Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 03 юни 2012, 22:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Здравейте всички,
Колата заради която ще задам въпрос е Ford Focus 2000 , 1.6 16v 101hp. Колата е с газов инжекцион. Проблема е следния : когато подам газ много трудно прави обороти до 2000 , над 2000 е по-добре а над 2700 върви както трябва. Имам проблем с изнасянето от кръстовища , усеща се повече , когато е по нагорнища и когато е по-натоварена колата. Проблема го имам и на бензин и на газ , като на бензин е по-сериозен , но на газ също е достатъчно пречещ на нормалното шофиране. Ходих на сервиз , и диагностика , имаше грешки за дебитометъра / мисля че така се казваше / , оправиха ги , смениха ми всички свещи , както и въздушен и бензинов филтър. Единственото което им остана като съмнение , от диагностиката , понеже е дала някаква по-незначителна грешка там беше ламбда сондата , обаче реших първо да питам тук за мнение дали може да е от нея , защото е на доволно висока цена , а не искам да сменя и нея а всъщност да не е там проблема. Друго какво да кажа ... общо взето това е като натисна педала на газта , почти не поема до 2000 оборота , след тях е малко по-добре. Ако имате въпроси , предложения , идеи дали е от ламбда сондата или от нещо друго , ще бъда много благодарен.
Благодаря предварително !
Колата заради която ще задам въпрос е Ford Focus 2000 , 1.6 16v 101hp. Колата е с газов инжекцион. Проблема е следния : когато подам газ много трудно прави обороти до 2000 , над 2000 е по-добре а над 2700 върви както трябва. Имам проблем с изнасянето от кръстовища , усеща се повече , когато е по нагорнища и когато е по-натоварена колата. Проблема го имам и на бензин и на газ , като на бензин е по-сериозен , но на газ също е достатъчно пречещ на нормалното шофиране. Ходих на сервиз , и диагностика , имаше грешки за дебитометъра / мисля че така се казваше / , оправиха ги , смениха ми всички свещи , както и въздушен и бензинов филтър. Единственото което им остана като съмнение , от диагностиката , понеже е дала някаква по-незначителна грешка там беше ламбда сондата , обаче реших първо да питам тук за мнение дали може да е от нея , защото е на доволно висока цена , а не искам да сменя и нея а всъщност да не е там проблема. Друго какво да кажа ... общо взето това е като натисна педала на газта , почти не поема до 2000 оборота , след тях е малко по-добре. Ако имате въпроси , предложения , идеи дали е от ламбда сондата или от нещо друго , ще бъда много благодарен.
Благодаря предварително !

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
А как оправиха дебитомера, смениха ли го?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 03 юни 2012, 22:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Ами казаха че е давал някакви проблеми на диагностиката , които са изчистили ама не са го сменяли. Обаче няма абсолютно никакъв ефект.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Ако дебитомера (или който и да е датчик), подава неточни данни, това се индикира от компютъра и си отбелязва това (записва грешка). Изчистването на регистъра със грешки, не поправя проблема, освен ако грешката е била моментна, предизвикана от нещо което в последствие е отпаднало и датчика си работи правилно. Има вариант да се почисти дебитомера, но ефекта е кратковременен 3-6 месеца. Некоректно работеща Ламбда сонда, може да влоши работата, но не толкова драстично.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 03 юни 2012, 22:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Ами да , монтьора каза че е почистил дебитометъра , това бяха думите му наистина, и това беше вчера но ефект никакъв от това. В случай че ламбда сондата не може да има такова влияние и дебитометъра е почистен , имаш ли идея от какво друго може да е ?
- viktor8881
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 24 мар 2009, 16:39
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 99г. газов инжекцион
- Местоположение: Сливен/Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
До вчера имах подобен проблем. Оправих го след смяна на бобината. Доста се лутах до като разбера какво е случва. Бобината показваше данни както са дадени в аутодатата и на първичната и на вторичната намотка. Обаче като я запаля и започна да вадя кабелите един по един от страната на бобината (вадя съвсем леко колкото да се види и чуе искрата) цилиндър 1, 2 и 3 "чаткаха" нормално, а при 4-ти искрата беше много слаба. Размених местата на 1-ви и 4-ти от към бобината ситуацията беше същата слаба искра от бобината на 4-ката при закачен първи цилиндър. Нова бобина и всичко при мен е ОК.
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 15 ное 2010, 08:37
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Аз имах същият проблем със старата ми кола - 1.6л бензин Мазда 626 от 1984. След смяна на свещи с нови 'оригинални' по 12лв бройката NGK се появиха описаните синдроми.
Върнах им ги в магазина и си купих от бензиностанцията за 7лв комплект 4бройки български от Хасково (май така беше) и с тях още 40к км без никакви проблеми. Тия със скъпите ментета да ходат да се мотат на друг пазар...
Провери си високоволтовите кабели най-добре с мултицет, бобината хвърля искра на по две свещи и малко е опасно да се вадят кабели докато работи. Даже си мисля, че свещите са по двойки вързани последователно (така е по схема, въпреки че се дискутираше друго в тема тук), което автоматично значи че за добра работа ти трябват 4 еднакви свещи. Провети и бобината.
Върнах им ги в магазина и си купих от бензиностанцията за 7лв комплект 4бройки български от Хасково (май така беше) и с тях още 40к км без никакви проблеми. Тия със скъпите ментета да ходат да се мотат на друг пазар...
Провери си високоволтовите кабели най-добре с мултицет, бобината хвърля искра на по две свещи и малко е опасно да се вадят кабели докато работи. Даже си мисля, че свещите са по двойки вързани последователно (така е по схема, въпреки че се дискутираше друго в тема тук), което автоматично значи че за добра работа ти трябват 4 еднакви свещи. Провети и бобината.
Карам бавно.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 03 юни 2012, 22:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Казаха ми че ако е било от бубината е щяло да го отчете на диагностиката , относно свещите сменени са всичките и са еднакви. Май ще се налага да сменям ламбдасондата след като няма други варианти ...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Ще го хване ако е истински мотортестер със осцилоскоп и човек дето може да работи с такъв. Ама такива, и хора и тестери, вече почти не останаха. Масово се ползват четци на грешки с лаптоп, върши работа ако оператора може да мисли, но дори и така, и дори да вижда "живи" данни, много трудно ще хване повредена бобина, кабел или свещ.yoanp написа:Казаха ми че ако е било от бубината е щяло да го отчете на диагностиката , относно свещите сменени са всичките и са еднакви. Май ще се налага да сменям ламбдасондата след като няма други варианти ...
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 08 апр 2011, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
колега, имаш ли развитие по проблема?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 03 юни 2012, 22:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Имам, до толкова че пробвах да сменя бобината , но се оказа че не е и тя. Донесоха ми бобина , смениха я ама не е там проблема , и я върнах. Сега чакам да ми донесат ламбдасонда и да я сменят и нея , и ако е там проблема да я купувам.
Ако имате други предложения или пък идеи всичко е welcome ...
Ако имате други предложения или пък идеи всичко е welcome ...
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 10 апр 2011, 20:04
- Модел на автомобила: Ford Mondeo DOHC 2.0 16V 94g
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
в крайна сметка в какво се оказа проблема?
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Колега виж дали ти святкат кабелите на тъмно че от тях може да е.Трябва да се свали пластмасовия капак да се гледа хубаво в основата на кабела.Също провери дали са наредени правилно след смяна на свещите.На бобината пише кой за къде е.И от TPS-а може да е но на диагностиката трябваше да го хванат.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Пробвй с друг клапан за празен ход, но да е читав.yoanp написа:...
Ако имате други предложения или пък идеи всичко е welcome ...

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 07 май 2015, 15:11
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Трудности в ниските обороти Ford Focus 2000
Здравейте колеги и аз иамам същият проблем и същият двигател, но виждам, че темата няма развити е клегата не е написал имал ли е решение на проблема след смняната на Лабда сондата.
Понеже при мен само тя остана и когато е студен варви без проблем има си мощност и в по ниските обороти но след загряване става зле а до колкото знам когато е студен двигателят сондата не работи.
Понеже при мен само тя остана и когато е студен варви без проблем има си мощност и в по ниските обороти но след загряване става зле а до колкото знам когато е студен двигателят сондата не работи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта