие във форума, ако не уважаваш съветите на хората, които може би са минали по твоя път.
В БГ е истинско чудо да попаднеш на човек, който знае какво прави. Всички са някакви философи преоблечени като майстори и могат да развиват теории от сутрин до вечер без да свършат никаква работа.
В БГ е истинско чудо да попаднеш на човек, който знае какво прави. Всички са някакви философи преоблечени като майстори и могат да развиват теории от сутрин до вечер без да свършат никаква работа.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
При комън-рейл система, щом някоя дюза започне да хвърля различно количество гориво от другите, двигателя веднага започва да притриса. Когато аномалията ескалира компютъра сам ще си вкара колата в авариен режим, и тогава срещу 1000+ лева ще я оправят.Gladiator_BG написа: но след ходенето ми в мотопфое, бош сервиз и дизел сервиз (последния където бях) ... и да продължава да пали по този начин ... това просто минава всички граници ... да не говорим че навсякъде оставям пари за да го отстранят ...
Това е моето мнение.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 дек 2011, 20:49
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Истината е някъде по средата. И май най-близо до нея е колегата ЯЛТА.
Имам същия проблем и симптомите са следните:
След първоначалното подгряване при студен двигател ( и то при температура под -5 градуса), завъртам контактния ключ на положение стартер.
Следва припалване за момент все едно един или два цилиндъра се възпламеняват за секунда но другите не запалват. При това положение се получава нещо като ритане или тресене на двигателя. И след като задържам ключа на стартера за 3-4 секунди през което време двигателя припалва на един два цилиндъра най накрая запалва третия и веднага след него и четвъртия. От ауспуха не излиза никакъв пушек, загася ли и пак запаля всичко си е вече нормално, но престои ли повече от 6 часа при минусови температури проблема се появява отново. Или някоя дюза впръсква горивото при по ниско налягане или на някой от дюзите им пада горивото и се нуждаят от няколко оборота за да се подкачи отново и прогони въздуха от тях.
Колкото температурата е по ниска толкова е по дълго е необходимо да се върти стартера докато запали двигателя (за -15 са необходими 7-8сек). На диагностиката в МП казаха, че всичко е наред, помпата си правела и поддържала необходимото налягане в рейката, температурните датчици отчитали правилно изобщо качваш се и палиш.
Имам същия проблем и симптомите са следните:
След първоначалното подгряване при студен двигател ( и то при температура под -5 градуса), завъртам контактния ключ на положение стартер.
Следва припалване за момент все едно един или два цилиндъра се възпламеняват за секунда но другите не запалват. При това положение се получава нещо като ритане или тресене на двигателя. И след като задържам ключа на стартера за 3-4 секунди през което време двигателя припалва на един два цилиндъра най накрая запалва третия и веднага след него и четвъртия. От ауспуха не излиза никакъв пушек, загася ли и пак запаля всичко си е вече нормално, но престои ли повече от 6 часа при минусови температури проблема се появява отново. Или някоя дюза впръсква горивото при по ниско налягане или на някой от дюзите им пада горивото и се нуждаят от няколко оборота за да се подкачи отново и прогони въздуха от тях.
Колкото температурата е по ниска толкова е по дълго е необходимо да се върти стартера докато запали двигателя (за -15 са необходими 7-8сек). На диагностиката в МП казаха, че всичко е наред, помпата си правела и поддържала необходимото налягане в рейката, температурните датчици отчитали правилно изобщо качваш се и палиш.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
На този етап използувай двойно подгряване на свещите, може и тройно дори, и забележи дали има разлика в поведението и,- паленето с притрисане на двигателя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
bokibb написа:Истината е някъде по средата. И май най-близо до нея е колегата ЯЛТА.
Имам същия проблем и симптомите са следните:
След първоначалното подгряване при студен двигател ( и то при температура под -5 градуса), завъртам контактния ключ на положение стартер.
Следва припалване за момент все едно един или два цилиндъра се възпламеняват за секунда но другите не запалват. При това положение се получава нещо като ритане или тресене на двигателя. И след като задържам ключа на стартера за 3-4 секунди през което време двигателя припалва на един два цилиндъра най накрая запалва третия и веднага след него и четвъртия. От ауспуха не излиза никакъв пушек, загася ли и пак запаля всичко си е вече нормално, но престои ли повече от 6 часа при минусови температури проблема се появява отново. Или някоя дюза впръсква горивото при по ниско налягане или на някой от дюзите им пада горивото и се нуждаят от няколко оборота за да се подкачи отново и прогони въздуха от тях.
Колкото температурата е по ниска толкова е по дълго е необходимо да се върти стартера докато запали двигателя (за -15 са необходими 7-8сек). На диагностиката в МП казаха, че всичко е наред, помпата си правела и поддържала необходимото налягане в рейката, температурните датчици отчитали правилно изобщо качваш се и палиш.
Имах същия проблем до преди 4-5 дни, появи се миналата зима. Да кажа само, че преди 2г. сменях прословутите клапани на инжекторите. Отидох в сервиз с предположение, че имам нефункциониращи свещи - оказа се, че наистина 2 бяха извън строя. Смених само тях /май беше по-добре всички, но както и да е/ и това притрисане и палене на не всички цилиндри вече го няма, сега в студовете си паля за има няма 2 сек, ако бях сменил и 4те свещи може би щеше да е още по-добре, но да не ставам алчен!

- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Колеги нещо любопитно тази сутрин при - 11 градуса мондеото го палих четири пъти :първо от начало го подгрях два пъти при завъртане почва да тресе признаци на палене но само до като е на стартер върнеш ли ключа гасне и така четири пъти после припали и всичко е ок Послепис : всички филтри са сменени скоро дори подгревните свещи са нови
Последна промяна от dimbatami на 29 яну 2012, 21:57, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 дек 2011, 20:49
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Забравих да кажа само, че всичките свещи ги смениха в МП.bokibb написа:Истината е някъде по средата. И май най-близо до нея е колегата ЯЛТА.
Имам същия проблем и симптомите са следните:
След първоначалното подгряване при студен двигател ( и то при температура под -5 градуса), завъртам контактния ключ на положение стартер.
Следва припалване за момент все едно един или два цилиндъра се възпламеняват за секунда но другите не запалват. При това положение се получава нещо като ритане или тресене на двигателя. И след като задържам ключа на стартера за 3-4 секунди през което време двигателя припалва на един два цилиндъра най накрая запалва третия и веднага след него и четвъртия. От ауспуха не излиза никакъв пушек, загася ли и пак запаля всичко си е вече нормално, но престои ли повече от 6 часа при минусови температури проблема се появява отново. Или някоя дюза впръсква горивото при по ниско налягане или на някой от дюзите им пада горивото и се нуждаят от няколко оборота за да се подкачи отново и прогони въздуха от тях.
Колкото температурата е по ниска толкова е по дълго е необходимо да се върти стартера докато запали двигателя (за -15 са необходими 7-8сек). На диагностиката в МП казаха, че всичко е наред, помпата си правела и поддържала необходимото налягане в рейката, температурните датчици отчитали правилно изобщо качваш се и палиш.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
bokibb написа: Забравих да кажа само, че всичките свещи ги смениха в МП.
Въпреки това, използувай този метод.ЯЛТА написа:На този етап използувай двойно подгряване на свещите, може и тройно дори, и забележи дали има разлика в поведението и,- паленето с притрисане на двигателя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
колега пълен тест е 56 лева - прежали ги , за да ти кажат къде какво не е в ред - на компресия ми прилича ама в сервиза само ще кажат
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Двойното подгряване само изцежда и без това малкото останали ампери в акумулатора. Подгрява се докато изключи релето (не лампата на таблото) и се върти. Ако не запали за 5-6сек. въртене спирате и повтаряте опита след 1-2мин.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- Gladiator_BG
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 07 апр 2010, 20:55
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115ph 02 Ghia
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
е в МФ я карах но ми взеха 36лв за диагностика и според тях проблема бил в свещите - смених ги, но при -12 ето виж какво прави:ivo_63 написа:колега пълен тест е 56 лева - прежали ги , за да ти кажат къде какво не е в ред - на компресия ми прилича ама в сервиза само ще кажат
http://www.youtube.com/watch?v=todSjnvA ... e=youtu.be
за тея клапани никой нищо не ми е казвал и в трите сервиза на които я закарах ...
какво представляват те ... лесно ли се сменят ... каква би била цената за такъв ремонт ...
четох из нета че могло да се сложи някакъв клапан някаде по маркучите който да пропуска горово само в едната посока и така нафтата нямало да се връща в резервоара
при моя модел когато обслужвах колата ми казаха че в горивния филтър имам някъв клапан (съчма или нещо такова) който да затваря при изгасен двигател ... филтъра го купих точно такъв с тая "съчма" вътре ... понеже при фокуса обратната нафта неходела към резервоара а влизала обратно в филтъра ...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
При теб няма смисъл от този клапан защото си с TDCI - мотора.Gladiator_BG написа: четох из нета че могло да се сложи някакъв клапан някаде по маркучите който да пропуска гориво
... понеже при фокуса обратната нафта неходела към резервоара а влизала обратно в филтъра ...
А обратната нафта се връща във филтъра за да се подгрее.
От видеото си личи че "рейла"- където е нафтата с високото налягане се е "изпразнил",и за това толкова време върти,-"нагнетява гориво", а после запалва. Това се дължи или на датчика за високото налягане на "рейла",или на дюзите.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 16 май 2009, 18:29
- Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Абе Наско ви каза ама Вие сервиз, свещи, помпи... Нормално е да тресе при продължително стоене на студ преди да запали. Мойта е така вече четвърта зима, дали са инжектори а?
-
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Моята пали по абсолютно същия начин.Но важното е че тази сутрин при -15 запали .В началото ме дразнеше че така тресе докато запали но все пак това е дизел. И ако има някой с тдци който е решил проблема да каже.Gladiator_BG написа:е в МФ я карах но ми взеха 36лв за диагностика и според тях проблема бил в свещите - смених ги, но при -12 ето виж какво прави:ivo_63 написа:колега пълен тест е 56 лева - прежали ги , за да ти кажат къде какво не е в ред - на компресия ми прилича ама в сервиза само ще кажат
http://www.youtube.com/watch?v=todSjnvA ... e=youtu.be
за тея клапани никой нищо не ми е казвал и в трите сервиза на които я закарах ...
какво представляват те ... лесно ли се сменят ... каква би била цената за такъв ремонт ...
четох из нета че могло да се сложи някакъв клапан някаде по маркучите който да пропуска горово само в едната посока и така нафтата нямало да се връща в резервоара
при моя модел когато обслужвах колата ми казаха че в горивния филтър имам някъв клапан (съчма или нещо такова) който да затваря при изгасен двигател ... филтъра го купих точно такъв с тая "съчма" вътре ... понеже при фокуса обратната нафта неходела към резервоара а влизала обратно в филтъра ...
Утре и аз ще направя едно клипче на старта и ще го кача.
Ето и клипа.
http://www.youtube.com/watch?v=Rr7AUWhc ... Qv0Mxtwglx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Много лошо ви палят колите. Не се залъгвайте,че това е нормално,а търсете причината. Явно в МП не могат да се справят. Търсете друг сервиз.
Имам видео от миналата година, но и сега е същото. http://www.youtube.com/user/escorttd1/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Имам видео от миналата година, но и сега е същото. http://www.youtube.com/user/escorttd1/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
http://www.youtube.com/watch?v=7ZOVdRvj ... er&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false; 31ви Януари, 8 сутринта, -12 градуса според sinoptik.bg, gismeteo.ru и БТВ. Извинявам се за качеството ама с i-phone толкова. Сменени са 2 подгревни свещи преди 7 дни. Ако бяха сменени 4те може би щеше да е още по-добре.
-
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Сменил си две подгревни свещи преди 7дни и виждам че палиш от раз.А преди да снениш свещите имаше ли приблем с паленето на студено?Това тресене на двигателя имаше ли го преди да смениш свещите?MapTo_D написа:http://www.youtube.com/watch?v=7ZOVdRvj ... er&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false; 31ви Януари, 8 сутринта, -12 градуса според sinoptik.bg, gismeteo.ru и БТВ. Извинявам се за качеството ама с i-phone толкова. Сменени са 2 подгревни свещи преди 7 дни. Ако бяха сменени 4те може би щеше да е още по-добре.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
nasko-g написа:Сменил си две подгревни свещи преди 7дни и виждам че палиш от раз.А преди да снениш свещите имаше ли приблем с паленето на студено?Това тресене на двигателя имаше ли го преди да смениш свещите?MapTo_D написа:http://www.youtube.com/watch?v=7ZOVdRvj ... er&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false; 31ви Януари, 8 сутринта, -12 градуса според sinoptik.bg, gismeteo.ru и БТВ. Извинявам се за качеството ама с i-phone толкова. Сменени са 2 подгревни свещи преди 7 дни. Ако бяха сменени 4те може би щеше да е още по-добре.
Имаше повече въртене преди това, получаваше се същото като при вас, все едно не може да запали всички цилиндри и трябваше да държа на стартер по 5-6 секунди преди да успее да запали. Отначало мислех, че е слаба батерия, смених я и същата работа. Отидо до един сервиз за проверка на свещи и се оказа, че средните 2 греят едва-едва - т.е. не бяха изправни, смених тях и всичко заспа. Като се стопли ще си сменя и другите или ще отида да ми ги смени тоя къде ми викаше : Като изгори една крушка във вас всички ли ги сменяш...


- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Наистина много глупаво сравнение. Всички крушки еднакво време ли са работили?MapTo_D написа: Като изгори една крушка във вас всички ли ги сменяш...![]()
От личен опит знам, че живота на свещите е горе-долу еднакъв, и дори да не са изгорели като изгори една значи и другите са на път. За качествените свещи говоря! При евтините всичко е непредсказуемо.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Тресе преди палене
Ами да, знам, че и аз съм за е*анеescorttd1 написа:Наистина много глупаво сравнение. Всички крушки еднакво време ли са работили?MapTo_D написа: Като изгори една крушка във вас всички ли ги сменяш...![]()
От личен опит знам, че живота на свещите е горе-долу еднакъв, и дори да не са изгорели като изгори една значи и другите са на път. За качествените свещи говоря! При евтините всичко е непредсказуемо.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта