Форд транзит 83год!
- ribara
- потребител
- Мнения: 78
- Регистриран: 11 сеп 2011, 16:47
- Модел на автомобила: пежо 406 2.0 16 форд транзит 83
- Местоположение: Раднево-Сливен
- Status: Извън линия
Форд транзит 83год!
Здравейте!
Търся размера на семерингите на-диференциала и на разпределителния вал!
Искам първо да ги взема , тогава да ги сменям!
Да не се окаже че са трудно откриваеми, и да пръсна колата и да седя в бокса!
Колата е Транзин 83 година 1.6 двг
ВИН:WFOKXXGBVKDD11610
Отделно-нещо по двигателя от сиера с такъв мотор еднакви ли са с моя?
Ще ми трябва и термостат!!
Предварително благодаря!
Търся размера на семерингите на-диференциала и на разпределителния вал!
Искам първо да ги взема , тогава да ги сменям!
Да не се окаже че са трудно откриваеми, и да пръсна колата и да седя в бокса!
Колата е Транзин 83 година 1.6 двг
ВИН:WFOKXXGBVKDD11610
Отделно-нещо по двигателя от сиера с такъв мотор еднакви ли са с моя?
Ще ми трябва и термостат!!
Предварително благодаря!
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд транзит 83год!
еднакви са да,моторите са едни и същи.мисля че и семерини ще намериш лесно 

- ribara
- потребител
- Мнения: 78
- Регистриран: 11 сеп 2011, 16:47
- Модел на автомобила: пежо 406 2.0 16 форд транзит 83
- Местоположение: Раднево-Сливен
- Status: Извън линия
Re: Форд транзит 83год!
Да лесно намерих семеринга,но се оказа че тече от капака на клапаните1
Проблема е решен1
Днеска взех и термостат с нови гарнитурки, но като го сложих се оказа че става въздушна възглавница! Малкия кръг не въртеше, и взе да надига вадота в радиатора!
Явно ще иска обезвъздушаване,защото стария термостат , беше със стари спекати гарнитирки и не е можел да уплътни хубаво, и са въртяли двата кръга , а и от там се е обезвъздушавал!
Като гледам маркучите на парното са най на високо ,явно трябва да се откача некой!
Проблема е решен1
Днеска взех и термостат с нови гарнитурки, но като го сложих се оказа че става въздушна възглавница! Малкия кръг не въртеше, и взе да надига вадота в радиатора!
Явно ще иска обезвъздушаване,защото стария термостат , беше със стари спекати гарнитирки и не е можел да уплътни хубаво, и са въртяли двата кръга , а и от там се е обезвъздушавал!
Като гледам маркучите на парното са най на високо ,явно трябва да се откача некой!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта