Чукане при смяна на скорост Ескорт
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Чукане при смяна на скорост Ескорт
Колеги помагайте!Когато сменям скоростите от двигателният отсег се чува леко прищракване или почукване , нещо като метал в метал.На какво може да се дължи?
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Да колега когато пускам съединителя.Аз всъщост ходих при един майстор и той ми каза ,че е отишъл тампон на двигателя при скоростите.Аз отидох да видя колко струва и се оказа ,че е 170лв. ,та затова пуснах темата да сондирам мнение,но както виждам ще се купува нов тампон.Благодаря!
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Точно и аз така разбрах.Ще ходя до МФ и от там 170лв. ама ще съм спокоен.То в интерес на истината в момента малко ми тресе лоста на скоростите като е на празен ход,предполагам ,че и това ще се оправи!
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
а тази цена за тампона отпред ( с 4 болта за ск.кутия) или за кръглия тампон отзад ( с 2 болта пак за ск. кутия )
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Ами майсторът ми каза просто тампон на скоростите отпред.Като отидох в МФ показаха този кръглият тампон с цена 170лв.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Толкова е. Даже е евтино, моят съшо е спукан отгоре, но не фатално и още може да кара, все пак не носи двигателя, а го придържа само напред-назад..
Всъщност зависи дали ще е само тампона или ще е заедно с планката, понеже до колкото знам има възможност да се вземе само тампона и с преса да се набие на планката.
Само тампона е ~90 лв и планката е ~130 казаха ми го в квартален сервиз. Щом в МП са ти казали по-тънка цена по-добре направо сменяй.
Всъщност зависи дали ще е само тампона или ще е заедно с планката, понеже до колкото знам има възможност да се вземе само тампона и с преса да се набие на планката.
Само тампона е ~90 лв и планката е ~130 казаха ми го в квартален сервиз. Щом в МП са ти казали по-тънка цена по-добре направо сменяй.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Здравeйте.Както знаете е хубаво, когато имате проблем да пишете за неговото развитие.И така: смених 3 тампона на двигателя-голям "камбана" отдясно, кръгъл при скоростите ляво и отзад, този който е при скоростите отлъм радиатора.Тампоните са ОРИГИНАЛНИ!Магазина на Цар Симеон и Д. Петков цена 270лв, 170лв, 175лв.Старите бяха:Голям "камбана"- без масло и нацепен, кръглия беше "тотал щета" на две части.Онзи отпред при радиатора само нацепен.Резултат:ПОЧТИ НИКАКЪВ!!!
Чукането оста, но сега е каточе ли малко по-малко(чува се само при по рязко ускорение).Забележителното е, че когато мотора е с около 800-900 оборота на празен ход (светофар) отново вътре си трепери по малко не утихна както очаквах.Явно и като нов пак е треперил.
Та това е за сега.Продължавам да издирвам виновника за чукането.
Като варианти остават:Последният тампон на двигателя, почти до скоростният лост - държи се на магарето; нещо по изпускателната система (гърнетата).
Като малко вероятни отчитам: диференциал, полуоски ...



Та това е за сега.Продължавам да издирвам виновника за чукането.
Като варианти остават:Последният тампон на двигателя, почти до скоростният лост - държи се на магарето; нещо по изпускателната система (гърнетата).
Като малко вероятни отчитам: диференциал, полуоски ...
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Ами там е работата, че си потропва по един и същи начин, когато завивам и когато се движа направо.Мисля си, че ако е от каре щеше да е при завой, когато те се натоварват най-много. 

-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Провери да не ти опира аспуха някаде.
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
първоначално,да-като завиваш,после започва постоянноIanaki написа:Ами там е работата, че си потропва по един и същи начин, когато завивам и когато се движа направо.Мисля си, че ако е от каре щеше да е при завой, когато те се натоварват най-много.
Бъди себе си,има достатъчно други
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
на моето мондео претропва така докато се движа и преди дни маисторчето ми каза че опира гърнето в бронята
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Вътрешно каре.
Кадърен майстор би ти намерил проблема.
Кадърен майстор би ти намерил проблема.
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Паци точно за това и аз мисля!!!Направо ме срази!Възможно най-бързо ще сленям и тях.Кофти е че сега се изръсих с 700лв. 

-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 17 май 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Здравейте колеги ! И аз съм със същия проблем. Когато карам на 1-ва или 2-ра ,при натискане на съединител се чува удряне "метал в метал" . След като вкарам скорост при отпускането на съединителя (ако е по-бързо) пак се чува тоя звук. Това го прави само на 1 и 2 скорост. Само това е.... нито ми тресе лоста , нито ми плюе скорустите. Не разбирам много от автомобили (само най-основните работи) и за това искам да ви попитам дали според вас е тампон. Колата е Фокус TDI 2000г. 1.8 . А и още един въпрос. От мои познати знам ,че 3-тата скорост влиза малко по трудно . И при мен е така... влиза , но иска по - бавно да се вкарва иначе яко престъргва. Всички останали скорости мога да ги вкарвам като на спортен автомобил. Нормално ли е ? Не мисля ,че е съединител , защото според мен отделя перфектно .. Поздрави ! 
А другия ми , най-важен въпрос е ... Ако случайно е тампон , ще бъде ли голям проблем ако покарам така още 2-3 седмици ,че малко се охарчих за други работи ? Може ли да стане нещо по-сериозно и по-скъпо като ремонт ?
Мод: Използвай бутона "промени"

А другия ми , най-важен въпрос е ... Ако случайно е тампон , ще бъде ли голям проблем ако покарам така още 2-3 седмици ,че малко се охарчих за други работи ? Може ли да стане нещо по-сериозно и по-скъпо като ремонт ?
Мод: Използвай бутона "промени"
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Ако е тампон, добре, ама се приготви за по-сериозен разход, защото ти тропа маховика. Тази глупост не знам колко е по-ефективна в сравнение с конвенционалната система, ама не стига че превърнаха една практически вечна част в консуматив, ами е и ужасно скъпа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 17 май 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Пфф... колко скъпа колега ?
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 17 май 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Колко е скъпа колега ? Недей ме плаши...
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Ако е маховик цената е солена: 830,99 лева в Мото Пфое. В магазините на Моторкрафт около 700 лева. Успех!
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 17 май 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Чукане при смяна на скорост Ескорт
Ще го видим какво е ... надявам се да е тампон.Един приятел имаше такъв проблем на голф-а си и беше тампон на скоростната кутия . 700 лв е убийство за автомобил на 12 години и половина
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта