Смъкване на глава на RS2000 4х4
- Jamari0
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
- Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Смъкване на глава на RS2000 4х4
Колеги имам 1 питане... тъй като си оставих колата при 1 човек да види за какво става на въпрос ми се обажда вчера и ми казва, че главата неможела да се махне защото колата била 4х4 и всичко било много натрупано А затова трябвало да се изкарва целия двигател от коша..
Бих искал да помоля ако може някой с такава кола или човек, който се е сблъсквал с такъв проблем ТОЧНО на ТОЗИ МОДЕЛ Ескорт РС2000 4х4 96г. да изрази своето мнение!!
Много ще съм ви благодарен!!
Бих искал да помоля ако може някой с такава кола или човек, който се е сблъсквал с такъв проблем ТОЧНО на ТОЗИ МОДЕЛ Ескорт РС2000 4х4 96г. да изрази своето мнение!!
Много ще съм ви благодарен!!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Така е, на 4х4 главата е заварена между диференциала на задния мост и купето и трябва да се свали предното стъкло и антената за да се получи 

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Jamari0
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
- Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Тоест с 2 думи не се пробва майстора да ме заварти, че да ми вземе повече пари за труд, а ми казва как трябва да станат нещата.opex написа:Така е, на 4х4 главата е заварена между диференциала на задния мост и купето и трябва да се свали предното стъкло и антената за да се получи
Благодаря ти колега за супер бързия отговор.
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Ако Сатурн е изравнен с Плевен и имаш 2 пресни яйца може и да минеш без сваляне на предното стъкло.opex написа:Така е, на 4х4 главата е заварена между диференциала на задния мост и купето и трябва да се свали предното стъкло и антената за да се получи
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Ами колега аз така и не разбрах защо си оставил колата при този майстор, какво да види за какво става въпрос, но главата се вади както се вадят глави обикновено - маха се всмукателен и изпускателен, махат се ремъци, разкачат се малко кабели и тръбички, маха се капак на глава и т.н. отвиват се болтовете и се маха. Нищо по-различно от 'нормален' двигател. Или го мързи или не знае как да го направи, и в двата случая е добре за теб, тъй като на такъв майстор не бих дал да пипа по 'спортен' двигател.
@KOss -

@KOss -




Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Jamari0
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
- Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Ами колеги този майстор ми го препоръчаха... казаха ми че се е занимавал с РС-и и то не 1......
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Ми брат как тогава твоя няма как да стане, защото било много нагъчкано
този мотор само на едно купе се слага... Или той ги приема само готови свалени
Не се ядосвай (ако се), аз просто съдя по наличната информация 



Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Аз се чудя защо толкова трудно се намира читав RS, то било щото тоя майстор ги "оправя"Jamari0 написа:Ами колеги този майстор ми го препоръчаха... казаха ми че се е занимавал с РС-и и то не 1......

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Колега това че е 4х4 няма нищо общо с главата имал съм и 4х4 сега имам само с предно и трябва да ти кажа че разликата им е от доло а не горе при главата. Колата е много натъпкана по принцип понеже мотора идва голям за този кош в който е наврян но се вади глава без да е нужно да се сваля целия мотор . Отварял съм RS2000 и на двата ми RS2000 основните ремонти сам съм си ги правил. По усложнено е ако има климатик. Тогава без да свалиш двата радиатора не става. Ако имаш въпроси питай на ТИ съм. Който и да ти го прави трябва МНОГО ВНИМАТЕЛНО да огледа после всеки маркуч, всеки кабел от къде минава защото мястото е прекалено малко и частите си имат ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ места ако реши да прекара маркуч или кабел от другаде е МНОГО вероятно след това да имаш неприятности. Следвайте заводското изпълнение не творете на своя глава колата е скъпа като поддръжка
- Jamari0
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
- Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Ами колега мойта е с климатик.. ся да разбирам че човека иска да си направи някой лев от мене... аз лично искам колата ми да стане като хората, а не по бързата процедура...peigera написа:Колега това че е 4х4 няма нищо общо с главата имал съм и 4х4 сега имам само с предно и трябва да ти кажа че разликата им е от доло а не горе при главата. Колата е много натъпкана по принцип понеже мотора идва голям за този кош в който е наврян но се вади глава без да е нужно да се сваля целия мотор . Отварял съм RS2000 и на двата ми RS2000 основните ремонти сам съм си ги правил. По усложнено е ако има климатик. Тогава без да свалиш двата радиатора не става. Ако имаш въпроси питай на ТИ съм. Който и да ти го прави трябва МНОГО ВНИМАТЕЛНО да огледа после всеки маркуч, всеки кабел от къде минава защото мястото е прекалено малко и частите си имат ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ места ако реши да прекара маркуч или кабел от другаде е МНОГО вероятно след това да имаш неприятности. Следвайте заводското изпълнение не творете на своя глава колата е скъпа като поддръжка
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Колега не се ядосвай, винаги когато отидем в сервиз, някой печели на наш гръб и не би било по друг начин. От където хи да го погледнеш клиента е на загуба, защото дава повече от колкото има.Jamari0 написа: ся да разбирам че човека иска да си направи някой лев от мене
За това съм доволен от качествен труд, въпреки изтънелия джоб.
Къде са ни Жигулитееееее.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Ами тъка е колега но виж някой който е правел такава кола и има опит с нея. Мога да помогна по този въпрос и да те насоча. Гледам си от Варна. Поради каква причина искаш да сваляш главата и да е пилиш? Ако е за това което си мисля мога и по този въпрос да ти помогна и да получиш по добър резултат от това да пилиш глава и с МНОГО ПО МАЛКО ПАРИ . Пиленето на главата те ангажира да караш с високо октанов бензин ако искаш да имаш надежден мотор за по дълго време. Това да не е един черен РС2000 96г. който съвсем на скоро се продаваше.
- Jamari0
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
- Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Да същия: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 39&t=57617" onclick="window.open(this.href);return false;peigera написа:Ами тъка е колега но виж някой който е правел такава кола и има опит с нея. Мога да помогна по този въпрос и да те насоча. Гледам си от Варна. Поради каква причина искаш да сваляш главата и да е пилиш? Ако е за това което си мисля мога и по този въпрос да ти помогна и да получиш по добър резултат от това да пилиш глава и с МНОГО ПО МАЛКО ПАРИ . Пиленето на главата те ангажира да караш с високо октанов бензин ако искаш да имаш надежден мотор за по дълго време. Това да не е един черен РС2000 96г. който съвсем на скоро се продаваше.
Причината поради която се отваря мотора е че още на първия ден от както купих колата си замина буксата на перката на радиатора... и тръгна да загрява колата извън града и това беше... не искаше да запали повече и я оставих в сервиза.....
А и най-тъпото беше, че човека от който купих колата ми каза за проблема с буксата, но когато прехвърлихме колата беше петък слетобяд и нямаше къде да оставя колата да я оправят...
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
И какво ще ти свалят главата затова че не пали Колко я прегря до каква температура мотора затегна ли Ако не е смесила водата и маслото търси причината другаде за това дето не пали а не сваляи главата
- Jamari0
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
- Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
За съжаление е смесила вода с масло... затова се отваря главата... на 3-ти и 4-ти цилиндър няма компресия..
Не я оставих да прегрее зверската, видях я в момента в който почна да качва температурата, дори не влезе в червената зона..
Не я оставих да прегрее зверската, видях я в момента в който почна да качва температурата, дори не влезе в червената зона..
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Като загрее примерно 100 гр., и се загаси двигателя,- автоматично се повишава температурата на мотора с още 10- 15 градуса.Jamari0 написа: Не я оставих да прегрее зверската, видях я в момента в който почна да качва температурата, дори не влезе в червената зона..
За това АКО е възможно веднага се долива охлаждаща течност или вода, до като поохлади, а след това се гаси мотора. За съжаление не винаги е възможна тази операция.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Jamari0
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
- Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Доста си прав колега ... а и аз закъсах точно преди заведението "5ти километър" посока ШуменЯЛТА написа:Като загрее примерно 100 гр., и се загаси двигателя,- автоматично се повишава температурата на мотора с още 10- 15 градуса.Jamari0 написа: Не я оставих да прегрее зверската, видях я в момента в който почна да качва температурата, дори не влезе в червената зона..
За това АКО е възможно веднага се долива охлаждаща течност или вода, до като поохлади, а след това се гаси мотора. За съжаление не винаги е възможна тази операция.
Успех.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Ами колега какво да ти кажа освен да ми го продадеш
. Така . Глава не се сваля кой знае колко трудно или иначе казано аз сам си е свалям за около час, час и малко в смисъл когато правих основен ремонт на моя РС2000 шлайфах блок, нови по големи бутала и така нататък когато сглобявах мотора вече беше станало 3 посреднош и съм забравил да затегна двата болта на разпределителните валове и затворих мотора. След 400км. пробег колата удари 6 клапана и за един ден свалих глава, набавих си всички клапани включително и нов обтегач на веригата (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НОВ ) НИКАКВИ ТАКИВА АЗ МОГА ДА ГО ЗАТВОРЯ И ТАКА НАТАТЪК. Препасвах клапаните (новите другите ги бях направил като беше свалена главата) и сглобих колата. Това ми отне около 6 часа имайки в предвид, че доста се забавих с намирането на клапани понеже първоначално ми бяха дали други а не за моята и ги връщах. Така, че не е кой знае каква философия да се свали главата. Ако имаш интерес ще ти опиша стъпка по стъпка как се прави.

- Jamari0
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
- Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Колега много ще съм ти благодарен ако ми опишеш стъпките, защото много искам да му обясня малко на "майстора", а и все пак искам да знам как стоят нещата с двигателя за собствен интересpeigera написа:Ами колега какво да ти кажа освен да ми го продадеш. Така . Глава не се сваля кой знае колко трудно или иначе казано аз сам си е свалям за около час, час и малко в смисъл когато правих основен ремонт на моя РС2000 шлайфах блок, нови по големи бутала и така нататък когато сглобявах мотора вече беше станало 3 посреднош и съм забравил да затегна двата болта на разпределителните валове и затворих мотора. След 400км. пробег колата удари 6 клапана и за един ден свалих глава, набавих си всички клапани включително и нов обтегач на веригата (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НОВ ) НИКАКВИ ТАКИВА АЗ МОГА ДА ГО ЗАТВОРЯ И ТАКА НАТАТЪК. Препасвах клапаните (новите другите ги бях направил като беше свалена главата) и сглобих колата. Това ми отне около 6 часа имайки в предвид, че доста се забавих с намирането на клапани понеже първоначално ми бяха дали други а не за моята и ги връщах. Така, че не е кой знае каква философия да се свали главата. Ако имаш интерес ще ти опиша стъпка по стъпка как се прави.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4
Какво да му обясняваш, глава се сваля по един и същ начин на всички мотори, ако не знае как и трябва клиентите да му обясняват........
Ето на това чудо (3.0 V6), няма как да му се свалят главите без да се свали мотора (не знам даже как се сменят дори свещите без да се свали мотора), ама на малък редови напречно разположен мотор.

Ето на това чудо (3.0 V6), няма как да му се свалят главите без да се свали мотора (не знам даже как се сменят дори свещите без да се свали мотора), ама на малък редови напречно разположен мотор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта