ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 яну 2012, 18:39
- Модел на автомобила: ford granada
- Status: Извън линия
ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
Здравейте колеги
някои може ли да помогне с инфо
относно регулиране на клапани за Форд Гранада модел 74, 2 литра в6
до колкото съм запознат се регулират на топъл мотор
но за разтоянието на смукателните и изпусквателните клапани не мога да намеря инфо
колата се кара на газ ако има значение за реглажа.
Ако някои знае .моля за помощ
Благодаря
някои може ли да помогне с инфо
относно регулиране на клапани за Форд Гранада модел 74, 2 литра в6
до колкото съм запознат се регулират на топъл мотор
но за разтоянието на смукателните и изпусквателните клапани не мога да намеря инфо
колата се кара на газ ако има значение за реглажа.
Ако някои знае .моля за помощ
Благодаря
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
В аутодата пише на студен мотор.Всмукателни 0,35 изпускателни 0,40.Гранада 2,0 в6.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 яну 2012, 18:39
- Модел на автомобила: ford granada
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
Мерси колега
а защо на студено?
а защо на студено?
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
Ами така пише в аутодатата.А това е официална програма и с нея работят доста сервизи.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
Защото е за да компенсира топлинното разширение на клапаните.zip73 написа:Мерси колега
а защо на студено?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 яну 2012, 18:39
- Модел на автомобила: ford granada
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
а това че колата се кара на газ има ли отношение за реглажа?
по хлабави или по стегнати?
или както е в книгите?
Благодаря
по хлабави или по стегнати?
или както е в книгите?
Благодаря
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
Не, хлабината се регулира според предписанието за конкретния двигател.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 19 апр 2009, 07:21
- Модел на автомобила: fiesta 1,8D 1999
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
За предпочитане е да направиш хлабините по - големи, отколкото да са по - малки. Примерно направи смукателни 0.45, изпускателни 0.50 . Когато се обработват легла и клапани или просто припасваш клапан в легло, при запалване на двигателя клапаните потъват в леглата с около 5 стотни до 10 стотни, което компенсира тези по - големи хлабини и те идват на заводски зададените 0.35 - 0.40. Ако правиш реглаж на хлабини без да сваляш глава а само разпределителен вал, направи хлабините както са дадени заводски.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
Това не е сериозно, нали?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ ЗА КЛАПАНИ
За предпочитане е хлабините да са както е написано в книгата. Стотните и хилядните са преценени от разработилия двигателя.
Ако хлабината е по-голяма клапана няма да отваря необходимата височина, съответно да влизат/излизат съответните газове както трябва и ще трака повече двигателя
Ако хлабината е по-малка клапана няма да затваря плътно благодарение на температурното разширение както посочи Наско, от където идва по-ниска компресия отделно става причина за по-бързо износване.
Ако хлабината е по-голяма клапана няма да отваря необходимата височина, съответно да влизат/излизат съответните газове както трябва и ще трака повече двигателя
Ако хлабината е по-малка клапана няма да затваря плътно благодарение на температурното разширение както посочи Наско, от където идва по-ниска компресия отделно става причина за по-бързо износване.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта