проблем гасне форд ескорт
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 27 мар 2011, 10:40
- Модел на автомобила: ФОРД
- Status: Извън линия
проблем гасне форд ескорт
здравейте колеги колата е форд ескорт 1996г. 1.6-16v90коня два вала мотора е зетек . та проблема е следният сутрин когато е много студено пали без проблем работи около минута две на нормални обороти и госне слет това трябва да я чакам малко и пали работи нормално . чух за стъпково моторче купих смених но не се оправи старото го чистих сложих но няма подобрение дали някои е имал сщият проблем . много ще съм благодарен ако някои помогне .
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
Как гасне ,когато се опиташ да подадеш газ или докато стои на обороти?
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 27 мар 2011, 10:40
- Модел на автомобила: ФОРД
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
докато седи на обороти ------------- пали работи минута .две и гасне след като запали втори път нямя проблем
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
На рейката на дюзите има едно като вентил за помпане на гуми.Свържи манометър и провери как е налягането на горивото.
Другото което можеш да направиш е да свалиш стъпковия мотор и да го почистиш.След това да го смажеш с WD40.Нищо ,че си го сменял тази профилактика няма да е излишна. Едва ли си го купил ново.
Другото което можеш да направиш е да свалиш стъпковия мотор и да го почистиш.След това да го смажеш с WD40.Нищо ,че си го сменял тази профилактика няма да е излишна. Едва ли си го купил ново.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 27 мар 2011, 10:40
- Модел на автомобила: ФОРД
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
колко трябва да е налягането моторчето е втора ръка ще го почистя и смажа мерси .за инфото ще пиша за резолтати
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
Минимум 3 бара!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 27 мар 2011, 10:40
- Модел на автомобила: ФОРД
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
и ако е под 3 бара какво правя
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
Регулатор на налягането в горивната рейка или помпа, като евентуални проблеми!
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 19 яну 2012, 16:31
- Модел на автомобила: escort 1.6 16v 1997 zetec L1H
- Местоположение: burgas
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
точни данни за налягането на помпата
http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1328905684p.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1328905684p.png" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 19 яну 2012, 16:31
- Модел на автомобила: escort 1.6 16v 1997 zetec L1H
- Местоположение: burgas
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
колега. същия проблем имам със същата кола. гледай какво сам направил до тука и си помисли хубаво дали искаш да се захващаш с този проблем. аз още не сам го решим.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=54292" onclick="window.open(this.href);return false;
дано сам ти полезен
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=54292" onclick="window.open(this.href);return false;
дано сам ти полезен
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
Аз се бях спречкал с този дефект и не можах да го реша.Всички датчици,ламбда сонда,вакуми гарнитури,свешти,кабели абсолютно всичко бях проверил и всичко си работеше.Стигнах и до компютъра оправих му масите от което имаше малко подобрение но до там .Така и не се оправи нацяло проблема.Започвам да си мисля че е нещо в компа вече.А дали някой се е сетил да отвори компютъра и да провери как са електролитните кондензатори вътре .
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 19 яну 2012, 16:31
- Модел на автомобила: escort 1.6 16v 1997 zetec L1H
- Местоположение: burgas
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
напълно е възможно да има дефектирал управляващ блок в компа,както в моя случай така и в този описан тука. на мен все не ми се вярва или не ми се иска да е така. но и до там ще ровя ако трябва ще е разглобя до последния болт.
. само да кажа че досега в който и сервиз да съм ходил всички вдигат ръце. 


-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
Добре де, няма ли някой приятел с такъв форд и да се разменят компютрите за проба .Най сетне да се види от там ли е, не е ли .Аз не знам какво друго остана по форда който беше при мен не проверено.И затова си мисля че е някакъв дефект при 1,6 зетек.При другите не съм го срещал.Затова ако някой има възможност за проба нека опита нищо няма да се обърка.Аз,успях да намеря само един компютър. Но за жалост той не стана, понеже той беше с имобилайзер който го нямаше.А колата си беше без имобилайзер.
ХА ХА ЗАБРАВИХ има едно решение. Слагаш газово и проблема изчезва на газ

ХА ХА ЗАБРАВИХ има едно решение. Слагаш газово и проблема изчезва на газ




-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 19 яну 2012, 16:31
- Модел на автомобила: escort 1.6 16v 1997 zetec L1H
- Местоположение: burgas
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
проблема ще изчезне на газ ама не забрабяй че трябва да запалиш на бензин в студа,та пак ще си в омагьосан кръг.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 27 мар 2011, 10:40
- Модел на автомобила: ФОРД
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
до тук почистих моторчето кабели и свещи са на по 2000км.прегледах всичко за което писахте но няма резолтат когато е много студено пали работи и гасне след като запари втори път няма гаснене и това го прави сутрин при студено -10и на горе единствено не проверих смукача дали тои не прави проблем но незнам как се проверява ако стигна до някакво решение ще го споделя . благодаря на всички ще пиша пакза резолтати
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
Колега напълно ми е ясно,че газовото не е решение а заобикаляне на проблема.Не случайно се смея като го пиша.Но ако искаш може да си палиш и на газ като е студена.Нещо от което двигателя ще е още по недоволен
.Колега изобщо не си губи времето в търсене на причината в кабели,свещи датчици и така нататък.Не е и във вакум причината.Всичко това съм го проверявал както бях написал и ефект НЯМА.По скоро потърси друг комп за проба.Явно е слкабо място на зетек1,6

-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 19 яну 2012, 16:31
- Модел на автомобила: escort 1.6 16v 1997 zetec L1H
- Местоположение: burgas
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
компа се проверява срещу 45 лв. в мото пфое .те имат такива за тестване(работни) и ще ги накарам да сложат и да запаля с него на студен двигател.
Очаквайте развръзката понеделник или вторник. джоба ми се проби вече , ремонта стана по скъп от колата
ако го реша проблема,първия на който ще кажа си ти обещавам.
и това ко не е филм незнам
Очаквайте развръзката понеделник или вторник. джоба ми се проби вече , ремонта стана по скъп от колата
ако го реша проблема,първия на който ще кажа си ти обещавам.

и това ко не е филм незнам

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
Да ама фордака трябва да нощува пред мото пфое.За да може да е най точна пробата иначе при двигател който поработи 3-5 мин. проблема изчезва
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
Все пак мисля, че трябва да се знае и следното - в отделни случаи, особено при много ниски температури, е нормално това гаснене, дори при всички датчици, сензори и т.н. работещи нормално.
Така казано това означава да не се търси непременно под вола теле, сиреч непременна повреда 'някъде в нещо'.
По принцип гасненето се случва в преходния процес от студен двигател към затоплен, когато компютъра отчитайки това чрез сензора за температура на охлаждащата течност започва да обеднява сместа малко по малко, докато ламбда сондата в случай, че е загряла и е здрава започне да превключва бедна-богата смес. Взимат се предвид данни от МАФ сензора и датчика за температура на входящия въздух, но когато той е много студен се получават отклонения между показанията им и актуалното състояние на въздуха, защото те не са линейни, почти навсякъде дават между 80 и 100 килоома съпротивление при 0 градуса, но колко е при -15 -20 градуса и колко са калибрирани картите за това.. И когато въздуха, който минава през МАФ-а е супер студен той го охлажда прекалено дори при ниски обороти и съответно връща по-високо напрежение към компютъра отколкото трябва..
На мен при ескорта при всичко настроено и работещо в усреднените каталожните данни за да има място за отклонение и в двете посоки, пак ми се случи няколко пъти миналата зима.
Въпреки всичко все пак е най-добре да се направи една проверка при нормална работа на топъл двигател дали ламбда сондата работи както трябва (с аналогов волтметър на обхват 1-2 волта дали превключва нормално бедна-богата) и МАФ-а дали връща към компютъра нормални стойности (около 0.85-0.9 волта при работа на място без включени перки и др., и около 1,5-1,6 волта при 3000 оборота, зависи от температурата входящия въздух)
Така казано това означава да не се търси непременно под вола теле, сиреч непременна повреда 'някъде в нещо'.
По принцип гасненето се случва в преходния процес от студен двигател към затоплен, когато компютъра отчитайки това чрез сензора за температура на охлаждащата течност започва да обеднява сместа малко по малко, докато ламбда сондата в случай, че е загряла и е здрава започне да превключва бедна-богата смес. Взимат се предвид данни от МАФ сензора и датчика за температура на входящия въздух, но когато той е много студен се получават отклонения между показанията им и актуалното състояние на въздуха, защото те не са линейни, почти навсякъде дават между 80 и 100 килоома съпротивление при 0 градуса, но колко е при -15 -20 градуса и колко са калибрирани картите за това.. И когато въздуха, който минава през МАФ-а е супер студен той го охлажда прекалено дори при ниски обороти и съответно връща по-високо напрежение към компютъра отколкото трябва..
На мен при ескорта при всичко настроено и работещо в усреднените каталожните данни за да има място за отклонение и в двете посоки, пак ми се случи няколко пъти миналата зима.
Въпреки всичко все пак е най-добре да се направи една проверка при нормална работа на топъл двигател дали ламбда сондата работи както трябва (с аналогов волтметър на обхват 1-2 волта дали превключва нормално бедна-богата) и МАФ-а дали връща към компютъра нормални стойности (около 0.85-0.9 волта при работа на място без включени перки и др., и около 1,5-1,6 волта при 3000 оборота, зависи от температурата входящия въздух)
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 19 яну 2012, 16:31
- Модел на автомобила: escort 1.6 16v 1997 zetec L1H
- Местоположение: burgas
- Status: Извън линия
Re: проблем гасне форд ескорт
няма лато няма зима все така си прави при мене,просто лятото не е чак толкова много и по барзо успявам да тръгна око 5 мин
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта