причукване в трансмисията при потегляне на заден ход

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
linvas
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 03 авг 2006, 14:03
Модел на автомобила: ford mondeo МК3 2.0 TDdi 85 kw
Местоположение: karlovo
Status: Извън линия

причукване в трансмисията при потегляне на заден ход

Мнение от linvas » 19 авг 2006, 12:49

колеги някой да може да ми каже от какво може да се появи причукване в началото на потегляне на заден ход при отпускане на съединителя по рязко?
from linvas

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 19 авг 2006, 12:53

каре

Потребителски аватар
linvas
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 03 авг 2006, 14:03
Модел на автомобила: ford mondeo МК3 2.0 TDdi 85 kw
Местоположение: karlovo
Status: Извън линия

Мнение от linvas » 19 авг 2006, 12:55

каре но на пред това не се появява а само назад
from linvas

Потребителски аватар
ba6bastunabg
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 12 авг 2006, 19:12
Модел на автомобила: Mondeo
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от ba6bastunabg » 19 авг 2006, 21:19

Провери си тампоните на двигателя.Най вече задния на кутията

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 21 авг 2006, 10:41

при мен го имаше това също. с времето се увеличи до поблъскване на заден. имаше хипотези за тампон (възможно е ) но се оказа здрав. после за притискател и феродов диск ( с кофти денферни пружини) и скапан лагер на вторична ос от ск. кутия. накрая запретнах ръкавки и смених комплект на съединител и цяла ск. кутия. от видяното по съединителя има голяма вероятност за изметнат притискателен диск имаше драскотини и неравномерно износване на феродото. но също така имах и свупена черупка на единия лагер на вторичния вал така че един бог знае от какво е било. съветвам те да се подготвиш прихически че може да не се размине с тампон или каре, а с ремонт на ск. кутия. но засега ако е слабо и не те дразне карай, не се знае колко време ще се задържи само почукване. в моя случай беше около година и нещо.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 21 авг 2006, 12:14

Ами според мене проблема ти е в лещата, която седи между изпускателните колектори и тръбата на генерацията /гърнетата/ - когато се износи се получава подобно нещо. Провери нея.

:twisted:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта