Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Rado_V
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 11 окт 2010, 18:24
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от Rado_V » 09 май 2012, 19:56

Здравейте колеги, проблема с моят Фокус 1,8 TDDI е следният : от известно време / 5-6 дни/ колата набира много бавно и не вдига повече от 120 км/ч. Първите дни турбото се включваше, но след това забиваше, а сега не го усещам изобщо да се включва. Освен това забелязах, че от левият маркуч от двата дебели маркуча, които са най-отгоре над радиатора и влизат в турбината, капе масло. Според Вас това дали има нещо общо с проблема ми или турбината е повредена.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм Ви благодарен да споделите.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от specialista » 10 май 2012, 09:15

Повредени турбо пътища или повредена турбина.Това е при положение че правилно си хванал проблема.Трябва да се рзбере дали надува турбото (мери се)като се изключи вариант ,разтоварването(какъвто и да е принципа) да пречи на работата му.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Rado_V
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 11 окт 2010, 18:24
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от Rado_V » 15 май 2012, 21:54

Ходих на диагностика в Мото Пфое - 43,20 лв.
Проблема е в МАП сензора и смяната при тях ще ми излезне 250 лв.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от specialista » 15 май 2012, 23:12

Потърси си МАП втора употреба! Сменяш го на място и ако тръгне колата плащаш ако ли не го връщаш!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

petiopetrov13
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 09 ное 2009, 20:25
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDI Ghia
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от petiopetrov13 » 18 май 2012, 19:39

Здравейте !! Имам проблем .Има теч на масло от интерколера , което ми се струва малко странно.Разкачих го и мисля, че маслото идва от турбината ! Ако някой е имал подобен проблем или е вещ по темата моля да помогне . Колата е ФОКУС 1.8 ТDI. Благодаря предварително :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от ЯЛТА » 18 май 2012, 22:56

petiopetrov13 написа:Здравейте !! Имам проблем .Има теч на масло от интерколера , което ми се струва малко странно.Разкачих го и мисля, че маслото идва от турбината ! Ако някой е имал подобен проблем или е вещ по темата моля да помогне . Колата е ФОКУС 1.8 ТDI. Благодаря предварително :)
Прав си, няма от къде другаде да дойде това масло, явно е на много километри вече турбокомпресора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

petiopetrov13
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 09 ное 2009, 20:25
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDI Ghia
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от petiopetrov13 » 19 май 2012, 07:09

И какви са опциите в такъв случей? Като изключим смяна.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от ЯЛТА » 19 май 2012, 10:54

petiopetrov13 написа:И какви са опциите в такъв случей? Като изключим смяна.
Караш, доливаш масло, като се счупи- сменяваш. Много грубо звучи, но е така.
Освен всичко, турбото може да се счупи, и да ти насади сериозни проблеми по мотора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

petiopetrov13
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 09 ное 2009, 20:25
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDI Ghia
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от petiopetrov13 » 19 май 2012, 22:31

А има ли вероятност тези проблеми да идват , от факта, че на колата и дойде времето за обслужване( филтри примерно) ?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбото на Фокус 1,8 TDDI

Мнение от ЯЛТА » 19 май 2012, 22:47

Не , няма нищо общо с филтрите. Доста Фокуси има които хвърлят масло в кулера, по скоро внимавай за стържещи звуци от турбокомпресора,- сигнал за сериозно чупене.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта