Въпрос за картерната вентилация
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 14 авг 2012, 18:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Endura DI 90ps.
- Status: Извън линия
Въпрос за картерната вентилация
Здравейте на всички! Отскоро имам Focus Endura DI 90ps.В сервиза в който гледаха колата казаха да си почистя пътищата на картерната вентилация
Да затапя EGR а и щяла да спре да препушва.Въпрос къде в пловдив може да се случи това??? Колата е навъртяла 10 000км и нямам разход на масло работи ок,но препушва повечко като я настъпя....Мерси на всички ангажирали се с отговор!!!


- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за картерната вентилация
По-скоро колата ти е пипана софтуерно! Сравния с друга такава и ако видиш че върви повече,няма какво да се занимаваш със глупости!
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 14 авг 2012, 18:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Endura DI 90ps.
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за картерната вентилация
Ами проблемът е ,че съм карал със същият мотор на колегата Пламен от пловдив и колата върви по същият начин като моята само,че пуши по малко.Тогава мислех,че е турбото и чаках да навърти километри за да видя разходът на масло.След като и разходът на масло е нормален,на гориво също върви си ок дали да се занимавам изобщо наистина? И почиства ли се принципно тази картерна вентилация или не???
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за картерната вентилация
А какъв цвят е пушекът - повече към бяло или повече към черно?OIL DRG написа:Здравейте на всички! Отскоро имам Focus Endura DI 90ps.В сервиза в който гледаха колата казаха да си почистя пътищата на картерната вентилация![]()
Да затапя EGR а и щяла да спре да препушва.Въпрос къде в пловдив може да се случи това??? Колата е навъртяла 10 000км и нямам разход на масло работи ок,но препушва повечко като я настъпя....Мерси на всички ангажирали се с отговор!!!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 14 авг 2012, 18:19
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Endura DI 90ps.
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за картерната вентилация
Не, не бяло няма антифриза и всички течности по колата не мърдат!Просто си прави на 2 ра към 2500 оборота един хубав черен облак.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за картерната вентилация
Бял пушек не означава непременно, че лапа охладителна течност. Когато моментът на впръскване на горивото не е както трябва, това се отразява на пушенето от ауспуха. Бял пушек говори за недостатъчно време за изгаряне на нафтата, иначе казано - по-късно впръскване. Черният говори за голямо предварение на впръскването.OIL DRG написа:Не, не бяло няма антифриза и всички течности по колата не мърдат!Просто си прави на 2 ра към 2500 оборота един хубав черен облак.
Или предварението ти е зададено неправилно, поради неправилно зацепване на помпата (примерно 1 зъб напред), или имаш някакъв проблем с електронния му контрол - датчик за положение на колянов вал, умна дюза, електромагнитен клапан (авансатор) или каквото още влиза в играта...
Преди няколко месеца правих една Vectra 2001 г. с мотор X20DTH, на която след ремонт на помпата, при зацепване по белези, предварението на празен ход беше с 8° по-голямо и съответно при по-рязко подаване на газ отчетливо се чуваха детонациите и хвърляше черен пушек. Диагностиката показа задание 3.6° и отчетени 11.8° предварение на празен ход и при ускоряване влизаше в сервизен режим - вдигаше само 3000 оборота и светваше лампата на таблото. При леко отпускане на педала до 2000 оборота и повторно подаване на газ се оправяше. При плавно подаване на газ и следене показанията от диагностиката, чак към 2200 оборота електрониката успяваше да изравни отчетеното със зададеното. Компенсирах го от зацепването на помпата към ангренажното колело до разлика само 0.6° и нещата "заспаха".
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта